Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup lekker veel eiwitten eten na je cardio en KH vermijden sowieso KH laag op cardio dagen .

Maar train van half 9 tot half 10 met cardio, dan time window word verdomd laat dan![]()
cardio is gewoon het verbranden van vcalorieen.. of je dat nu vroeg of laat in je window doet dat maakt allemaal niet zo veel uit. Je hoeft je window dus niet te verplaatsen tot na half tien. Misschien zou het marginaal beter zijn, maar marginaal is ook maar marginaal.. je gaat er niets van merken op het grote geheel of je nu wel of niet op een lege maag gaat cardio-en.
Als je niet met hoge bloedsuikers wilt cardioen dan zou je je laatste maaltijd uiterlijk twee uur voor je cardio kunnen nemen zodat je bloedsuikers weer wat genormaliseerd zijn voordat je begint met je cardio.
cardio is gewoon het verbranden van vcalorieen.. of je dat nu vroeg of laat in je window doet dat maakt allemaal niet zo veel uit. Je hoeft je window dus niet te verplaatsen tot na half tien. Misschien zou het marginaal beter zijn, maar marginaal is ook maar marginaal.. je gaat er niets van merken op het grote geheel of je nu wel of niet op een lege maag gaat cardio-en.
Als je niet met hoge bloedsuikers wilt cardioen dan zou je je laatste maaltijd uiterlijk twee uur voor je cardio kunnen nemen zodat je bloedsuikers weer wat genormaliseerd zijn voordat je begint met je cardio.
Oke, dus hoef mijn window niet te verplaatsen als ik in de avond cardio doe, maar wel als ik in de avond krachttraining doe?
Dus bijv boksen van20:30 tot 21:30, zet ik mijn window op 10:30 tot 18:30
En krachttraining van 18:30 tot 20:00 (of eerder) zet ik mijn window van 13:00 tot 21:00 en eindig met een grote maaltijd?
132kg woog ik, kon geen broek of shirt meer aan moest allemaal op maat. Denk 7 maanden.
---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 15:52 ----------
Ik wandel elke dag minstens een uur op lage intensiteit, en fiets minstens 4x per week half uur ook matige intensiteit. Dat vond ik voldoende maar moet ik wat opvoeren dan. Je hebt wel gelijk, verlies nog wel vet maar geen % meer per week haha. Gaat nu per drie weken lichtjes ietsie eraf. Gewicht blijft min of meer al een tijdje stabiel.
Ik zal aan je denken..gele of roze slip Willem.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar als je cardio doet met weing suikers in je bloed dan is jou lichaam leeg kwa suikers na het cardio.En dan pas de volgende dag als je het vasten doorbreekt weer KH binnenkrijgt dan ben je toch in de tussentijd vet aan et verbranden .
En het is toch beter voor het vetverbranding om cardio te doen zonder of met lichte hoeveelheid suikers ? Omdat je dan eerder het vet aanspreekt.