- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien je leeftijd ben ik toch wel benieuwd hoe je dan in contact komt met zoveel AAS. Via fora of bekenden?
En als je nog thuis woont, hoe verstop je al die dingen dan? Of ben je er heel open over?
Uit je post lijkt het alsof je niet je best doet om het te verbergen maar weten ze het van je? Lijkt me wel aangezien je gains? Weet wel dat mijn ouders zelf altijd gesport hebben en het vrij snel door zoude hebben.
Keep it going.
In.

man man man, ik ga je niet afkraken, ik geef je mijn mening: Vind het echt te vroeg (heb je al gehoord) om aan aas te zitten.
MAAR gezien de samenstelling van je kuur en hoe je er over praat vindt ik dat je enigszins kennis hebt (nog wel veel te leren hoor). Dit is zeker interessant aangezien de meesten wel eerst trainen en een soort plateau berijken voor ze aan de AAS gaan. Dus ik ga het volgen, want dit is best uniek!
succes!
Ik heb heel even heel ruw men schema gemaakt voor tijdens de cycle. Voeing is nog niet volledig, voedingswaarden staan er ook nog niet bij en de timing klopt ook nog niet helemaal. Maar dit pas ik stukje per stukje aan. Ik heb nog even tijd
Wekker
05:00
HGH+ low dose slin
200 gram biefstuk
1x pittabrood
100ml fruit sensations
Terug slapen
wekker
7:30
slin shot
150gr Hvermout
60 gram cacao poeder
500ml melk
10:00 uur
hgh+igf1+slin
125gr rijst
200gr kip
500ml water
13:00uur
Hgh+igf1+slin
200gr pasta
100gr Kippengehakt
Brocolli
paprika
2 gekookte eieren
14:uur
HGH+slin
training
15:00uur
high slin + igf1
15:20
125gr biefstuk
100gr kip
100gr rijst
100ml peper room saus
16:30
2x gekookt ei
18:uur
HGH+igf1+slin
Wat de pot schaft.
21:00
100gr kalkoen
1x pittabrood
50gr cashewnoten
250ml ijs
22:00 uur
hgh+igf1
2x gekookt eiwit
200gr ananassap
slapen
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Tuurlijk heb ik nog heel veel te leren! heel veel zelfs.
thx
Lekker veel kruiden bij en knallen maar!Krijg honger van dat eetschemaLekker veel kruiden bij en knallen maar!
Zeker veel kruiden haha! alleen nog goede olie vinden om te bakken.

Vind dat spul niet te vreten.gvd mooi schema maar die slin gh igf1 is allemaal prikken toch? geen verstand van dat spul maar lijkt me zwaar vervelend

gewoon ter nieuwschierigheid, zit je nog op school?
Niet een idee om je ouders het toch wel te vertellen?
Weet natuurlijk niet hoe jou ouders er tegenover staan, maar ALS er iets gebeurt (niet perse bb gerelateerd) lijkt het me wel handig dat iemand weet wat je neemt ivm eventuele medicatie.
Verder staat dat voedingsschema me wel aan! Klinkt jummie.
Ik weet dat ik 't eerder heb gevraagd maar kan 't me alsnog niet herinneren. Welke IGF hebbie?