MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

no hate,
maar ik zie dat je lift met die helisport schijven,die schijven wijken af,sommige 20kg schijven,wegen soms maar 18,5 kg,met een bar vol kan het soms 20kg of meer schelen,moet je eens nawegen.
ik had vroeger ook heli-schijven,en ben overgeschakelt naar rubbercoated,die wegen precies,en heb al mn vorige records geannuleerd.(juist is juist)
maar stel dat het 220 sq is en 260 dl is,is het nog sterk natuurlijk.;)

Maakt mij niet uit die afwijking. 230 echte kilos was ook wel gelukt. Zelfde geld voor de deadlift

Zeer leuke topic.
Beetje jammer dat die Coc filmpjes zo barslecht zijn gefilmd; Een beetje criticus zou velen van die "records" niet aanvaarden. Men filmt de grip, men toont de onderkant, en dan verdwijnt die uit beeld, en daarna komt het hand terug met de grip dichtgeknepen. Kan dan een andere grip zijn, om met twee handen zijn dichtgeknepen. Ik vind dat dergelijke bewijzen zouden moeten geleverd worden inhet bijzijn van BigT.

no hate,
maar ik zie dat je lift met die helisport schijven,die schijven wijken af,sommige 20kg schijven,wegen soms maar 18,5 kg,met een bar vol kan het soms 20kg of meer schelen,moet je eens nawegen.
ik had vroeger ook heli-schijven,en ben overgeschakelt naar rubbercoated,die wegen precies,en heb al mn vorige records geannuleerd.(juist is juist)
maar stel dat het 220 sq is en 260 dl is,is het nog sterk natuurlijk.;)
Mike moet via een filmpje bewijs leveren. Hij zal alle schijven op camera moeten wegen om het exacte gewicht te bepalen! :D
Eventuele plaatselijke fluctuaties in de zwaarte kracht moeten ook net voor de lift vastgelegd worden.

Mike moet via een filmpje bewijs leveren. Hij zal alle schijven op camera moeten wegen om het exacte gewicht te bepalen! :D
Eventuele plaatselijke fluctuaties in de zwaarte kracht moeten ook net voor de lift vastgelegd worden.

Eigelijk moet dit in aanwezigheid van Big T gebeuren, hij weegt vooraf de schijven op een geijkte weegschaal en jureert dan de lift.

Ik hoop maar dat de deur dicht was in die garage, want met wind mee tellen dit soort PR's natuurlijk ook niet he.

wordt er ook rekening gehouden met de draaiing van de aarde?

mooi dat de persoon tot wie ik me richt ,er volwassen mee omgaat,de rest is natuurlijk de gekende DBB niveau.

Inderdaad, k*t grapjes altijd.

Sinds mei 2013 vraagt BigT een filmpje als bewijs. Het lijkt me dus evident dat er dan ook enige ernst is als men filmt. Ja, ik weet best dat het hier slechts om forumrecords gaat, en dat de mensen die hun records hier posten zich niet gaan bezighouden met vervalsen van dergelijke zaken, want er valt niks mee te winnen, en het zou tevens zielig zijn. Echter blijf ik er bij dat het een beetje absurd is een filmpje te plaatsen met bewijs hoe je zo'n grip samenknijpt terwijl je de helft van de tijd dat ding uit het beeld van de camera laat, en enkel toont eens hij is dichtgeknepen.

Maar goed, de gemaakte grapjes zijn geslaagd, laten we nu terug volwassen doen.

Kerel, kijk nou eens van wanneer die filmpjes zijn (ruim voor mei 2013). En sluit zelf eens zo'n gripper met je hand uitgestrekt voor de camera, je snapt toch dat je kracht moet zetten.
En Big T heeft helemaal niets met dit topic, deze sectie of zelfs maar met pl/strongman te maken.
Is dit überhaupt een discussie?

Kerel, kijk nou eens van wanneer die filmpjes zijn (ruim voor mei 2013). En sluit zelf eens zo'n gripper met je hand uitgestrekt voor de camera, je snapt toch dat je kracht moet zetten.
En Big T heeft helemaal niets met dit topic, deze sectie of zelfs maar met pl/strongman te maken.
Is dit überhaupt een discussie?

Wtf wat doet bigt dan op dit forum?

Simpel.

Voortaan toont iedereen in zijn vid een grafiek waarop :
1) de zwaartekracht staat
2) de sinusidale interactie tussen Zeus en Venus
3) de maat van je boxershort
4) hoeveel fake plates je gebruikt
5) de samenstelling van de lucht rondom je, aangezien de archimedische kracht van zwaardere lucht hoger kan zijn
6) liften

Simpel.

Voortaan toont iedereen in zijn vid een grafiek waarop :
1) de zwaartekracht staat
2) de sinusidale interactie tussen Zeus en Venus
3) de maat van je boxershort
4) hoeveel fake plates je gebruikt
5) de samenstelling van de lucht rondom je, aangezien de archimedische kracht van zwaardere lucht hoger kan zijn
6) liften

Jij bent toch een ongelooflijke grapjas, Bulck.
Zelden meegemaakt zoiets.

het zal wel stoppen, ik krijg al pm's dat ik vrij irritant ben :(

ik zal de brave huisvader wel spelen dan

Zeer leuke topic.
Beetje jammer dat die Coc filmpjes zo barslecht zijn gefilmd; Een beetje criticus zou velen van die "records" niet aanvaarden. Men filmt de grip, men toont de onderkant, en dan verdwijnt die uit beeld, en daarna komt het hand terug met de grip dichtgeknepen. Kan dan een andere grip zijn, om met twee handen zijn dichtgeknepen. Ik vind dat dergelijke bewijzen zouden moeten geleverd worden inhet bijzijn van BigT.

Als het om mijn filmpje gaat.. Ik heb denk ik genoeg bewezen in het verleden om niet in twijfel te worden getrokken.

En speciaal voor Daster ;-)

200kg atlas stone

http://www.youtube.com/watch?v=scDnwHS1WnA

@yasmine: Wil je nu eerst de stone komen wegen of niet?

:roflol: Fack man wat een ophef

Het gaat mij er echt 0,0 om dat ik denk dat sommige mensen over hun lifts liegen en dat het echt als 'bewijs' moet dienen.

Hoofdreden is dat veel mensen wél een filmpje hebben maar het uit luiheid niet posten, dat slaat nergens op en daarom besloot ik het maar te verplichten. Ook omdat ik weet dat van bijna iedereen de lifts op film staan!

Verder worden dit topic en de filmpjes in het topic altijd heel goed bekeken en het is dus voor iedereen ook leuker en beter als er filmpjes instaan.

@matthieu; wil wel graag weten hoe hoog het platform was :p

Roze ballen tellen niet Thieu.

Terug
Naar boven