AndroidHealthClinic

Ipod Shuffle of wat anders?

Buffalo Billy

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik heb een mini mp3-speler nodig voor sporten, telkens dezelfde falende playlist van de sportschool begint te vervelen.

Een Ipod Shuffle (2gb +- 50 Euro) heeft mijn keus, gaat me vooral om het handige clipje en het kleine formaat.

Heb verder totaal geen kijk op zulke aankopen, dus misschien weet iemand wat beters voordat ik deze bestel. Chinese namaak troep hoeft niet opgemerkt te worden, daar ga ik sowieso niet voor :).
Dus vraag ik, Shuffle? of toch iets anders?

Alvast bedankt!

Heb hem zelf en kan beamen dat het een top ding is om te hebben, vooral tijdens het trainen.

Ik heb al 2 apple nano's gemold in 3 jaar.

Goedkope MP3 spelers vd AH (toen ze die nog verkochten): overleven wasmachines + krachttraining en doen het nu 10 jaar later nog.

Gelukkig heb ik nog nooit voor die apple troep moeten betalen. Overpriced crap voor moyboys

Top dingen, wij hebben een stuk of 4 in huis :p

50 euro voor een mp3 speler van 2gb en zonder schermpje. Only apple...

• Topic Starter Topic Starter
50 euro voor een mp3 speler van 2gb en zonder schermpje. Only apple...

Je kunt precies hetzelfde model ook wel uit china laten opsturen voor 10-15 euro. Dan krijg je een krakkemikkig apparaatje met een waardeloze accu zonder shuffle, met nog meer andere rare gebreken waarna je hem na een paar weken zat bent of gewoon weggooid omdat die niet (meer) werkt.

Heb hem trouwens besteld. Karma voor bruikbare reacties :).

Je kunt precies hetzelfde model ook wel uit china laten opsturen voor 10-15 euro. Dan krijg je een krakkemikkig apparaatje met een waardeloze accu zonder shuffle, met nog meer andere rare gebreken waarna je hem na een paar weken zat bent of gewoon weggooid omdat die niet (meer) werkt.

Heb hem trouwens besteld. Karma voor bruikbare reacties :).
http://www.bol.com/nl/p/elektronica...speler-4-gb-zwart/9000000011308858/index.html zelf gehad erg top ding, is 10 euro goedkoper en heeft ook nog eens 2gb meer en een scherm maar ik zie dat je hem als hebt besteld :(

zou niet eens zo'n mp3 speler gratis willen. Gek*t met itunes elke keer bah!

geen apple iig. Tis troep en ook nog eens veel te duur.....oja en itunes.

Koop gewoon een ding van de kijkshop. Kan 4 keer zoveel op en blijft tenminste heel. Ook tijdens het sporten.

edit:

Ik zie het al, je hebt al gefaald door een apple te halen, jammer van je 50 euro joh.

Weet niet wat jullie doen met die Shuffle dat hij kapot gaat, maar als je dat voor elkaar wilt krijgen moet je er toch wel een flinke dumbbell op laten vallen.

Laatst bewerkt:
zou niet eens zo'n mp3 speler gratis willen. Gek*t met itunes elke keer bah!
geen apple iig. Tis troep en ook nog eens veel te duur.....oja en itunes.
Koop gewoon een ding van de kijkshop. Kan 4 keer zoveel op en blijft tenminste heel. Ook tijdens het sporten.
edit:
Ik zie het al, je hebt al gefaald door een apple te halen, jammer van je 50 euro joh.
Wat is er mis met iTunes? ???

Ik gebruik het ook altijd voor muziek, ik kan me geen beter programma bedenken.

@Masters, wat een nare opmerking man..

Ik ga denk ik voor een sandisk clip. Goedkoop, uitbreidbaar met micro-sd, volgens velen zeer goede geluidskwaliteit (net Onder Cowon modellen etc.)

Voor oortjes ga ik denk ik voor de Shure se215 (vervangbare kabel,want dat is zo goed als altijd hetgeen kapotgaat)

Als iemand mij iets kan aanbevelen hoor ik het graag. Wil geen miskoop doen (hoewel die sandisk clip maar 50 euro kost)

Ik ga denk ik voor een sandisk clip. Goedkoop, uitbreidbaar met micro-sd, volgens velen zeer goede geluidskwaliteit (net Onder Cowon modellen etc.)

Voor oortjes ga ik denk ik voor de Shure se215 (vervangbare kabel,want dat is zo goed als altijd hetgeen kapotgaat)

Als iemand mij iets kan aanbevelen hoor ik het graag. Wil geen miskoop doen (hoewel die sandisk clip maar 50 euro kost)

thats the shit! goedkoop duurbaar en hoge geluidskwaliteit

Ben je gewoon een beetje jaloers met je mp3 van de blokker?

ja ontzettend......al krijg ik een Ipod, dan nog zal ik em niet gebruiken en meteen weer verkopen (voor ie kapot is) aan een jochie van 18 zoals jij die nog erg merk gevoelig is. Als je natuurlijk geen apple op het schoolplein hebt hoor je er niet bij :D

Terug
Naar boven