MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Na lange tijd weer eens een post van mij, ik ga weer wat meer posten enzo.
De reden, nadat het een tijdje wat minder gegaan heeft met trainen (blessures, weinig tijd enz :() ging het vanaf april afgelopen jaar opeens weer goed vooruit.
Flink wat masse erbij kunnen plakken (van 107kg naar 117kg nu) en de kracht ging ook goed vooruit, op de valreep van het oude jaar een lang nagestreefd doel behaald.
200kg RAW benchpress :), zie http://www.youtube.com/watch?v=RWtkGYgxI68

ja hoor... weer 1 met 200! sterk!

Welkom terug ouwe rakker!
Mooie terugkomst met een 200kg bench!

Respect, zeker een doel om na te streven :D

wow monsterbench, 108 bw

helaas, nog niet genoeg gepost zie ik

Laatst bewerkt:
Ja, ik mag meedoen!
alles fully geared
squat 265
bench 220
deadlift 245
totaal 730
bw 115
wilks 424

Moet lekker zijn om dat zo even neer te knallen. ;)

idd mooie stats :) hoe komt die DL zo 'laag'?

mwehe. Ik had liever 1000+ totaal erop geknald, maar ja... das een natte droom

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

idd mooie stats :) hoe komt die DL zo 'laag'?

ja wist ik t maar... train me er suf op. Bp ligt me gewoon erg goed, en dl totaal niet. Als het zo doorgaat is mn bp dadelijk hoger dan dl...

Cor... :rolleyes:

Ja je hebt gewoon gelijk, die dl is waardeloos, vooral in vergelijking met mn andere stats.
Heb gewoon moeite met kracht omzetten in snelheid. Explosief een aantal cm van de grond afkomen lukt nog wel, maar dan klapt ie vaak net zo hard weer terug. Je ziet overigens wel vaker gasten die meer benchen dan liften, ook op internationaal niveau.

ach weet je in elk geval waar je aan kan werken :)

daster don't live here anymore :(

Leef nog wel hoor, blijf de lijst maandelijks in ieder geval wel updaten.. Ben in enorme trainingsdip geraakt na dat auto ongeluk en ook ****in druk met nieuwe baan nu. Maar langzaamaan de boel weer beetje aan het oppakken :D

Heb hier in heel lang niet gekeken maar er kloppen een paar dingen niet in de lijst over mij.

De squat is zonder pak
De bank is zonder pak
En ik heb wel is een 180 steen gedaan in de wedstrijd "Sterkste team van Nederland in 2008"

Een van de regels is dat je erbij moest zetten welke gear je had gebruikt, zoniet maak ik er automatisch "geared" van ;)

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Niet te vergeten alles is weer geüpdatet nu :)

Ja je hebt gewoon gelijk, die dl is waardeloos, vooral in vergelijking met mn andere stats.
Heb gewoon moeite met kracht omzetten in snelheid. Explosief een aantal cm van de grond afkomen lukt nog wel, maar dan klapt ie vaak net zo hard weer terug. Je ziet overigens wel vaker gasten die meer benchen dan liften, ook op internationaal niveau.

Een goede bencher is meestal een relatief zwakkere deadlifter. Dit komt omdat je bij beide lifts gebaat bent met totaal andere lichaamsverhoudingen. Waarschijnlijk heb je dus gewoon T-rex armen.

Een goede bencher is meestal een relatief zwakkere deadlifter. Dit komt omdat je bij beide lifts gebaat bent met totaal andere lichaamsverhoudingen. Waarschijnlijk heb je dus gewoon T-rex armen.
:roflol: T-rex armen. Wat heb jij dan Ita? Ook T-rex benen? Aangezien je naast een bencher ook een sterke dl' er bent!

Niet helemaal mee eens. Kijk maar naar ipf wk's van de afgelopen jaren.[Link niet meer beschikbaar]
Al die maffe russen die tussen de 350 en 400 deadliften, hebben vaak ook gewoon een bankdruk van tegen de 300. Kan ik niet zwak noemen.
Tuurlijk heeft lengte van je armen, borstomvang, pens, etc ermee te maken.
Maar je wordt niet een top powerlifter met 1 zwak onderdeel.

Terug
Naar boven