XXL Nutrition

iPhone 5

Je weet toch gewoon dat er ieder jaar een nieuwe iPhone uitkomt. Maakt verder niet uit want je kan makkelijk 2 tot 3 jaar met een model doen. Ik heb nu ook nog de 3G, en ook al is het niet de snelste, alles werkt nog perfect. Misschien dan ik volgend jaar voor de iPhone 5 ga, maar zit beetje te twijfelen, HTC heeft toch ook zijn voordelen, vooral als het gaat om de koppeling met je PC.

blijven toch handige dingetjes:)

http://www.zdnet.be/news/126944/iphone-5-komt-in-september/

De iPhone 4 is nog niet zo lang uit en de 5 is alweer aangekondigd. Een beetje belachelijk voor de mensen die nog maar hun dure iphone 4 hebben aangeschaft en over een paar maanden alweer een oude versie van de gsm hebben. Apple melkt gewoon al hun producten uit en volgens mij kunnen ze dit alleen omdat ze de echte marktleider zijn.

Android phone is net uit en 2 dagen later is er allweer een nieuwe. En dan een week later weer en daarop nog 2 en ze zijn allemaal meuk.
Apple heeft maar 1 phone en brengt elk jaar een grote of kleine update. Wat is het probleem.?

En alle makke schapen kopen gewoon weer de nieuwste versie van de iphone want stel je voor dat je wat achter loopt...

• Topic Starter Topic Starter
Android phone is net uit en 2 dagen later is er allweer een nieuwe. En dan een week later weer en daarop nog 2 en ze zijn allemaal meuk.
Apple heeft maar 1 phone en brengt elk jaar een grote of kleine update. Wat is het probleem.?

Ik zeg toch niet dat er een probleem is?
Trouwens van android zijn het allemaal verschillende niet?

Inderdaad, ik heb zelf een 3g en nu een 4g gekocht het enige verschil is de multitasking en de betere camera die de gsm ingebouwd heeft. Verder doen beide gsm's hetzelfde. Trouwens je kan beter een blackberry kopen dan een touchscreen uber dom ding die gemaakt is van een soort of glas.. dus als die valt koop maar een nieuwe. ( persoonlijk meining )

Inderdaad, ik heb zelf een 3g en nu een 4g gekocht het enige verschil is de multitasking en de betere camera die de gsm ingebouwd heeft. Verder doen beide gsm's hetzelfde. Trouwens je kan beter een blackberry kopen dan een touchscreen uber dom ding die gemaakt is van een soort of glas.. dus als die valt koop maar een nieuwe. ( persoonlijk meining )

Heb zelf een blackberry en vindt iphone net iets beter qua prestaties, internet, en camera. Maar de prijs voor de iphone vind ik dan net iets te hoog (zeker als je al een ipod touch hebt).
Blackberry is wel zeer goede kwaliteit en iets robuuster.

Jammer dat het zo lang duurt voordat hij uitkomt.. Dan koop ik me maar een SGS2.

Heb zelf een blackberry en vindt iphone net iets beter qua prestaties, internet, en camera. Maar de prijs voor de iphone vind ik dan net iets te hoog (zeker als je al een ipod touch hebt).
Blackberry is wel zeer goede kwaliteit en iets robuuster.

Ik heb op dit moment een witte 9700 en een iphone 4. De beste wat je uit de iphone 4 kan halen is de hd camera, want voor de rest is de blackberry beter in alles. Misschien wat minder qua internetten en scherm resolutie.

Apple moet met heel wat innovaties aankomen anders verliezen ze marktaandeel aan LG en Samsung ( LG Optimus 2X en de Samsung Galaxy S2 ) .

Apple moet met heel wat innovaties aankomen anders verliezen ze marktaandeel aan LG en Samsung ( LG Optimus 2X en de Samsung Galaxy S2 ) .

Persoonlijk vind ik wel het touchscreen van apple de beste. Als andere merken hun touchscreen beter kunnen maken zal apple denk ik wel veel verliezen.

Ik heb op dit moment een witte 9700 en een iphone 4. De beste wat je uit de iphone 4 kan halen is de hd camera, want voor de rest is de blackberry beter in alles. Misschien wat minder qua internetten en scherm resolutie.

