Fitness Seller

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

Inderdaad.

In één vial zit iets van 5/6 gram AAS, ongeveer 2 vials per week.
Niet helemaal een goede vergelijking, gezien de man héél hoog in orale doseringen zit.

Weet niet waar jij je vials haalt maar meestal zit er 1 tot 2.5gr in een vial ;)

Inderdaad.

In één vial zit iets van 5/6 gram AAS, ongeveer 2 vials per week.
Niet helemaal een goede vergelijking, gezien de man héél hoog in orale doseringen zit.

Ok, twee vials, en iemand zoals hij betaalt waarschijnlijk 30 euro per vial. Neem nu nog het dubbele als een ruime foutmarge om te compenseren voor het gebruik van de orale doseringen. 100-120 euro per week, 400-480 euro per maand. Maar dit soort dingen houd je geen twee maanden vol, dus dan valt hij terug op de helft , dan kom je op 600-720 per 2 maanden, 3600-4320 per jaar, ZEER ruim gerekend. Sponsortje, youtube kanaaltje, verkoopt af en toe eens iets door, want als grootgebruiker krijgt hij het zeker goedkoper en het is zeker minder dan 3000. Ik ken mensen die elke dag een boterham minder zouden eten om dat te kunnen uitgeven aan hun auto ... Dit is ook het enige wat die kerel doet met zen leven en hij gaat er vol voor. Hij staat waarschijnlijk niet om 1u snachts aan te schuiven voor GTA5 of de nieuwe Iphone of zo, of andere onnozele dingen waar mensen honderden euros aanhangen zonder er bij stil te staan.

Want dat vergeten mensen vaak in dat soort discussies. "goh, dat is toch veel geld" en dan lopen ze rond in merkkledij, met een Iphone, peperdure headset en god weet wat nog allemaal. Dit is geen accessoirtje voor die mensen. Dit IS hun leven.

Ok, twee vials, en iemand zoals hij betaalt waarschijnlijk 30 euro per vial. Neem nu nog het dubbele als een ruime foutmarge om te compenseren voor het gebruik van de orale doseringen. 100-120 euro per week, 400-480 euro per maand. Maar dit soort dingen houd je geen twee maanden vol, dus dan valt hij terug op de helft , dan kom je op 600-720 per 2 maanden, 3600-4320 per jaar, ZEER ruim gerekend. Sponsortje, youtube kanaaltje, verkoopt af en toe eens iets door, want als grootgebruiker krijgt hij het zeker goedkoper en het is zeker minder dan 3000. Ik ken mensen die elke dag een boterham minder zouden eten om dat te kunnen uitgeven aan hun auto ... Dit is ook het enige wat die kerel doet met zen leven en hij gaat er vol voor. Hij staat waarschijnlijk niet om 1u snachts aan te schuiven voor GTA5 of de nieuwe Iphone of zo, of andere onnozele dingen waar mensen honderden euros aanhangen zonder er bij stil te staan.

Want dat vergeten mensen vaak in dat soort discussies. "goh, dat is toch veel geld" en dan lopen ze rond in merkkledij, met een Iphone, peperdure headset en god weet wat nog allemaal. Dit is geen accessoirtje voor die mensen. Dit IS hun leven.

Hm klinkt alsof ik dat ook maar eens moet gaan doen.. :P Maar die 2 vials klopte al niet echt, 13 gram is al gauw 5 vials ( in mijn test E bijvoorbeeld zit maar 10 ml x 250 mg = 2.5 gram ) Nog niet gesproken over Tren enzo waar minder in zit.

Hm klinkt alsof ik dat ook maar eens moet gaan doen.. :P Maar die 2 vials klopte al niet echt, 13 gram is al gauw 5 vials ( in mijn test E bijvoorbeeld zit maar 10 ml x 250 mg = 2.5 gram ) Nog niet gesproken over Tren enzo waar minder in zit.

Juist, maar het is ook heel ruim gerekend en geen rekening houdend met waar hij eventueel zijn inkomsten vandaan haalt.

Weet niet waar jij je vials haalt maar meestal zit er 1 tot 2.5gr in een vial ;)

Jezus, je heb gelijk. Wat knullig van mij, maximaal 3 gram bij bijvoorbeeld één bepaald UG lab met lichtblauwe shiz enzo.
Het is ochtend. :p

Dat verdubbelt wat Big Cat berekende.

Ik vind dit echt héél onbetaalbaar worden op dat soort doseringen.

Juist, maar het is ook heel ruim gerekend en geen rekening houdend met waar hij eventueel zijn inkomsten vandaan haalt.

Heb je gelijk in. Snap ik ineens ook beter waarom ie zo de media zoekt. Als beginnend BB'er krijg je die aandacht nooit, nu wel en ik neem aan dat hem dat wel het 1 en ander aan centen op kan leveren. Of misschien juist niet omdat ie er zo open over is.. Lastig wereldje :P

Hij zal ook veel shit gratis krijgen. Is voor de dealer alleen maar goed voor de handel als zo iemand spullen bij jou haalt. Mense denken dan toch meteen dat daar dus goed spul te halen is

Jezus, je heb gelijk. Wat knullig van mij, maximaal 3 gram bij bijvoorbeeld één bepaald UG lab met lichtblauwe shiz enzo.
Het is ochtend. :p

Dat verdubbelt wat Big Cat berekende.

Ik vind dit echt héél onbetaalbaar worden op dat soort doseringen.

