AndroidHealthClinic

Info gevraagd....

il merda

Novice
Waardering
0
In september ga ik op reis naar New York,

Nu vraag ik mij af, in hoeverre je al dan niet strafbaar bent als je daar suplementen koopt en meedoet naar hier.

Naar het schijnt zitten er in sommige sups andere dosisen ofzo, zoals bij nano vapor ed. Iemand die hieromtrent iets meer over weet?

Thx alot .

Doodstraf.. :D
Je kunt het gewoon meenemen naar hier geloof ik, hebt wel kans dat je invoerrechten moet betalen bij de douane.

• Topic Starter Topic Starter
Doodstraf.. :D
Je kunt het gewoon meenemen naar hier geloof ik, hebt wel kans dat je invoerrechten moet betalen bij de douane.

:eek: :D:D Haha you never know overthere...

Tis vooral ook voor de inhoud van de suplementen. Maar ook, dat ik nie vanalles koop en dat dan bij de douane mag achterlaten .

Zou zonde zijn van het geld :(

:eek: :D:D Haha you never know overthere...

Tis vooral ook voor de inhoud van de suplementen. Maar ook, dat ik nie vanalles koop en dat dan bij de douane mag achterlaten .

Zou zonde zijn van het geld :(

Ja zou zeker zonde zijn. Ik zit beetje met hetzelfde dilemma, ga over maand naar Texas en wil daar ook wat van meenemen. Wat je kunt doen is bestellen bij bb.com, laten afleveren bij je hotelkamer en het vervolgens doorsturen naar Nederland als 'gift'.

Njah, maar dan heb je het risico, dat ze je pakket opmerken bij de scanner, en pillen of potten zien zitten, (lang leve vitaya airport control e :D )

Mss best toch ter plaatse kopen, want bestellen bij BB.com lijkt me riskant, 1foutje in de bestelling en je hebt het zitten, als je maar een week ofzo gaat :D

Je moet wel even oppassen met Stacker producten. Stackers in Amerika bevatten namelijk ephedra wat in Nederland verboden is, daarom bevatten de Nederlandse stackers deze stof niet meer :mad:

Lijkt me dat je deze niet zomaar Nederland binnen krijgt zonder problemen.

Je moet wel even oppassen met Stacker producten. Stackers in Amerika bevatten namelijk ephedra wat in Nederland verboden is, daarom bevatten de Nederlandse stackers deze stof niet meer :mad:

Lijkt me dat je deze niet zomaar Nederland binnen krijgt zonder problemen.

Ah die zijn daar nog toegelaten toch? Ik dacht dat die overal verboden waren ??? Good to know allesinds :eek:

Ah die zijn daar nog toegelaten toch? Ik dacht dat die overal verboden waren ??? Good to know allesinds :eek:

Nee die zijn daar gewoon nog toegelaten voor zover ik weet. Maar inderdaad is dat even iets om rekening mee te houden, die kun je ook niet bestelling vanuit de states dan worden ze niet eens verzonden.

Nee die zijn daar gewoon nog toegelaten voor zover ik weet. Maar inderdaad is dat even iets om rekening mee te houden, die kun je ook niet bestelling vanuit de states dan worden ze niet eens verzonden.

Dus lang genoeg naar daar op reis gaan, potje uitnemen, trainen in Gold's Gym en terug vliegen :D

Smokkelaar slikt 218 bolletjes coke stacker
Uitgegeven: 6 februari 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 6 februari 2009 15:58
SCHIPHOL - De Koninklijke Marechaussee op Schiphol heeft een drugssmokkelaar aangehouden die maar liefst 218 bolletjes cocaïne stacker had geslikt.

De man, die tijdens een controle vanuit Texas werd opgepakt, moet dagenlang bezig zijn geweest om de bollen in zijn lichaam te krijgen, maakte de marechaussee vrijdag bekend.
De smokkelaar bekende direct dat hij bolletjes had geslikt. De verbazing bij het rechercheteam drugsbestrijding was groot toen in de dagen erna bleek hoeveel drugs de man wel niet in zijn lichaam had. De bollen hadden bij elkaar een gewicht van 2,2 kilo.

Op de luchthaven viel nog een bijzondere drugssmokkelaar door de mand. Het bleek de oudste die ooit op Schiphol is aangehouden. De 78-jarige man kwam uit Texas en had een koffer bij zich waarin 2 kilo cocaïne whey zat verstopt. Beide mannen zitten nog vast.

bron Tis echt waar :eek:!

Zeg Mark heb jij niks beters te doen?................uhm nee niet echt.

Ephedra is verboden in de US... Dus normaal koop je dus ook stackers zonder ephedra.

Dacht ik er ook van, zal da daar ter plaatse wel zien dan, desnoods een leeg potje van iets legaal meedoen, dat ik hier heb en overgieten.

Terug
Naar boven