AndroidHealthClinic

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Hahahaa die niet.

God/Allach

In feite heb je een "gezond" lichaam en hij gaat bewust met die mega doseringen zijn lichaam kapot maken.
Iedereen met een beetje verstand weet dat dit niet goed kan zijn

Kleine update van Bostin, hij heeft iets gruwelijk verkeerd gedaan. Ik zou me helemaal de pl**ris schrikken. Zie voor u zelf...

Bostin Loyd
For all my fans and followers I will not be competing this weekend as planned unfortunately. Something horribly went wrong during a tricep injection and I hit a nerve or some shit. My arm is fatter then u wouldn't imagine with full numbness in my fingers to my shoulders. I'm disappointed yes cause I wanted to ruin ppls dreams and show them what I'm all abt but oh well. I'm a firm believer in everything happens for a reason. I will be getting onstage one last time like I had told everyone within the next few years and I will be a threat. Time to focus on clients and kick start an amazing growth phase!! Lets get it!!

Ik denk dat de beste man een infectie heb opgelopen in zijn linker arm.

Ach Dorian Yates cycle mag er ook zijn

week 1----2000mg test cyp---150mg dbol/a day
week 2 ----3000mg test cyp---200mg dbol/a day
week 3-----4000mg test cyp---300mg dbol/day
week 4 -----5000mg test cyp---no dbol
week 5------3000mg test susp---200mg anadrol
week 6------4000mg test susp---300mg anadrol
week 7-------4000mg test susp---400mg anadrol
week 9-------10,000 iu hcg--800mg clomid
week10-------20,000iu hcg--1000mg clomid
week 11------4000mg test prop---100mg halotestin
week 12------4000mg test prop----200mg hal0
weel 13-------5000mg test prop----300mg halo
week 14-------3000mg test sus-----300mg halo----1000mg masterone
week 15-------4000mg test sus-----400mg halo----1000mg masterone
weekl 16-------10,000iu hcg---1000mg clomid
week 17--------20,000iu hcg---2000mg clomid
week 18--------30 ,000iu hcg---3000mg clomid
week 20---------2500mg test susp---1000mg of fina---
weel 21----------3500mg test susp--1500mg of fina
week 22----------4500mg test susp--20oomg of fina
week 23 ----------5000mg test susp---2500mg of fina
week 24 ----------1500mg test prop-----500mg anadrol
week 25-----------2500mg test prop-----500mg anadrol
week 26 -----------3500 mg test prop----300mg anadrol---1000mg masterone/day
week 27------------1500mg test susp-----200mg anadrol---200mg winng/day
week 29------------1500 mg test susp-----200mg anadrol---200 mg winny/day
week 30 ------------1500mg test susp------100mg anadrol---300mg winny/day

Bostin Loyds moeder (55 jaar) :o

Laatst bewerkt:
Dat geloof je toch zelf niet. 30 000 iu HCg? 3 gram clomid? Heb ik ;t nog niet over de rest.

week 2 ----3000mg test cyp---200mg dbol/a day
week 3-----4000mg test cyp---300mg dbol/day
week 4 -----5000mg test cyp---no dbol
week 5------3000mg test susp---200mg anadrol
week 6------4000mg test susp---300mg anadrol
week 7-------4000mg test susp---400mg anadrol
week 9-------10,000 iu hcg--800mg clomid
week10-------20,000iu hcg--1000mg clomid
week 11------4000mg test prop---100mg halotestin
week 12------4000mg test prop----200mg hal0
weel 13-------5000mg test prop----300mg halo
week 14-------3000mg test sus-----300mg halo----1000mg masterone
week 15-------4000mg test sus-----400mg halo----1000mg masterone
weekl 16-------10,000iu hcg---1000mg clomid
week 17--------20,000iu hcg---2000mg clomid
week 18--------30 ,000iu hcg---3000mg clomid
week 20---------2500mg test susp---1000mg of fina---
weel 21----------3500mg test susp--1500mg of fina
week 22----------4500mg test susp--20oomg of fina
week 23 ----------5000mg test susp---2500mg of fina
week 24 ----------1500mg test prop-----500mg anadrol
week 25-----------2500mg test prop-----500mg anadrol
week 26 -----------3500 mg test prop----300mg anadrol---1000mg masterone/day
week 27------------1500mg test susp-----200mg anadrol---200mg winng/day
week 29------------1500 mg test susp-----200mg anadrol---200 mg winny/day
week 30 ------------1500mg test susp------100mg anadrol---300mg winny/day

Ik vraag mij af hoe het met zijn lever ervoor staat.
Wat een extreme doseringen, nou heeft de beste man ook wel een behoorlijk fysiek.

Zijn deze doseringen niet ernstig overdreven?

ernstig nep

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal vanmiddag eens een foto uploaden vam Bostins vader. Ook een bodybuilder vroeger met een mooi oldschool fysiek. Maar nu eerst maar de gym! :p

Ik zal vanmiddag eens een foto uploaden vam Bostins vader. Ook een bodybuilder vroeger met een mooi oldschool fysiek. Maar nu eerst maar de gym! :p

Jon Loyd toch? Bedoelde je onderstaande foto?

hizlz9D.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, Jon Loyd ja. Ik doelde zelf meer op onderstaande foto, maar dat is ook een mooie afbeelding van zijn fysiek! Hij deelde ook zijn cycle van destijds.

