Fitness Seller

Inspired by Brian Alsruhe

Ik heb alleen blast in huis en daar zit voornamelijk cafeïne in, tegen 5 uur was dat denk ik wel uitgewerkt, verder nergens last van gehad, maar normaal gesproken kom ik zonder problemen mijn nachtdiensten door, ook als ik niet voorgeslagen heb en ik aan het einde 24 uur wakker ben.

Ik gebruik zelf ook die Blast en merk na het trainen (soms ook wel tijdens) dat ik toch wat inkak. Maar goed ik ken jouw fysieke inspanning niet tijdens de nacht, dit zal vast ook wel uitmaken.

17.09.17

Low bar squat

6xBW,10,30,50kg
3x70kg
4x6x77,5kg ging best lekker, moet nu wel 3 minuten rusten tussen de sets

Wat je kunt overwegen:
Tussen je sets diep ademhalen en net iets sneller ademen dan je normaal zou doen. Ook als je op adem bent zo door blijven ademen, niet te geforceerd wel gewoon relaxt. Dan geef je jezelf net dat beetje extra zuurstof om beter en sneller te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik zelf ook die Blast en merk na het trainen (soms ook wel tijdens) dat ik toch wat inkak. Maar goed ik ken jouw fysieke inspanning niet tijdens de nacht, dit zal vast ook wel uitmaken.

Afgelopen nachtdienst waren we met 2 man, dan is het een uurtje of 2 staand werken, maar niets inspannends en verder je mailbox opschonen en achterstallige administratie wegwerken.

Wat je kunt overwegen:
Tussen je sets diep ademhalen en net iets sneller ademen dan je normaal zou doen. Ook als je op adem bent zo door blijven ademen, niet te geforceerd wel gewoon relaxt. Dan geef je jezelf net dat beetje extra zuurstof om beter en sneller te herstellen.

Goeie tip ik bedenk me pas vaak na een minuut dat het verstandig is om diep adem te halen.

Goed dat je wel gegaan bent! Beter een training doen wat je kan dan niet gaan toch? :thumb:

Dat is het voordeel van thuis trainen en loggen op een forum.

Afgelopen nachtdienst waren we met 2 man, dan is het een uurtje of 2 staand werken, maar niets inspannends en verder je mailbox opschonen en achterstallige administratie wegwerken.

Oef dat is pas echt vermoeiend. Heb ooit eens bedacht in een nachtdienst om beoordelingen te gaan schrijven........viel in slaap achter de pc. Maar ja toen wist ik nog niet van het bestaan van pwo's af hahaha

En natuurlijk flink ouwehoeren, het internet afstruinen en wat groenteburgers en kipnuggets van muscle meat opeten. Het is regelmatig saai, dat klopt, maar ik heb hier een tijd geleden bewust voor gekozen. Ik doe dit werk nu 14 jaar, een paar jaar geleden ben ik een eigen bedrijfje begonnen wat ik er naast deed. Ik heb heel veel plezier beleeft met dat bedrijf en er veel van geleerd, o.a. dat ik graag veel zekerheid wil hebben wat betreft werk en inkomen en dat ik bij een chemisch concern in de Rotterdamse haven goed geregeld, dus toen mijn dochter werd geboren en ik een keuze moest maken was die heel eenvoudig.

Ik voel me al een week niet lekker, een paar dagen veel spier en gewrichtspijn gehad net zoals ik altijd heb bij griep, maar helemaal geen koorts, keelpijn is ook nog niet helemaal weg, maar als ik kan werken en mijn aandeel in het huishouden kan doen moet ik ook kunnen sporten was mijn idee, dus vandaag gewoon maar gedaan wat ik kon.

Afgelopen week wakker geworden met een heel vreemd gevoel in mijn linkerarm, alsof alles afgekneld werd in mijn oksel, dat is de hele dag gebleven het voelt nu nog steeds niet 100%, over anderhalve week gaan we een weekje op vakantie, tot die tijd gewoon trainen en dan dus een week rust. Even aankijken of mijn arm daarna weer helemaal klachten vrij is. Verder heb ik in de dagen dat ik me niet goed voelde niet echt gelet op mijn eten m.a.g. dat ik 2kg ben aangekomen, dus de komende tijd nog maar 100-200kcal per dag minder eten

26.09.17

Low bar squat
6xBW,10,30,50kg
3x70kg
2x6x80kg
4x80kg

Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
6x20,40,50kg
3x60kg
5x64kg
4x64kg

T-Bar row
8x40kg
3x7x50kg

Straight arm rope pull-down
12+5+5+5+5x20kg

Tijd: 12:50-13:50

Blij dat ik wat heb gedaan, nu hopen dat ik donderdag weer helemaal fit ben.

Goed dat je in ieder geval wel gegaan bent! Beter iets dan niets en het laat je doorzettingsvermogen zien. Dus mag je trots zijn op jezelf!

Ik ben ook wel tevreden, ten eerste omdat een paar sets met 80kg heb gesquat, iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan en ten tweede weet ik nu dat ik me niet aanstelde want ik voel me echt brak nu en dat niet is niet alleen van de inspanning.

En de opmerking van @Brutushakt bij mijn foto heeft me wel gemotiveerd om niet nog een dag langer te wachten. Hij heeft gelijk, op de foto's is weinig verschil te zien, zelf zie ik in de spiegel wel aardig wat progressie en ik merk het ook aan mijn kleding, nu wat extra gas er op zodat het ook op een foto zichtbaar is.

• Like
Waarderingen: Inb4
En de opmerking van @Brutushakt bij mijn foto heeft me wel gemotiveerd om niet nog een dag langer te wachten. Hij heeft gelijk, op de foto's is weinig verschil te zien, zelf zie ik in de spiegel wel aardig wat progressie en ik merk het ook aan mijn kleding, nu wat extra gas er op zodat het ook op een foto zichtbaar is.

Foto ? Kan hem zo 1,2,3 niet vinden..........waaro ?
Of heb je hem alweer verwijderd ?

Goed dat je wel gegaan bent! En toch die 80kg Squat!

Wel lastig met je arm en het niet helemaal lekker zijn.
Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt in ieder geval!

Tja zeker geen slecht figuur hoor, wat vet eraf en massa erop (dat hoeft helemaal niet zo gek veel te zijn) en je bent het mannetje ! :thumb:

Inderdaad, gewoon doortrainen! Gaat helemaal goed komen

Eerst nog wat vet eraf ja en dan eens wat meer focussen op massa en kracht.

ga er voor komt zeker goed!

Proefondervindelijk blijkt op dit moment mijn onderhoud 2800-2900kcal per dag te zijn, Ik ben nu wel benieuwd wat ik zonder echt honger gevoel vol zou kunnen houden, gisteren heb ik 2475kcal naar binnen gewerkt en voor vandaag heb ik een schema uitgewerkt van 2000kcal. Nu is dat te laag om langere tijd vol te houden, maar mijn idee is dat als 2000kcal te doen is dat 2300-2400kcal voor langere tijd ook wel moet lukken. Ik ben beniewd.

Goed dat je wel gegaan bent! En toch die 80kg Squat!

Wel lastig met je arm en het niet helemaal lekker zijn.
Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt in ieder geval!

Mijn arm is denk ik simpelweg overbelasting, gisteren en vandaag heb ik mijn dochtertje (die al 13kg weegt) eigenlijk alleen met rechts gedragen (normaal doe ik dat altijd links) en ook op mijn werk doe ik n u even geen zwaar werk met links en het voelt nu al een stuk beter aan, ben benieuwd hoe dat morgen met trainen gaat.

• Like
Waarderingen: Inb4
Terug
Naar boven