Je bent jong, je betaalt mss nog geen woonst omdat je thuis woont. Stel nu dat je geen dure dingen zoals consoles, Iphones en merkkledij koopt. Je hebt geen wagen, dus geen verzekeringen, belastingen or benzinekosten. Je hebt een vaste job, je verdient wat bij als buitensmijter, met je youtube kanaaltje en mogelijk door een en ander door te verkopen omdat je het zelf goedkoper krijgt. Je haalt mogelijk al terug je onkosten van je sport (gym, wedstrijden, supplementen, etc) al terug uit je sport. Je gaat niet uit want elk moment dat je niet werkt zit je in de gym, in de keuken, aan tafel of in je bed. Je gaat niet op reis.

je doet dit niet omdat je chicks wil scoren op het strand, je doet dit niet om eens top 10 te worden in een lokale wedstrijd. Dit IS je leven. Zijn de kosten dan ZO overdreven ? Wat hebben andere mensen over om te geraken waar ze moeten geraken in het leven ? Is het veel ? ja. Is het buitensporig veel ? Hangt beetje van je standpunt af vind ik ...

EDIT : kerel traint ook mensen en heeft zen eigen site. Moet je trouwens eens bekijken, heeft een hoog miley cyrus gehalte :

http://www.bigdaddyb.com/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je gelijk in. Snap ik ineens ook beter waarom ie zo de media zoekt. Als beginnend BB'er krijg je die aandacht nooit, nu wel en ik neem aan dat hem dat wel het 1 en ander aan centen op kan leveren. Of misschien juist niet omdat ie er zo open over is.. Lastig wereldje :P

Zijn cliënten zijn ook een inkomstenbron. Hij doet aan online coaching inclusief drugsprotocol en de hele mik.

Ik heb inderdaad zijn website bekeken, hij doet ook aan services.

Voor 75 USD, zou je hem kunnen bellen mits je al een pakket of iets dergelijks bij hem besteld heb.
Voor de rest moet je denken aan prijzen als 300 USD tot 500 USD voor contest preperation en training support.

Het is inderdaad een manier van leven, zoals hij eerder gezegd heb.
Je kan kleine doseringen AAS nemen en een goede bodybuilder zijn in 10 jaar, of je gaat tot de extremen en je bereikt hetzelfde in 2 tot 5 jaar.

Ik ben bang dat die knul na 5 jaar op zijn "chemische genetische limiet" zit en vervolgens de interesse verliest in de sport en blijft zitten met een praktisch uitgewoond lichaam.

Laatst bewerkt:
Je bent jong, je betaalt mss nog geen woonst omdat je thuis woont. Stel nu dat je geen dure dingen zoals consoles, Iphones en merkkledij koopt. Je hebt geen wagen, dus geen verzekeringen, belastingen or benzinekosten. Je hebt een vaste job, je verdient wat bij als buitensmijter, met je youtube kanaaltje en mogelijk door een en ander door te verkopen omdat je het zelf goedkoper krijgt. Je haalt mogelijk al terug je onkosten van je sport (gym, wedstrijden, supplementen, etc) al terug uit je sport. Je gaat niet uit want elk moment dat je niet werkt zit je in de gym, in de keuken, aan tafel of in je bed. Je gaat niet op reis.

je doet dit niet omdat je chicks wil scoren op het strand, je doet dit niet om eens top 10 te worden in een lokale wedstrijd. Dit IS je leven. Zijn de kosten dan ZO overdreven ? Wat hebben andere mensen over om te geraken waar ze moeten geraken in het leven ? Is het veel ? ja. Is het buitensporig veel ? Hangt beetje van je standpunt af vind ik ...

EDIT : kerel traint ook mensen en heeft zen eigen site. Moet je trouwens eens bekijken, heeft een hoog miley cyrus gehalte :

http://www.bigdaddyb.com/

:roflol: wat een website.

En die tongue uitsteken is zeker zijn "signature" :roflol:

Kleine update van Bostin, hij heeft iets gruwelijk verkeerd gedaan. Ik zou me helemaal de pl**ris schrikken. Zie voor u zelf...

Bostin Loyd
For all my fans and followers I will not be competing this weekend as planned unfortunately. Something horribly went wrong during a tricep injection and I hit a nerve or some shit. My arm is fatter then u wouldn't imagine with full numbness in my fingers to my shoulders. I'm disappointed yes cause I wanted to ruin ppls dreams and show them what I'm all abt but oh well. I'm a firm believer in everything happens for a reason. I will be getting onstage one last time like I had told everyone within the next few years and I will be a threat. Time to focus on clients and kick start an amazing growth phase!! Lets get it!!

1422596_737423339617222_192896542_n.jpg

Hit a nerve? Wtf man, heeft ie 'm geraakt met een rondslingerende boom ofzo. Nog nooit zoiets gezien.

Geef hem een Darwin award aub.

Woww dat is echt ziek instant gains all over the arm

Mooie definitie

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Nog paar jaar en dan palumboism

oke dit zijn vlgs het radiostukje zijn roids DAGELIJKS:
250 sust
100 prop
200 primo
200 mast
250 tren
100 npp
150 EQ

110 anavar orals
110 provi orals
60 halo
200 winnie inject
100 winnie orals

5 mg letro
20 nolva
20 aromasin
1,5 arimidex

sorry hoor maar dit slaat echt helemaal nergens op..

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 16:26 ----------

idd bijna 13 gram per week. Wat een gek.

Inderdaad. Zoals iemand hier op het forum eerder vermeldde:

Totaal disrespect voor de gezondheid en voor de schepper.

Terug
Naar boven