Fitness Seller

Lees dit eerst Introductie en Regels

Ik ben er voor dat er ook een ranglijst komt met max aantal pull ups. Ingedeeld in gewichtsklassen.

Dan maak je die.

lol pullups, who gives a ****.

Kan er ook een categorie reversed grip barbell wrist curls against bands komen?
Daar ben ik heel goed in namelijk.

Kipping pullups ja :roflol:

waarom zijn pullups zo belangrijk? vind iemand veel sterker met een dikke raw squat dan met een pullup pr van bw+40 ofzo

Als je in de jungle aan een rand van een afgrond met een tijger aan je been hangt piep je wel anders!

Ik zou dan niet piepen, stel je voor dat een olifant denkt dat je een muis bent en op je vingers gaat staan. Dan ben je helemaal in de aap gelogeerd.

Als je in de jungle aan een rand van een afgrond met een tijger aan je been hangt piep je wel anders!

Dan doet de adrenaline al het werk :p

Maar als je het hebt over 'functionele kracht' is een pullups wel handig, maar dat kan je met zoveel oefeningen zeggen eigenlijk

relevante misc comic:

Haha, keihard trainen maar geen pull up strength = real strength. Tsja, geen reclame voor de BB wereld, in dat opzicht.

BB-wereld? Kijk je even in welke sectie dit topic staat?

Zijn overigens zat PL-ers en sterkste mannen die wel goed zijn in pull-ups, maar... who cares?

265kg raw deadlift :)

Edit, met straps is niet raw hoor ik net :mad:

Laatst bewerkt:

een tijger weegt rond de 200kg dus dat zal je dan sowieso niet lukken ook al ben je heel erg sterk.

Zodat de hongerlijdende ecto's hier ook eens in de lijst kunnen.:o

als er sowieso gewichtklasses komen kunnen ze erin komen. ze zijn de enige die onder de 70kg wegen. (no offence voor buff midgets)

Terug
Naar boven