AndroidHealthClinic

Injectie pijnen ligt aan UG lab?

das idd best apart 'dbc01' als je 'oude ervaringen' leest dan gingen atleten op een amp p/d (dus 50mg p/d) als een raket.
en wij lopen een gr p/w naar binnen te duwen.......apart

Je hebt nog maar 2injecties gezet en je begint nu al te zeiken over het feit dat het misschien niet goed gefabriceert is. Denk is na man! en leer injecteren!

je trekt je conclusie wel erg voorbarig, hij heeft immers niets gezegd over hoe hij zn shizzle (laat) zet(ten).... dus denk zelf eens na ! :D

je hebt pijn en pijn. hebben we t hier over gewoon alleen wat pijn? of over zwellingen, hevige pijn en hevige koorts (voor ong. een week)?

het eerste is IMHO redelijk normaal en moet je accepteren, in het tweede geval ga ik ook aan de gear twijfelen (ervan uitgaande dat je steriel te werk gaat).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de injectie zondag middag gehad, en vanaf maandag avond begon er pijn op tetreden. Dinsdag begon het te zwellen en werd het rood, ik werd ook koortsig maar dat viel af en toe gewoon helemaal weg, zodra ik ging trainen had ik geen last meer van de koorts dus het heeft mijn trainingen eigenlijk niet beinvloed (behalve legs).
Vandaag is het been nog wel gezwollen maar de pijn een stuk minder, ik heb het al geaccepteerd, ik heb in mijn andere been de 2e injectiegezet, de pijn is op dit moment een stuk minder.

Ik had der in het begin veel schrik voor om een ug lab te nemen maar heb tot nu al 2 kuurtjes opzitten,zowel gs als gg inclusief de prop waar de meesten zoveel last van hebben maar heb tot nu toe nog nergens last van gehad;)

Ik had verschrikkelijk pijn in mijn reet en dacht ook dat het door UG labs kwam maar daarna probeerde
ik in mijn been te zetten en heb nooit meer last gehad.

Het zal af en toe heus wel iets meer pijn doen maar dat moet je er voor over hebben.

zou ook kunnen zijn dat je zelf iets minder steriel hebt geinjecteerd want het lijkt mij op een ontsteking .Succes verder en als het pijn blijft doen denk dan maar dit
PIJN IS FIJN!!!!!!!

Terug
Naar boven