MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

8*50kg barbellcurl :)

3*55kg :p (pijp was uit :p)

Deadlift: 1x260kg, zonder belt, zonder hitch met hook grip.

dikke shit victor!

Sweet :p Die smolov cycle heeft echt wel goed gedaan aan je LB kracht hé :D

Na smolov was mijn max ongeveer hetzelfde, nu doe ik al een 1 maand veel pin squats en deadlift ik er niet bij. Volgende maand maar even kijken of ik 270kg pull met dezelfde methode.

111kg Pushpress:D (had 2x 0,5kg schijfjes met tyreps aan de sluiters gemaakt)

105kg clean & press / jerk w/e

110kg net gemist, links geen lockout :treuren:

74.5kg Rolling thunder
75kg Two Hand Pinch

Erin gezet ;)

Maar het zou wel leuk zijn als iemand anders ook zn two hand pinch neerzette :P

Erin gezet ;)

Hoe doe je die oefening dan ? Gewoon uit intresse ;) gewoon een dumbbell laden en dan met je 2 handen langs 1kant een schijf vast nemen en het gewicht naar boven brengen ?
En welke spieren train je hiermee hoofdzakelijk ?

Thx ;)

Hoe doe je die oefening dan ? Gewoon uit intresse ;) gewoon een dumbbell laden en dan met je 2 handen langs 1kant een schijf vast nemen en het gewicht naar boven brengen ?
En welke spieren train je hiermee hoofdzakelijk ?

Thx ;)
Gewoon een schijf van 20kg vastpakken met twee handen van bovenaf is bijvoorbeeld een 2hp :). Als je meer gewicht wil gebruiken moet je beetje creatief zijn ;)

Deze oefening is vooral bedoeld om sterke handen en onderarmen te krijgen! Voordeel van pinchen is dat je de duim heel actief meepakt.

Erin gezet ;)

Inderdaad wel spijtig... Naast grippers en thick bar werk is het niet voor niets het derde onderdeel van handkracht-training.

@ 515

YouTube - 18-04-2008

Hier staat mijn 2HP. Mijn basis zijn twee gladde 20kg schijven met een buis er door maar je kan ook zelf andere setups bedenken.

Oké bedankt voor de uitleg ;) nu nog iets bedenken om het te maken en dan maar beginnen trainen :)

Sterke rolling thunder calibre!!! Top!

Ik heb die Rolling Thunder (of tenminste toch een variant hierop) uit je filmpje eens geprobeerd, voor deze had ik wel wat materiaal gevonden, maar nog niet voor die ander oefening.
En ik heb de filmpjes gepost in het "Filmen van lifts een idee?" toppic om de techniek te laten beoordelen ;)

Terug
Naar boven