MuscleMeat

intensieve core training naast rippetoe

niekc

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
90kg
ik heb nu besloten om de reppetoe schema te gaan gebruiken als mijn eerste echte trainingschema, maar vanwege het fijt dat mijn rug (en de rest van mijn core) verre van iediaal is en ik dus zowel speciale rekoefeningen als gerichte trainingen moet doen.

nu ga ik dus 1 keer per week de cx30 training doen van less mils, maar ik weet niet waneer ik dat het beste kan doen.
het lijkt me niet dat het op een rusdag moet omdat dat dan het rusten in de weg zit, en als ik het dan op de zelvde dag als krachtraining moet doen moet ik dat dan een kwartier(moet van locatie naar locatie dus eerder kan niet) of bijvoorbeelt een uur wachten tussen de trainingen.

Dat moet, van wie moet dat? En waarom moet dat met les mills?

Als dit je eerste echte trainingsschema is denk ik dat je met de squats en deadliften al een aardig goede coretraining zult krijgen. Als je er extra aandacht aan wil besteden, waarom dan niet gewoon 1 of 2x in de week na de training nog wat buikspieroefeningen?

Als je toch echt heel graag dat Les Mills wil doen zou ik het na een Rippetoe training doen, en dan liefst met een kwartiertje pauze ipv een uur. Eventueel een shake tussendoor ofzo

• Topic Starter Topic Starter
het lesmilss proggamma bevat heel veel oefeningen die ik al standaart minstens 2 keer per week van mijn terapuit moet doen.
deze terapuit heeft ook een lijst met trainingen die ik zou kunnen doen inplaats van de standaart oefeningen voor het zelvde of een beter resultaat(beter tempo, variatie en intencivitijd.
daar stond dus dit progamma tussen en die leek me wel wat.

en dus een kwartier na de training met eiwit tussendoor, dacht al zoiets maar wou het even zeker weten.

ps
als de zinsopbouw niet klopt kan dat kloppen want heb haast moet weg.

Dr klopt ook vrij weinig van de spelling :p

Maar dat valt me niet tegen van je therapeut dat ze je Rippetoe aanraadt. Dat is een heel goed krachttrainingsschema om mee te beginnen.

Terug
Naar boven