Tuurlijk joh... Alleen de interface van die verschrikkelijke Crackberries is al slechter. Gerbuiksvriendlijkheid is slechter. Trager, internet is trager. Minder apps. Najah je kan wel stellen de crackberry is in alles slechter... LOL

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Persoonlijk vind ik wel het touchscreen van apple de beste. Als andere merken hun touchscreen beter kunnen maken zal apple denk ik wel veel verliezen.

Enigste wat apple eens echt moet doen is het iOS eens aanpassen zodat er wat meer vernieuwing in komt. Mensen zijn nu naar paar jaar toch echt wel uitgekeken op het wit blauw gestreepte interface. Als ze nou ook eens wat dingen bij Android zouden afkijken of jatten (zoals android dat deed) dan staan ze snel weer boven aan. Ik blijf bij iPhone omdat het een verschrikkelijk fijn ding is. Maar zie toch bij android veel leuke vernieuwende dingen die apple gewoon niet links mag laten liggen.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

apple moet met heel wat innovaties aankomen anders verliezen ze marktaandeel aan lg en samsung ( lg optimus 2x en de samsung galaxy s2 ) .

+1

De touch technologie van apple is sowieso de beste op het moment, samsung en lg hebben slechte iphone imitaties gemaakt.

Tevens heeft apple maar 1 telefoon lijn, de iphone.

Samsung doet precies hetzelfde alleen hebben ze meerdere typen telefoons, zelfde met htc.

En als het je niet bevalt met de iphone kies je toch lekker een ander toestel?
Zelfde geld voor de ipad, als je zo graag usb poorten wil ga je maar lekker naar de galaxy crap.

pff begint weer ech een apple fanboy topic te worden:)

Als je een Blackberry een Crackberry noemt ben je toch wel een fanboy. Net zoiets als een Ajaxsupporter die een Feijenoorder een kakkerlak noemt.

Je weet toch gewoon dat er ieder jaar een nieuwe iPhone uitkomt. Maakt verder niet uit want je kan makkelijk 2 tot 3 jaar met een model doen. Ik heb nu ook nog de 3G, en ook al is het niet de snelste, alles werkt nog perfect. Misschien dan ik volgend jaar voor de iPhone 5 ga, maar zit beetje te twijfelen, HTC heeft toch ook zijn voordelen, vooral als het gaat om de koppeling met je PC.

Je weet dat ik Miklas al heb kunnen overtuigen ;) Hij is nog steeds ontzettend tevreden over zijn HTC Desire Z. De iPhone heeft ie voorgoed uit z'n leven verbannen. En dan te bedenken dat zo'n telefoon ook nog eens twee- of driehonderd euro's goedkoper is dan een iPhone op het moment van release. Op zich niks mis met een iPhone, maar het prijskaartje dat eraan hangt is van een andere wereld en vind ik niet terug in de eigenschappen van dat toestel.

Voor internet, email, sms en exchange doet zo'n HTC Desire absolúút niet onder voor een iPhone. Ja, er zijn niet zoveel fancy games voor, maar ik heb andere dingen te doen dan de hele dag games op zo'n toestel te spelen. Daar koop ik geen telefoon voor.

Oja, en op de HTC kun je gewoon pr0n kijken ;) (waarschijnlijk heeft Miklas dat over de streep getrokken :D)

Je weet dat ik Miklas al heb kunnen overtuigen ;) Hij is nog steeds ontzettend tevreden over zijn HTC Desire Z. De iPhone heeft ie voorgoed uit z'n leven verbannen. En dan te bedenken dat zo'n telefoon ook nog eens twee- of driehonderd euro's goedkoper is dan een iPhone op het moment van release. Op zich niks mis met een iPhone, maar het prijskaartje dat eraan hangt is van een andere wereld en vind ik niet terug in de eigenschappen van dat toestel.

Voor internet, email, sms en exchange doet zo'n HTC Desire absolúút niet onder voor een iPhone. Ja, er zijn niet zoveel fancy games voor, maar ik heb andere dingen te doen dan de hele dag games op zo'n toestel te spelen. Daar koop ik geen telefoon voor.

Oja, en op de HTC kun je gewoon pr0n kijken ;) (waarschijnlijk heeft Miklas dat over de streep getrokken :D)

+1, over 10 jaar weet niemand meer wat apple of een iphone is. De prijzen van die troep worden gewoon de ondergang van apple :D

Kwa gevoeligheid merk ik geen verschil, resolutie van de iPhone is inderdaad hoger.

Terug
Naar boven