RobertD
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 126
Oke, eigenlijk dom dat niet iedereen zo cut dan, als je zo veel sneller vet kunt verliezen. Dus als je gaat cutten het best de eerste 3 weken vrij ver onder onderhoud zitten en daarna een wat mildere aanpak.
Aan de ene kant wel, en aan de andere kant weer niet.
Ik denk dat dit een goede aanpak is wanneer je niet probeert in wedstrijdshape te komen. Wanneer je slechts tot een procentje of 10 cut is dit een mooie methode lijkt me.
Weet alleen niet of dit opgaat wanneer je veel dieper probeert te gaan. Bij wedstrijdvoorbereiding beginnen bbérs meestal met een milder schema en hoe verder ze komen hoe drastischer ze gaan (hoe meer cardio, hoe minder kcal, hoe minder carbs...) waarbij de laatste weken van de wedstrijdvoorbereiding juist heel laag gegaan wordt om zo maximaal droog te worden. In dit scenario weet ik niet hoe goed het is om de eerste weken wat extremer te cutten.
Overal zitten voor en nadelen aan lijkt me en de meningen zijn verdeeld over de beste benaderingen van zowel training, als voeding en eveneens cut en bulk methoden. Dus om te zeggen dat iedereen dit zou moeten doen weet ik niet zeker.

?