MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Jarno, JP maar dat zijn maar 2 mensen, denk dat er nog tientallen monsters rondlopen in BE/NL die hier niet eens zitten.

Idd denk alleen maar aan de top powerlifters, waar er nog weinig van hier zitten. Dat zijn toch aardige lijsten van de npb ipf gpc etc...maar denk als je er 45 nederlandse beesten en 45 belgische beesten heb, je ze ook wel hebt gehad.En dat zijn 90 mensen op minimaal 30miljoen inwoners (hoeveel telt belgie?)
Je kan er denk in wel vanuit gaan als je in 1 van deze lijsten staat, je toch wel gem. bij de top 5 sterkste hoort uit een willekeurige gym...

btw 90kg op de RT

Bench gisteren 2 x 150 gedaan:D
Mag ook weer in een lijstje verschijnen.
Plus dead paar weken terug al op 240 gehad.
Komende weken gaan deze nog wel wat omhoog.

na al dat gewichtheffen op tv ben ik ook maar is aan de Snatch en C&J gegaan

67,5 op snatch
80 op clean & jerk

:D

De hele startpost met de lijsten is weg? :scratch:

wattafaaaaak :)

112kg overhead !

raar :s maar hier is de lijst ook weg.

Ja ik kon niet hebben dat ik niet bovenaan stond en heb dus alles weten te deleten;)

lol, ik denk dat daster een mooi excel schematje maakt ofzo...

wtf man, waar is die lijst... echt zuur als je die opnieuw moet maken :eek:

WTF :mad::mad::mad::mad:

Ik hoop maar dat er een backup of iets dergelijks van is... Ik zelf heb er hooguit een van toen dit topic net een week bestond ofzo

WTF :mad::mad::mad::mad:

Ik hoop maar dat er een backup of iets dergelijks van is... Ik zelf heb er hooguit een van toen dit topic net een week bestond ofzo

alleeja:
Laatst aangepast door Daster : 21 April 2008 om 18:59

:p denk wel dat een admin kan zien hoe een post eruit zag voor ie gewijzigd is, ff reporten dus

alleeja:
Laatst aangepast door Daster : 21 April 2008 om 18:59

:p denk wel dat een admin kan zien hoe een post eruit zag voor ie gewijzigd is, ff reporten dus
Ja ik had Big T al een bericht gestuurd...

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik op dat tijdstip al zo dronken was dat ik de hele boel gedeleted heb en daarna nog is bewaard ook ??? ???

Gewoon opnieuw:D

Gewoon simpel ding in Excel maken joh!

Big T heeft hem teruggezet :cool:

230kg gesquat met kniebanden

Good job Adonis :thumbs:

Sta er zelf verdomme nog niet bij :( .. 215 kg deadlift done, maar Pr's gaan niet te lang op zich laten wachten.

netjes adon ;)
rug mag wel een beetje holler.

Tnx mensen, dat is m'n onderrug die uitsteekt :D

Terug
Naar boven