XXL Nutrition

Lees dit eerst Introductie en Regels

bankdrukken gisteren 10x150 en 1x180

Bruut Haak, wie ben jij nou dan?

En jij komt uit kattuk???

Ja tuurlijk :D

Geduld! Over ong. anderhalve maand komt er hopelijk een nieuwe pr bij bench!
Voor nu alvast m'n 270 deadlift:

http://www.youtube.com/watch?v=-CmHmR4LLGo

Ging niet heel snel maar voelde ook niet heel zwaar aan, stuk lichter als de vorige 260. Ga over 3-4 weken de 280 trekken.

Kom nu op een totaal van 620.

Laatst bewerkt:
Jij bent echt sterk voor je leeftijd trouwens en de progressie blijft maar komen! Hoe doe je dat kon je toen je begon al 100kg banken ofzo :p

Nee begon met 50 zoals de meeste denk :D Progressie op deadlift is eigenlijk pas gekomen nadat ik Bill starr afgerond had en niet zo vaak meer deadlifte. Doe het nu 1x in de maand gemiddeld en als ik het doe ga ik voor een nieuwe PR. De rest van de maand doe ik dan power cleans, high pulls en soms good mornings. Werkt voor nu wel goed :D

Nee begon met 50 zoals de meeste denk :D Progressie op deadlift is eigenlijk pas gekomen nadat ik Bill starr afgerond had en niet zo vaak meer deadlifte. Doe het nu 1x in de maand gemiddeld en als ik het doe ga ik voor een nieuwe PR. De rest van de maand doe ik dan power cleans, high pulls en soms good mornings. Werkt voor nu wel goed :D
Ik heb wel is een artikel gelezen waarin zo'n soort aanpak stond...

Moet zeggen dat ik zelf trouwens ook elke training wel een PR op de deadlift haal terwijl er soms 3 weken tussen zitten.

Uit de lijst bij de bench press op de eerste pagina.

Update:

273kg deadlift!! :)

232,5kg deadlift (filmpje volgt)

80 kilo Snatch
95 kilo C&J
100 kilo OH Press

Hoi,

Zet mij er maar bij hoor ;)

Mijn huidige stats zijn:
-squat 310kg
-deadlift 315kg
-bankdrukken 215kg
-Loglift 140kg
-OH-press 145kg
-barbell bicepcurl 110kg

Van een aantal heb ik wat filmpjes gepost in topics.
Later volgen er nog meer....still growing :D

mike is een beest ..

Kun je niet een paar van die filmpjes in dit topic posten? :)

Kun je niet een paar van die filmpjes in dit topic posten? :)

Ja, wil ik wel doen en zal kijken of ik ze wat beter in kwaliteit kan krijgen, want op mn pc zien ze er goed uit, maar in het topic komt dat niet helemaal tot z'n recht.
Waar dat em precies in zit weet ik niet....vogel het wel uit.

Ze komen eraan. :D

Rolling thunder:
67,5 kg

Terug
Naar boven