AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

:roflol: Fack man wat een ophef

Het gaat mij er echt 0,0 om dat ik denk dat sommige mensen over hun lifts liegen en dat het echt als 'bewijs' moet dienen.

Hoofdreden is dat veel mensen wél een filmpje hebben maar het uit luiheid niet posten, dat slaat nergens op en daarom besloot ik het maar te verplichten. Ook omdat ik weet dat van bijna iedereen de lifts op film staan!

Verder worden dit topic en de filmpjes in het topic altijd heel goed bekeken en het is dus voor iedereen ook leuker en beter als er filmpjes instaan.

@matthieu; wil wel graag weten hoe hoog het platform was :p

Ik snap je punt ook wel hoor kerel.
Volgens mij 1.25m

Roze ballen tellen niet Thieu.

K*t :mad:

Ik denk dat de mensen die hier in de lijst staan in het algemeen wel goed gekend zijn qua krachtniveau dus filmpjes zijn imo niet echt nodig. Als er een nieuw dbb lid opeens out of the blue in de top terecht komt en niemand kent hem kan je wel filmpjes vragen. Ik snap niet echt al die ophef erover.

Een ander ideetje:
Ik zie dat er al een wilkscategorie is voor het totaal. Misschien handig om per lift (sq, bench en dl) ook een rankschikking te maken?

De lijsten zijn toch veel mooier als er filmpjes bij staan! Ik zorg er wel voor dat er gefilmd wordt :p

Hoop na 21 juni met nog wat meer lifts in de lijsten kom te staan.

Als het om mijn filmpje gaat.. Ik heb denk ik genoeg bewezen in het verleden om niet in twijfel te worden getrokken.

En speciaal voor Daster ;-)

200kg atlas stone

http://www.youtube.com/watch?v=scDnwHS1WnA

@yasmine: Wil je nu eerst de stone komen wegen of niet?

Nogmaals, het gaat hier niet of ik het al dan niet geloof! ALs er in het begin van de topic staat dat er vanaf mei 2013 enkel nog records worden opgenomen in de lijst als er een filmpje van is, dan lijkt het me maar normaal dat dit filmpje duidelijk toont wat er gelift of geknepen wordt. EN nu kunnen jullie daar wel grapjes over maken alsof jullie in jullie gat zijn gebeten, i don't give a ****. Als iemand zegt dat hij zijn persoonlijk records heeft gebroken en hij zoomt zo ver in dat de schijven niet te zien zijn op de stang, nou , dan ben ik er zeker van dat er een paar mensen hun wenkbrauwen zullen fronsen. MAar goed, het zal wel aan mijn zwakke stats zijn dat er zo'n hevige reactie op mijn opmerking komt.

Die filmpjes zijn hoofdzakelijk om het topic wat leuker te maken, niet zozeer omdat ik niet zou geloven dat er bepaalde gewichten gebeurd zijn..
Vrijwel alle namen in de lijsten zijn bekende namen hier op het board en die hebben er geen enkel belang bij om te liegen over hun stats. Volgens mij is dat binnen deze takken van krachttraining sowieso een no go, in tegenstelling tot bijvoorbeedl bodybuilders die hun armomvang misschien graag wat overdrijven ;)

Het kwam regelmatig voor dat mensen hier een PR plaatsten zonder filmpje te posten en dan zag ik later in het 'film je lifts' topic of log dat er wél een filmpje gemaakt was.. Simpele oplossing: filmpjes verplichten :D

Wie doen de zwaarste weighted dips en weighted pull-ups? :)

Jezus, gaat gestoord goed man!

Topic ff teruggelezen, man man man :D Die bicepcurls van jou waren ook fake Yasmine, je pose echter niet!

ow cool, ik sta bij de clean and jerk tussen in de toplijsten

Wat is je C&J dan, dan zet ik je er bij :)

Terug
Naar boven