XXL Nutrition

Lees dit eerst Introductie en Regels

Als ik één keer over het hoofd zie dat iemand gepost heeft staat ie al niet meer bij mn geabonneerde topics he
Ik zet je er gelijk in

aah oke. top.

hank mccoy = rubensossa? dan sta je nu 2x in de squat lijst

ja, klopt. Maar zie dat het gefixed is.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 20:42 ----------

ooh ja,

totaal = 712,5kg
wilks score = 419,3

@Daster: Nog een kleine opmerking: Waarom zet je deadlifts met straps bij geared lifts? Alleen om het gebruik van straps? Lijkt mij logischer om deadlifts waarin alleen straps worden gebruikt bij de raw lifts te zetten en dan tussen haakjes straps erbij vermeld.

just my 2cents. Als je er anders over denkt, prima.
gr

Laatst bewerkt:
@Daster: Nog een kleine opmerking: Waarom zet je deadlifts met straps bij geared lifts? Alleen om het gebruik van straps? Lijkt mij logischer om deadlifts waarin alleen straps worden gebruikt bij de raw lifts te zetten en dan tussen haakjes straps erbij vermeld.

just my 2cents. Als je er anders over denkt, prima.
gr

Dan kan je ook een verdeling gaan maken in pl approved en een strongman deadlift, deadliftbar of gewoon stugge wedstrijdbar.

Dan kan je ook een verdeling gaan maken in pl approved en een strongman deadlift, deadliftbar of gewoon stugge wedstrijdbar.

Dat kan, maar ik vind in ieder geval alleen straps wel een heel verschil met een deadlift suit. Daarom vind ik het logischer om (raw) deadlifts met straps bij de raw categorie te zetten.

Denk dat er genoeg mensen zijn die met straps meer tillen dan zonder.

Denk dat er genoeg mensen zijn die met straps meer tillen dan zonder.

Ik zou het niet weten :P Weet wel dat het een stuk makkelijker tilt. En bij powerlifting horen sowieso geen straps.

Om eerlijke lijsten te krijgen zou er gewoon een verdeling gemaakt moeten worden tussen pl approved en niet approved (hitchen, straps, touch & go bench etc.)

De helft van de lifts in deze lijst kunnen denk ik weg als t pl approved moet zijn. Een vermelding bij een lift of ie op een wedstrijd is gezet of niet is misschien wel relevant, alhoewel dat vaak wel in bijgaand filmpje is te zien natuurlijk.

Het is toch maar een forumlijstje, voor wedstrijdrecords zijn officiele lijsten toch ;)

ik zal mijn rawsquat dan niet vermelden is zo zielig voor Erwin....

Ik had je er al niet eens gelijk uitgeknikkerd net, maar gewoon een plaatsje op nr 16 gegeven :p

Een aparte kop voor wedstrijdresultaten is op zich wel een idee, dat kan ik er nog wel is gaan inzetten. Maar de lijst is natuurlijk gewoon voor de lol en strongmen hanteren nou eenmaal andere eisen aan bv een deadlift dan powerlifters en om de lijst nou te gaan onderverdelen in drie koppen is ook weer overdreven.

Verder kan ik straps niet bepaald raw noemen. Ook niet zozeer 'geared' natuurlijk, maar zelfs op geared powerliftwedstrijden zijn ze niet toegestaan. Tussen haakjes dat het alleen straps betreft moet voor mensen wel genoeg info geven hun eigen waarde aan de lift toe te kennen

Mijn raw squat kan trouwens naar 245.

Tijd niets hier geupdate.

Yoke kan naar 380
Stones naar 175 @ 1m30
Deadlift naar 310 (straps, ugly as hell)

Daar zit nog wel wat in..

Was er live bij dat men met de Texasbar bezig was in Brunssum, en eerlijk is eerlijk het is onmogelijk dat iedereen ineens 20 kg meer trekt dan hun oude pr..

Is het dan een pr, of een pr op een andere lift?

Feit is wel dat zo lang deze jongens niet met een texasbar liften, hun pr wel even blijft staan..

Dan zou ik ook 297,5kg deadlift in de lijst kunnen zetten, bij strongman zou hij gewoon goedgekeurd worden. Maar voor mij tellen alleen maar pl-approved lifts. Maar kan mij voorstellen dat het voor een strongman totaal niet interessant is, als het op hun wedstrijden maar goedgekeurd wordt. Alleen is de vergelijking in het lijstje niet helemaal eerlijk.

Hitch of geen hitch is niet echt boeiend aangezien van 80% niet eens een filmpje staat. Maar deadlifts met grote wielen erbij is wel een beetje krom.

Sjah, totals die niet in een meet gezet zijn slaan ook nergens op, maar lekker boeiend.

't Is al gezegd, is allemaal wel best zo. Leuke lijstjes zo, aardig om een beeld te krijgen.

Terug
Naar boven