AndroidHealthClinic

Inspired by Brian Alsruhe

• Topic Starter Topic Starter
Volgende keer gewoon weer 77,5kg proberen ik was nog stram in mijn kuiten, hamstrings en onderrug van de laatste training. Donderdag ga ik weer deadliften, maar dan opbouwend qua gewicht in mijn werksets en dan hoop ik zaterdag frisser aan de squats te beginnen.

That's the spirit! :thumb:

14.09.17

Standing calf raise
20xBW double leg
15+5+5+5+5xBW single leg

Deadlift
8x40kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg
6x100kg

Chin-up
6xBW assisted oranje
3x4xBW
3xBW

Standing overhead press
6x20
3x36
6x44kg
4x44kg

Pullover skullcrusher
15+5+5+5+5x17,5kg

Bulgarian split squat
12x5kg enkelzijdig

Face pulls
12+5+5+5+5x15kg

Bulgarian splits quat
10x5kg enkelzijdig

Dumbbell flyes
12+5+5+5+3x9kg

Ab rollout
12+5+5+5

Tijd 15:40-16:35

Lekkere training, chin-ups vallen alleen nog tegen, nu maar hopen dat die binnenkort ook wat beter gaan. Alle myo rep sets ga ik langzaam aan verhogen, eerst naar 5 aanvullende sets en dan langzaam aan het gewicht omhoog. Verder heb ik besloten om tussen de myo rep oefeningen door bulgarian split squats te doen, losstaand zou het me te veel tijd kosten want 75 minuten zoals vandaag is vaak echt de maximale tijd die ik aan een training kan besteden.

Face pulls voer ik nu licht uit, maar wel met maximale rom zoals hier.

:)

Lekker getraind!
Denk ook dat 75 minuten wel lang zat is ook. :)

Lekker getraind!
Denk ook dat 75 minuten wel lang zat is ook. :)

Vind ik ook, er zijn ook dagen bij dat ik max 60min kan trainen, dus ik moet op zo'n dag dan wat oefenigen schrappen, of de training over twee dagen verdelen. Ik zal per keer bekijken wat ik doe want dat is weer afhankelijk van de mogelijkheden die ik de dagen er na heb.

Doe je de "bezemsteel" wel eens? Dowel Shoulder dislocations

Ja, dat doe ik met een lichte powerband of iets anders elastisch, ik probeer het dagelijks te doen, maar vergeet het wel eens. Ik probeer zo veel mogelijk regelmatig dat soort oefening te doen ivm de schouderblessures die ik heb.

De kunst is om met de bezemsteel die steeds smaller te pakken
Kan je gerust elke treen doen...als je schouder het aan kan natuurlijk

een vd betere mobiliteits-oefeningen

Ik zal het weer eens met een vaste stok proberen, ik heb er nog eentje staan in een hoek bij mijn gewichten.

Lekker toch een training van 75 minuten en gewoon weer een lekkere training an sich!? Ik baal er zelf ook altijd wel van als ik moet haasten.

Tja ik moet me bijna altijd haasten, maar dat doen we ons zelf aan. We hebben besloten allebei te blijven werken (ik wel een paar uur minder per week) toen onze dochter werd geboren en ze gaat maar twee dagen per week naar de opvang dus veel vrij in te delen tijd hebben we niet, maar ik zou het niet anders willen.

Dus een zeer bewuste keuze! En je prioriteiten in mijn ogen op de juiste plaats!

Vanaf januari gaat mijn vrouw zeer waarschijnlijk ook 4 uur per week minder werken, het is niet veel, maar geeft op allerlei fronten net wat meer rust.

Dat scheelt zeker wel. Fijn als dat mogelijk is joh!

17.09.17

Low bar squat

6xBW,10,30,50kg
3x70kg
4x6x77,5kg ging best lekker, moet nu wel 3 minuten rusten tussen de sets

Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
6x20,40,50kg
3x60kg
3x6x64kg

T-Bar row
8x40kg
6x54kg ik draai met mijn torso, dus lager gewicht de komende tijd en klimmen in reps dan maar.
2x7x50kg

Lateral raises
10+5+5+4x6,5kg

Dips
10+5+5xBW assisted geel -8

Straight arm rope pull-down
10+5+5+5+5x20kg

Incline curl
10+5+5+4x9kg

Hanging knee raise
10+5+5+5xBW

tijd: 10:45-12:10

De eerste 3 basis oefeningen doe ik net binnen een uur, dus de momenten dat ik echt max een uur kan trainen en deze dag staat op het programma dan houd ik het denk ik gewoon bij squat, benchpress en T-bar row.

Gisteren last van mijn keel en hoofd en flink wat strepsils en paracetamol ingenomen, 's avonds voor mijn nachtdienst gelukkig nog wat kunnen slapen. De nachtdienst doorgekomen op een PWO :) en daarna redelijk geslapen, vannacht moet ik weer werken dus vandaag maar gedaan wat lukte en donderdag er gewoon weer vol tegen aan.

19.09.17

Standing calf raise
25xBW double leg
15+5+5+5+5+5xBW single leg

Deadlift
8x42,5kg
6x72,5kg
6x82,5kg
6x92,5kg
6x102,5kg

Chin-up
6xBW assisted oranje
4x4xBW

Standing overhead press
6x20
3x36
2x5x44kg

Dumbbell flyes
12+5+5x9kg

Tijd 14:50-15:50

Sterk hoor dat je gewoon bent gegaan!
Enne PWO voor het werken? Krijg je dan niet halverwege de nacht een enorme crash???

Ik heb alleen blast in huis en daar zit voornamelijk cafeïne in, tegen 5 uur was dat denk ik wel uitgewerkt, verder nergens last van gehad, maar normaal gesproken kom ik zonder problemen mijn nachtdiensten door, ook als ik niet voorgeslagen heb en ik aan het einde 24 uur wakker ben.

Terug
Naar boven