AndroidHealthClinic

Ipod Shuffle of wat anders?

ja ontzettend......al krijg ik een Ipod, dan nog zal ik em niet gebruiken en meteen weer verkopen (voor ie kapot is) aan een jochie van 18 zoals jij die nog erg merk gevoelig is. Als je natuurlijk geen apple op het schoolplein hebt hoor je er niet bij :D
Jezus man, ben je een keer verkracht door Apple-medewerkers ofzo :roflol:

ja ontzettend......al krijg ik een Ipod, dan nog zal ik em niet gebruiken en meteen weer verkopen (voor ie kapot is) aan een jochie van 18 zoals jij die nog erg merk gevoelig is. Als je natuurlijk geen apple op het schoolplein hebt hoor je er niet bij :D

Ik heb een iPod touch en dat is echt een van m'n beste kopen ooit, loop er altijd mee rond, browser, spelletjes, muziek, goede batterij.. alles werkt perfect.

Het zal me ook een worst wezen wat een ander van m'n iPod denkt, laat staan iemand op een bodybuildingforum dus ja.. Bobby out

Jezus man, ben je een keer verkracht door Apple-medewerkers ofzo :roflol:

:D Nee lijkt me meer iets voor de apple fan boys.

Koop nu een apple Ipad 2 en maak kans op een beurt door een echte apple medewerker (buiten dat je natuurlijk al keihard genaaid wordt door de aankoop)

iTunes IS ook gewoon een k*tprogramma

Wat is er mis met iTunes? ???

Ik gebruik het ook altijd voor muziek, ik kan me geen beter programma bedenken.

@Masters, wat een nare opmerking man..

Wat is er niet mis mee?

- maakt mijn pc traag
- vervelende updates waar ik geen zin in heb.
- forceerd mij de muziek eerst in computer bibliotheek op te slaan en daarna op de speler.
- het gemak van drag en copy is weg
- kan mijn mp3 speler niet aan een ander willekeurig pc aansluiten. Omdat deze mijn bibliotheek niet heeft en synchronizatie noodzakelijk is.
- bestandoverdracht is door continue synchronizatie traag.
- mis het gemak van simpel weg mappen op de mp3 spelers dir aan te maken voor bepaalde onderverdeling. Nee nu moet je zwaar gaan k*tten in itunes.
- wat heb je echt eraan serieus? Noem een grote voordeel. Behalve het kopen van muziek. Die toch bijna niemand doet. Heb je ook ande re websites voor.

Etc etc

Ben nooit voor apple producten geweest. Al hun producten zijn appart en minder gebruiksvriendelijk dan normaal. Enig plus punt is dat de kwaliteit hardware en design leveren waar je ook nog eens ontiegelijk veel voor bEtaald.

Laatst bewerkt:
ITunes is zo'n k*t zeik programma. Niks kan er even zo mee, direct synchroniseren, gezeik dat het niet jouw itunes library is, blablabla.

Je kan ook Winamp gebruiken in combinatie met een plugin voor je ipod. Werkt super makkelijk. Snel ff een speellijstje, makkelijke verwijderen, makkelijk toevoegen + geen k*t Apple gezeik.

• Topic Starter Topic Starter
Net of Itunes het enigste is wat werkt met je ipod :|

iTunes is ideaal als je er aan gewend bent. Als je een beetje grote muziekverzameling hebt moet je toch iets hebben om het allemaal netjes te organiseren, kan me geen fijner programma voorstellen. WMP of iets dergelijks is al helemaal klote. Zou wel fijn vinden als mensen even een beter alternatief noemen, misschien heb ik er nog wat aan?

Drag&drop is juist klote. Tussen al je mapjes beetje zoeken en vissen en naar je mp3 spelertje slepen, het kan allemaal 10x beter en dat heeft Apple goed begrepen ;)

Terug
Naar boven