AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

Ik heb die Rolling Thunder (of tenminste toch een variant hierop) uit je filmpje eens geprobeerd, voor deze had ik wel wat materiaal gevonden, maar nog niet voor die ander oefening.
En ik heb de filmpjes gepost in het "Filmen van lifts een idee?" toppic om de techniek te laten beoordelen ;)

Rolling thunder techniek? Als in.......knijpen en knijpen?
Enige dat belangrijk is, is dat je hem met je poten optilt en niet met je arm.

Ik heb die Rolling Thunder (of tenminste toch een variant hierop) uit je filmpje eens geprobeerd, voor deze had ik wel wat materiaal gevonden, maar nog niet voor die ander oefening.
En ik heb de filmpjes gepost in het "Filmen van lifts een idee?" toppic om de techniek te laten beoordelen ;)
In 't post je filmpjes topic post je toch een vertical bar lift?

Ja dat kan ook :p het leek me namelijk bijna hetzelfde :p En ik ken al die namen nog niet zo goed ;)

Bedankt om het even te melden :)

Vraagje over RT: moet de duim eromheen of maakt t niet uit... ik doe het namelijk zonder duim omdat ik veel te kleine handen heb hiervoor, k begrijp ook wel dat ik hierdoor veel meer uit de pols til dan door de kracht in de vingers...

Vandaag 83kg gestoten (nieuw record).
Was op wedstrijd dus zal wel goed zijn zeker ;)
In het trekken had ik 64kg, dit had ik vorig jaar al eens gedaan maar sinds mijn blessure was beste 62kg. Heb ook in totaal 3kg bij mijn record in totaal gedaan.

Woog 54,1kg, als ik 1,1kg minder woog had ik Europese minimum.

Tom_vt had 119kg en 140kg.

Vraagje over RT: moet de duim eromheen of maakt t niet uit... ik doe het namelijk zonder duim omdat ik veel te kleine handen heb hiervoor, k begrijp ook wel dat ik hierdoor veel meer uit de pols til dan door de kracht in de vingers...

Hangt er van af. Op Euro's deze zomer is thumbless zelf verplicht. Denk dat het voor Ironmind dan weer met duim moet zijn om officieel te zijn al ben ik hier niet 100% zeker van.

Vandaag 83kg gestoten (nieuw record).
Was op wedstrijd dus zal wel goed zijn zeker ;)
In het trekken had ik 64kg, dit had ik vorig jaar al eens gedaan maar sinds mijn blessure was beste 62kg. Heb ook in totaal 3kg bij mijn record in totaal gedaan.

Woog 54,1kg, als ik 1,1kg minder woog had ik Europese minimum.

Tom_vt had 119kg en 140kg.

Damn mooie wedstrijd saar! Tom ook een mooi totaal!

Vandaag hebben Jbremers en ik nog onze max. met roling thunder getest.

Jules had 62,5 kg (3 20kg schijven met klein gat, ding zelf weegt 2,5kg):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ikzelf had 75kg (optillen en 5 sec. vasthouden)

Vandaag ook nog voor de eerste keer weer serieus gebankt na een aantal maanden.
Kwam wel aan een volume record geloof ik;
10x60
8x80
8x100
8x120
8x140
6x150
13x120

Viel in elk geval niet tegen

Gisteren PR voor truckpull:
20 ton over 20m harnas+touw
20 ton over 20m hand over hand, was de eerste keer hand over hand voor me, maar ging erg snel. (ca. 30 sec.)

Vandaag ook nog voor de eerste keer weer serieus gebankt na een aantal maanden.
Kwam wel aan een volume record geloof ik;
10x60
8x80
8x100
8x120
8x140
6x150
13x120

Viel in elk geval niet tegen

Gisteren PR voor truckpull:
20 ton over 20m harnas+touw
20 ton over 20m hand over hand, was de eerste keer hand over hand voor me, maar ging erg snel. (ca. 30 sec.)

Heel netjes weer Tom, ik had trouwens de 65kg RT ook, alleen niet op de foto...

Netjes mannen! stevige truckpull ook Blade

280kg deadlift raw
120kg pushpress

)

vette rt's hoor! toffe fotos ook

Mooie RT Tom... Ben je er al lang mee aan het trainen? Kan me inbeelden dat je als ex klimmer wel een goeie grip hebt.

Mooie RT Tom... Ben je er al lang mee aan het trainen? Kan me inbeelden dat je als ex klimmer wel een goeie grip hebt.

was de 2de keer dat ie het ding in zn handen heeft, zit nog wel wat in het vooruitzicht voor hem want zn grip is echt heel sterk.... Deed onlangs op een gladde 2inch bar een 150kg overhandse deadlift.... vond ik best indrukwekkend..

Idd erg sterk

Zijn er hier trouwens veel gripboard leden? Als je over grip wil leren moet je jezelf daar gewoon aanmelden.

Zit het net een beetje te lezen. Jammer dat er zo weinig vrouwen bij de records staan. Haha ik moet nog wel even wachten voor ik erbij mag. Half jaar duurt lang....Maar dan zijn mijn stats ook weer wat hoger. neem ik aan.

Squat je wel diep genoeg ivm hogere squat stats dan dl?

Terug
Naar boven