- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het niet door de gear komen? Lees wel eens dat je squat en bench meer profijt hebben van gear dan een deadlift.
Je zou het eens kunnen vergelijken hoeveel het gewicht uit elkaar zit bij RAW en gear lifts.
50/60kg uit een deadliftpak? wie dan?
het raw record ligt maar net onder het geared record
Uit een benchshirt kan toch wel meer dan 20kg gehaald worden, ook uit een single ply en niet gemodificeerd shirt.
Bij de NPB is dit het enige dat toegestaan is, zelf heb ik 3 jaar terug 27,5kg uit mijn shirt kunnen halen (een Titan Fury), RAW benchte ik toen 180kg en tijdens een geared training 207,5 , beste wedstrijdbeurt 205,0.
En er waren toen ook jongens die er 30-35kg uit konden halen.
Vandaag bij Bodyzone in Sint Maartensdijk een nieuw wedstrijdpr gedrukt (in benchshirt) van 235kg!![]()
Vandaag bij Bodyzone in Sint Maartensdijk een nieuw wedstrijdpr gedrukt (in benchshirt) van 235kg!![]()
Ziek veel man, echt ongelofelijk!Vandaag bij Bodyzone in Sint Maartensdijk een nieuw wedstrijdpr gedrukt (in benchshirt) van 235kg!![]()
Uit een benchshirt kan toch wel meer dan 20kg gehaald worden, ook uit een single ply en niet gemodificeerd shirt.
Bij de NPB is dit het enige dat toegestaan is, zelf heb ik 3 jaar terug 27,5kg uit mijn shirt kunnen halen (een Titan Fury), RAW benchte ik toen 180kg en tijdens een geared training 207,5 , beste wedstrijdbeurt 205,0.
En er waren toen ook jongens die er 30-35kg uit konden halen.
en daarmee officieel de sterkste van DBBGefeliciteerd
![]()