XXL Nutrition

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

oke dit zijn vlgs het radiostukje zijn roids DAGELIJKS:
250 sust
100 prop
200 primo
200 mast
250 tren
100 npp
150 EQ

110 anavar orals
110 provi orals
60 halo
200 winnie inject
100 winnie orals

5 mg letro
20 nolva
20 aromasin
1,5 arimidex

sorry hoor maar dit slaat echt helemaal nergens op..

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 16:26 ----------

idd bijna 13 gram per week. Wat een gek.

Ik geloof het bijna niet. We zijn hier al bang op meer dan 50 gram winny per dag en die gast knalt er dan ff 580 mg in ( inc winny inject ) die allemaal langs z'n lever gaan. En dan is Halo nog vrij toxisch ook wat ik er van begrijp. Kan toch bijna niet zoiets, of ben ik echt zo naïef?

Het is gewoon een aandachtstrekker.......en het lukt hem aardig.
Dit gebruikt hij never nooit allemaal. Hij zal best veel pakken maar meer dan de helft verzint hij er gewoon bij om het interessant te maken. Want zeg nu eerlijk....anders had nooit iemand van hem gehoord en nu hebben ze het op alle forums over hem.

Klopt, iedereen vind het absurd, maar het enige verschil tussen Bostin en de rest, is dat hij daadwerkelijk zegt wat hij doet.

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 13:57 ----------

Trouwens wel grappig wat hij zegt over Antoine Vaillant,
Ondanks dat hij een groot voorbeeld voor me is, zie mijn avatar, moest ik toch wel even lachen.
Blijkbaar had Antoine bij de NY Pro een lump (ontsteking lijkt me) op zijn glute (van een inject), dus om het te verbergen droeg hij een soort luier posingtrunks haha.

lol..
_PB63202.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Hahaha, made my day!

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:32 ----------

Dit gebruikt hij never nooit allemaal. Hij zal best veel pakken maar meer dan de helft verzint hij er gewoon bij om het interessant te maken. Want zeg nu eerlijk....anders had nooit iemand van hem gehoord en nu hebben ze het op alle forums over hem.

Toch geloof ik hem. Onder de vleugel van zijn vroegere coach John O'reagan kreeg hij het allemaal niet meer geregeld. Hij moest zoveel shit nemen dat hij zijn eten begon uit te kotsen en zijn handen en kaken niet meer kon bewegen van de growth. Dit is dezelfde coach die Dallas Mccarver en een paar andere gasten ontzettend groot heeft gekregen op korte tijd.

Grote kans ja. Veel roepen, interessant doen en slecht over andere praten. Kansloos dus.

Wie is Dallas macczrver dan?

Dat ie die hoeveelheden lange duur aanhoud dat geloof ik ook niet, althans niet de orals. Als je weet dat meeste pro's zo'n 4g per week nemen. Amateurs en pro's verschillen niet zoveel buiten in de hoeveelheid en kwaliteit van peptides. 3Iu tov 20IU pharma HGH en 20-50 IU slin per dag. Zijn voldoende amateurs op niveau die ook al tot 3-4g AAS gaan hoor.

Het zou me echt niet verwonderen als hij korte blasts van een paar weken hiermee doet, maar dit is al grove verspilling van gear. In de jaren 70 gingen ze al naar een BMI van 31-32 op gear alleen (Insuline kwam toen uit varkens en HGH uit cadavers en was buiten even duur gewoon levensgevaarlijk - dus niet gebruikt). En die mannen zaten zelden aan meer dan 3g. De grote revolutie was slin en HGH en toen schoten ze naar een BMI van 36-37. Zijn een paar uitschieters, zoals coleman, Ruhl, Cutler, die dicht tegenaan de 40 zaten, maar meer ook niet. Als je aan 4g niet voldoende groeit, dan helpt 8g echt ook niet zoveel meer hoor, laat staan 13g.

• Topic Starter Topic Starter
Bostin´s laatste post, hij geeft aan dat hij deze doseringen alleen hanteert om zo snel mogelijk naar de top te komen. Eenmaal daar wil hij het onderhouden met ´normale´ doseringen. Ik denk dat zich dit in de praktijk echter anders uitwerkt.

Bostin Loyd
U can take baby doses and be a great bodybuilder in 10 years. Or u can go to the extreme and be a great bodybuilder in 2-5 yrs then maintain it with decent doses. I like the second route;) goodnight everyone. Gotta be up early for a plane flight for my show. And everyone please pray for my left arm to get better by Saturday. Don't ask me why just do it. Thank you all!!

Laatst bewerkt:
Bostin´s laatste post, hij geeft aan dat hij deze doseringen alleen hanteert om zo snel mogelijk naar de top te komen. Eenmaal daar wil hij het onderhouden met ´normale´ doseringen. Ik denk dat zich dit in de praktijk echter uitwerkt.

Bostin Loyd
U can take baby doses and be a great bodybuilder in 10 years. Or u can go to the extreme and be a great bodybuilder in 2-5 yrs then maintain it with decent doses. I like the second route;) goodnight everyone. Gotta be up early for a plane flight for my show. And everyone please pray for my left arm to get better by Saturday. Don't ask me why just do it. Thank you all!!

Versta ik wel. Kijk naar hoe snel Ramy verbeterd is. Maar dan nog is 13g en zoveel orals erg extreem en over the top.

Hahaha, made my day!

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:32 ----------

Toch geloof ik hem. Onder de vleugel van zijn vroegere coach John O'reagan kreeg hij het allemaal niet meer geregeld. Hij moest zoveel shit nemen dat hij zijn eten begon uit te kotsen en zijn handen en kaken niet meer kon bewegen van de growth. Dit is dezelfde coach die Dallas Mccarver en een paar andere gasten ontzettend groot heeft gekregen op korte tijd.

Idd Dallas Mccarver en Cody Lewis. In korte tijd gigantisch gegroeid.

Als dit waar is, heftig!

Als het al waar is, hoe betaalt hij dit dan?

Haha die douglas lijkt op Matt Damon aan de juice :p

Op dit soort doseringen vind ik AAS ook vrij prijzig om eerlijk te zijn :P

Inderdaad.

In één vial zit iets van 5/6 gram AAS, ongeveer 2 vials per week.
Niet helemaal een goede vergelijking, gezien de man héél hoog in orale doseringen zit.

Terug
Naar boven