MuscleMeat

Irish Heart Log

Sterk bezig, Dressed! :bow:
De terugval valt tot nu toe erg mee heb ik het idee.
Ik heb er verder geen verstand van op welke chemische toestanden je nu nog draait natuurlijk...
Jie beeste, jie buffel! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Sterk bezig, Dressed! :bow:
De terugval valt tot nu toe erg mee heb ik het idee.
Ik heb er verder geen verstand van op welke chemische toestanden je nu nog draait natuurlijk...
Jie beeste, jie buffel! :thumb:

Ik was al in de bridge dus het is maar miniem, ik neem natuurlijk verschillende middelen om mijn eigen productie op gang te brengen/te houden maar die hebben geen invloed op kracht en massa. Ik neem wel grote hoeveelheden proteinen tot mij en een handvol vitaminen, daarbij drink ik nog eens regelmatig isotone drankjes.

chocomelk :p?

Brutale training, ziet er erg pittig uit.. Hoelang heb je rust nodig tussen de sets?

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Waarom zweert iedereen toch bij chocomelk? Beter drink je volle melk?

volle melk wtf? dat is toch niet te zuipen man... chocomelk tijdens de training heeft me goed laten vooruit gaan, snellere recuperatie.

Brutale training, ziet er erg pittig uit.. Hoelang heb je rust nodig tussen de sets?

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Hoezo beter volle melk dan chocomelk dan?
Vanwege die paar suikertjes?

Chocomelk > volle melk.
Damn 15 werksets, animal! Maar die laatste 2 setjes waren inderdaad onnodig naast 28x130. :p

volle melk wtf? dat is toch niet te zuipen man... chocomelk tijdens de training heeft me goed laten vooruit gaan, snellere recuperatie.

Dat iets niet zuipen of te kanen is houdt een beetje krachtsporter toch niet tegen Gerre? :P En inderdaad volle melk met of zonder cacao en beetje suiker maakt verder ook niet zoveel uit, tenzij je actief aan het lijnen bent, maar dan moest je volle melk ook maar even opzij zetten :D. Je zult het beste zelf weten wat voor jou goed werkt, maar ik heb me laten vertellen dat melk vnl. casseine bevat, langzame eiwitten die bovendien de opname van koolhydraten vertraagt (door dunne film aan te brengen op de darmwand). Het lijkt me beter om tijdens de training whey te drinken, zodat je na de training je koolhydraten meteen weer kunt aanvullen, en daarna pas 'trage' eiwitten, zoals melk, kwark and what not.

Volgens mij slaat whey tijdens de training niet zo lekker aan op je maag. :p
Maar ik heb ook zo nu en dan met chocomelk getraind, en ik moet zeggen: het voelt heerlijk!

• #1.390

Natuurlijk!:D

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Rust is 2,5 tot 3 minuten.
Ik voel mij beter met chocomelk.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Chocomelk > volle melk.
Damn 15 werksets, animal! Maar die laatste 2 setjes waren inderdaad onnodig naast 28x130. :p

Ja dat was teveel van het goede!

ik heb ze beide geprobeerd
een paar keer getraint met whey+dextro tijdens de training en een paar keer met Chocomelk tijdens de training, en whey ging veel meer op mijn maag liggen dan de chocomelk, resultaat: slechtere resultaten met whey tijdens de training ;)

Je vraagt je ondertussen eens af waarom onze tanden er nog niet uit fl*kkeren. :D
We eten constant en drinken liters chocomelk per dag. Steeds weer een aanval op onze tanden. :lol:

en toch hebben wij meestal betere tanden dan de gemiddelde persoon ;)

• #1.394
Nou ik ben er al 4 kwijt hoor!

ik 1, en heb 2 kronen..
Is erfelijk, jeweet..

Ow ja en dressed,
Tanden kwijtraken omdat je te fanatiek badmintont telt niet mee he!

XD

Badmintonnen er ook andere beesten bij jou? Want dan lijkt het me logisch dat de speelveld 2x zo groot is als normaal! :p
Maar voor de lange en dodelijke werksets raad ik chocomelk aan, heerlijk is dat DB! :)
En onze tanden fl*kkeren er niet zo gauw uit als anderen vanwege het vermijden van zoetige chemische afval. (zoals snoep)

• #1.400
Badmintonnen er ook andere beesten bij jou? Want dan lijkt het me logisch dat de speelveld 2x zo groot is als normaal! :p
Maar voor de lange en dodelijke werksets raad ik chocomelk aan, heerlijk is dat DB! :)
En onze tanden fl*kkeren er niet zo gauw uit als anderen vanwege het vermijden van zoetige chemische afval. (zoals snoep)

Ja ik ben ook een voorstander van chocomelk!

Terug
Naar boven