Jon Loyd
Bostin, your sweet for posting pics of your Mom and Dad. My typical off-season cycle would be the blue 5 mg. D-bol(Ciba- Geigy) 1-3 per day while they were still around, or 6-8 white football shaped anavar, 200 mg. of deca a week, and 1.5 ampule (glass container) of parabolin. I wasn't big on Test, cause I didn't want to shut down my own production. Three weeks before a show I would get off everything and take 1 cc of primo acetate every 3 rd day. After a show I would take Hcg over 3 weeks period, and rebound back and then clean out taking nothing for at least 8 weeks. I found that cleaning out completely not only allowed my body to rebound hormone levels, but when I started again I got rewarded for the rest I'd given my steroid receptors, and I would make fresh gains in strength and size. Overall I didn't like the fact that steroids were an absolute must to be competitive in every level of bodybuilding. I had an extensive sports background, with no anabolics whatsoever, so when I had a very bad back injury, it gave me a chance to really look at myself to examine if this is really what I wanted to continue to do. As much as it is very addicting to train, eat, and sleep bodybuilding and be incredibly strong and love the look and what your doing, for me just training and living the healthy lifestyle without the anabolics was the road I chose. I would be lying though if I said it isn't hard to train completely natural through all these injury riddled years and not be tempted to do a light cycle. I feel my injuries would get worse from training heavier again and getting more beat up.

1378160_727156597310563_897673056_n.jpg

Die Jon Loyd kon er wat van zeg. :o

Hahahaa die niet.

God/Allach

In feite heb je een "gezond" lichaam en hij gaat bewust met die mega doseringen zijn lichaam kapot maken.
Iedereen met een beetje verstand weet dat dit niet goed kan zijn

Juist en als god je een bacterie geeft gelieve dan ook geen antibiotica te nemen. Zo wordt het stommiteitsgen snel uitgeroeid ... :s

Met een beetje gezond verstand had je dit geen religieus item gemaakt. Voor de rest is je argument goed, maar als je er god bij wil betrekken kan je natuurlijk even goed stellen dat god de man geen gezond verstand had gegeven, en dat het god's schuld is dat hij iets tegenkomt ...

Yates was een van de eerste bodybuilders die in de buurt van een BMI van 40 onstage zijn geraakt. Dus elk protocol zonder hoge dosis hGH en slin is gewoon niet echt.

Er lijkt mij weinig tot geen reden om zulke dosissen hCG te gebruiken. En hoewel hij een heel jaar uit de publiciteit bleef trainen tussen olympia's door, weinig reden om aan te nemen dat jij "off" ging ...

Laatst bewerkt:
Juist en als god je een bacterie geeft gelieve dan ook geen antibiotica te nemen. Zo wordt het stommiteitsgen snel uitgeroeid ... :s

Met een beetje gezond verstand had je dit geen religieus item gemaakt. Voor de rest is je argument goed, maar als je er god bij wil betrekken kan je natuurlijk even goed stellen dat god de man geen gezond verstand had gegeven, en dat het god's schuld is dat hij iets tegenkomt ...

Yates was een van de eerste bodybuilders die in de buurt van een BMI van 40 onstage zijn geraakt. Dus elk protocol zonder hoge dosis hGH en slin is gewoon niet echt.

Er lijkt mij weinig tot geen reden om zulke dosissen hCG te gebruiken. En hoewel hij een heel jaar uit de publiciteit bleef trainen tussen olympia's door, weinig reden om aan te nemen dat jij "off" ging ...

Mensen vragen niet om een bacterie. het medicijn dient ervoor om de kwaal op te lossen.

Iedereen heeft van God/Allah een vrije wil gekregen dus iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden.

Mensen vragen niet om een bacterie. het medicijn dient ervoor om de kwaal op te lossen.

Iedereen heeft van God/Allah een vrije wil gekregen dus iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden.

Wat aardig van hem dat we dat gekregen hebben. Wist trouwens niet dat dbb gesponsord werd door de EO.

Nouja, volgens de Body Mass Index zit ik op flink overgewicht, sterker nog, nog 8 kilogrammen erbij en ik ben een Obesitas patiënt. :) Ik ben niet zo'n voorstander van de BMI toepassen bij bodybuilders.

Nouja, volgens de Body Mass Index zit ik op flink overgewicht, sterker nog, nog 8 kilogrammen erbij en ik ben een Obesitas patiënt. :) Ik ben niet zo'n voorstander van de BMI toepassen bij bodybuilders.

Niet om overgewicht te bepalen, maar een bodybuilder op het podium is wel altijd 3.5-5.5% lichaamsvet, dus laat BMI wel toe om hun massa te vergelijken, relatief met hun hoogte. Mannen als Yates, Coleman, Ruhl en Cutler zijn kg voor kg de zwaarste athleten op aarde, op basis van BMI, rond de 40, waar de meesten niet boven 38 uitkomen.

Terug
Naar boven