MuscleMeat

Intermittent fast cut logje.

• Topic Starter Topic Starter
:p

Had even geen fut om mijn schema weer te posten..
Vanmorgen 80.3 kilo, bf schat ik op zo'n 11% Wil nog een weekje door cutten voor die laatste halve kilo.
Gister cardio gedaan + wat overige spiergroepen die ik niet heb gepakt bij de full body de dag daarvoor. Biceps/triceps, hamstrings, kuiten.

Voeding van gister:

15.00
3 hele eieren, 100 gram zalm, 50 gram whey, 350 ml magere melk.
670 kcal

17.00
350 gram kip met shoarma kruiden, eetlepel magere mayo, rauwe broccoli/celderij/wortel shake (gewoon in de blender met wat water)
450 kcal

cardio, 15 gram BCAA's
60 kcal

20.00
200 gram tonijnsteak, salade met tomaat.
250 kcal

22.00
40 gram dieeteiwit van B&F, 300 ml magere melk
250 kcal

23.00
500 gram kwark, eetlepel pindakaas
300 kcal

Totaal +- 2000 kcal

Al blokjes?

Dagje rust vandaag

Voeding

15.30
1 liter halfvolle melk (was in Amsterdam en kon even niets anders vinden...)
460 kcal

16.30
370 gram kip, groentemix
100 gram hutte kase
530 kcal

19.30
370 gram kip, eetlepel light mayo, rauwe groenteshake met 300 gram broccoli en een paprika.
420 kcal

22.00
40 gram dieeteiwit, 300 ml magere melk, visolie
250 kcal

22.00
500 gram kwark, visolie
250 kcal

Totaal +- 1900

Bijna 6kg en 3 a 4% in een maandje tijd, doe je vlot.

Tja, aan de ene kant wel, aan de andere kant weer niet.

Omdat je jezelf voornamelijk van voren bekijkt in de spiegel zag ik vorig jaar niet zo snel een rede om te cutten, was vanuit mijn viewpoint in de spiegel nog wel okay... Op mijn hoge vet% werd ik toen gewezen door mijn moeder die zei dat ik eruit begon te zien als een eendje toen ik voorover boog om iets van de grond te pakken doordat ik zo n grote kont had gekregen...

Tja, aan de ene kant wel, aan de andere kant weer niet.

Omdat je jezelf voornamelijk van voren bekijkt in de spiegel zag ik vorig jaar niet zo snel een rede om te cutten, was vanuit mijn viewpoint in de spiegel nog wel okay... Op mijn hoge vet% werd ik toen gewezen door mijn moeder die zei dat ik eruit begon te zien als een eendje toen ik voorover boog om iets van de grond te pakken doordat ik zo n grote kont had gekregen...

Haha dat is inderdaad minder ja.

Btw heb jij een site/page voor me waar je makkelijk even de basisregels van IF door kunt lezen. Wil het ook gaan volgen, keek ook al op leangains.com maar was me iets te veel info.

Sorry, maar een site met alle informatie overzichtelijk op een rijtje heb ik ook niet gevonden.
Heb gewoon alles op leangains gelezen, wat andere sites opgezocht en logjes gelezen van mensen die al eens hebben gecut met IF ;)

Sorry, maar een site met alle informatie overzichtelijk op een rijtje heb ik ook niet gevonden.
Heb gewoon alles op leangains gelezen, wat andere sites opgezocht en logjes gelezen van mensen die al eens hebben gecut met IF ;)

Als ik mijn normale cut schema verschuif naar een kleiner window is dat dan al prima of zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?

Als ik mijn normale cut schema verschuif naar een kleiner window is dat dan al prima of zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden?

Ik ben niet de IF expert :p
Het kan iig geen kwaad om een kleinere eet window aan te nemen, wat het verschil in resultaat is tussen niet of wel carb cyclen hierbij weet ik niet zeker. Carb cycle zal denk ik effectiever zijn, maar in hoeverre weet ik niet.

Vandaag
Full body gedaan, heb me gefocussed op 3 oefeningen, squats, bench en pullup. Morgen zal ik de kleinere spiergroepen aanpakken.

Moderate carb vandaag

15.00
Voor training: 15 gram BCAA, schep unleash.

16.00
50 gram whey, 300 ml magere melk, 5 gram creatine

16.30
100 gram cornflakes, 500 ml magere melk

18.00
500 gram kwark, krentenbol, visolie

19.30
Uit eten:
250 gram biefstuk, gebakken rijst, sojabonen (edamame)

22.00
50 gram dieeteiwit met 300 ml magere melk, visolie.

Geschat: 2000-2200 kcal

IF is niet alleen effectief om te cutten maar ook om je insuline-gevoeligheid te vergroten en nog andere talloze voordelen voor je gezondheid.

Ik ben niet de IF expert :p
Het kan iig geen kwaad om een kleinere eet window aan te nemen, wat het verschil in resultaat is tussen niet of wel carb cyclen hierbij weet ik niet zeker. Carb cycle zal denk ik effectiever zijn, maar in hoeverre weet ik niet.

Wanneer zijn je carbs nou hoog, op trainingsdagen of niet trainingsdagen? En wat als je bij elke trainingsdag cardio doet?

Carbs zijn hoog op trainingsdagen...
Anders zou je futloos zijn tijdens de KT! :D

Oke, laatste dieetdag vandaag :)
Was vanmorgen 80 kilo op de weegschaal, wat ik een beetje als mijn target weight had vastgesteld.
Toch prima gegaan vindt ik in 5 weken tijd.
Geen verschil in kracht opgemerkt, op de chinups ben ik zelfs 3 reps omhoog gegaan maar dat zal wel met die 6 kilo verschil temaken hebben :p)

Volgende keer weer een dergelijke cut, is goed bevallen.

Proficiat man. Log was zeer interessant om te volgen. Wat zijn de plannen nu? Bulken met een IF-principe? Welke verhoudingen zou je dan aanhouden? (+10% +25%?)

Denk niet dat ik IF ga gebruiken voor de bulk, vind het wel lekker om de hele dag te kunnen eten, lekker te ontbijten :p
Zit te denken aan een Upper/lower split 4 dagen per week.

Terug
Naar boven