XXL Nutrition

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
Klopt en wat kunnen we zien?

Gebruik je ogen en beoordeel het bewijs (wat overigens slechts een onderzoekje is)

33% gelooft in een god (= als jij net als mij het onderzoek leest dan weet je dat hiermee de abrahamitische god wordt bedoeld)
18% gelooft in een andere opperwezen.

Inshort de meerderheid 33 + 18 = 51% gelooft in god of een andere hogere macht

Hahaha dit is een feit waar je niet weg van kunt rennen

Wat heeft geloven in een God of opperwezen te maken met religie?

En die in een opperwezen geloven gaan al vrij zeker niet een religie volgen. Dus check je berekening nog eens.

En nog steeds niets gezegd over de negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid, waarom ren je weg TheDeen? Accepteer de waarheid gewoon!!1!1!

En nog steeds niets gezegd over de negatieve correlatie tussen IQ en godsdienstigheid, waarom ren je weg TheDeen? Accepteer de waarheid gewoon!!1!1!

Boven een IQ van 80 verminderd de kans op religie met 70%.

Boven de 100 tot 85%, enz..

IQ onder de 60 is gelijk aan 100% kans op religie.

Dus...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.265
Ik ben al oprecht in mijn spiritualiteit. Ik denk er soms over om me bij een spirituele gemeenschap aan te sluiten louter om het spirituele broederschap. Maar ik zie mezelf al zingen in een kerk en allerlei rare dogma's, heilige boeken en spirituele concepten te volgen waar ik niet eens in geloof, dus ik blijf bij mijn eigen interpretatie.

De vraag is indien je oprecht spiritueel bent en open staat voor de waarheid.

Waarom lees/bestudeer je dan niet de Koran?

Wat heb je te verliezen? Waar ben je bang voor? Reading the Quran won't kill you!!

Mongilies.

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

De vraag is indien je oprecht spiritueel bent en open staat voor de waarheid.

Waarom lees/bestudeer je dan niet de Koran?

Wat heb je te verliezen? Waar ben je bang voor? Reading the Quran won't kill you!!

Allah will kill you als je niet alleen Allah laat beslissen.

De vraag is indien je oprecht spiritueel bent en open staat voor de waarheid. Waarom lees/bestudeer je dan niet de Koran? Wat heb je te verliezen? Waar ben je bang voor? Reading the Quran won't kill you!!
Je praat over de waarheid maar ik weet niet eens of mijn spiritualiteit wel echt is. Ik blader soms wel eens in een bijbel maar je moet wel echt krankjorum zijn om dat allemaal te geloven.

• #1.269

Dat is nietszeggend.

Je hebt ook een correlatie van blanken die racistisch zijn.

Wat wil je ermee zeggen?

Albert Einstein geloofde zelf in een opperwezen. Moet iedereen nu ook in een opperwezen geloven, omdat hij een hoger IQ had dan de meeste anderen?

Als moslim moet ik overal kritiek op hebben ik moet niet zomaar dingen blind van andere accepteren.

https://www.youtube.com/watch?v=3T5Pm7qLH50

Ik kijk zelf naar het bewijs en oordeel zelf.

Dat is nietszeggend.

Je hebt ook een correlatie van blanken die racistisch zijn.

Wat wil je ermee zeggen?

Albert Einstein geloofde zelf in een opperwezen. Moet iedereen nu ook in een opperwezen geloven, omdat hij een hoger IQ had dan de meeste anderen?

Als moslim moet ik overal kritiek op hebben ik moet niet zomaar dingen blind van andere accepteren.

http://www.youtube.com/watch?v=3T5Pm7qLH50

Ik kijk zelf naar het bewijs en oordeel zelf.

Bron?

Je moet niet kijken naar 1 persoon maar naar het totaal, naar de meerderheid! Je focust teveel, waarom accepteer je de waarheid niet gewoon?

• #1.271
Je praat over de waarheid maar ik weet niet eens of mijn spiritualiteit wel echt is. Ik blader soms wel eens in een bijbel maar je moet wel echt krankjorum zijn om dat allemaal te geloven.

Ik nodig jou uit om de koran zelf te gaan lezen en te bestuderen, alsvorens je er een claim over maakt.

Er heersen jammer genoeg te veel onjuiste aannames over de Islam.

Dat is nietszeggend. Je hebt ook een correlatie van blanken die racistisch zijn. Wat wil je ermee zeggen? Albert Einstein geloofde zelf in een opperwezen. Moet iedereen nu ook in een opperwezen geloven, omdat hij een hoger IQ had dan de meeste anderen? Als moslim moet ik overal kritiek op hebben ik moet niet zomaar dingen blind van andere accepteren. http://www.youtube.com/watch?v=3T5Pm7qLH50 Ik kijk zelf naar het bewijs en oordeel zelf.

einstein geloofde echt niet in een opperwezen zit niet telkens te liegen zwerver dat je bent.

• #1.273

Mr. Cherry picking?

Dit heb ik letterlijk uit het onderzoek:
As the numbers show, those scientists who believe in God (33%) added to those who believe in a higher power (18%) results in 51%, a slight majority. Or if you just take the total percent of scientists who don’t believe in either it is 41% (taking into account, I assume, those who had no opinion).

Precies wat ik hier de hele tijd loop te zeggen.

Jij bent echt zielig als je dit opzettelijk achter hebt gehouden!!

Please kill yourself with a banana.

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Mr. Cherry picking?

Geloven in een hogere macht staat los van religie hoor. Ook niet alle mensen die in een God geloven volgen een religie. Dus dikke peuh.

• #1.275
einstein geloofde echt niet in een opperwezen zit niet telkens te liegen zwerver dat je bent.

Meneer moet wat meer onderzoek doen.

Albert Einstein's religious views have been studied extensively. He said he believed in the "pantheistic" God of Baruch Spinoza, but not in a personal god, a belief he criticized. He also called himself an agnostic, while disassociating himself from the label atheist, preferring, he said, "an attitude of humility corresponding to the weakness of our intellectual understanding of nature and of our own being."[1][2]

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Albert_Einstein

Dat is nietszeggend.

Je hebt ook een correlatie van blanken die racistisch zijn. wat is je punt?

Wat wil je ermee zeggen? hoe intelligenter de persoon hoe kleiner de kans dat deze gelovig is

Albert Einstein geloofde zelf in een opperwezen. Moet iedereen nu ook in een opperwezen geloven, omdat hij een hoger IQ had dan de meeste anderen? andere tijd, niet relevant, en zoals al ik al eerder heb laten zien, bijna alle topwetenschappers van nu geloven niet in god

Als moslim moet ik overal kritiek op hebben ik moet niet zomaar dingen blind van andere accepteren. behalve als het de koran is dan moet je alles blind accepteren

http://www.youtube.com/watch?v=3T5Pm7qLH50

Ik kijk zelf naar het bewijs en oordeel zelf. je weet zelf nie wat bewijs is dus deze is best grappig :P

...

Mr. Cherry picking?

33% gelooft in god.

niet echt cherry picking, maar goed, als je mij mr cherrypicking noemt waarom kom jij dan met dingen als.

Albert Einstein geloofde in een opperwezen.
Stalin was een athiest

Terug
Naar boven