- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk bezig, Dressed!
De terugval valt tot nu toe erg mee heb ik het idee.
Ik heb er verder geen verstand van op welke chemische toestanden je nu nog draait natuurlijk...
Jie beeste, jie buffel!![]()
Brutale training, ziet er erg pittig uit.. Hoelang heb je rust nodig tussen de sets?
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------
Waarom zweert iedereen toch bij chocomelk? Beter drink je volle melk?
volle melk wtf? dat is toch niet te zuipen man... chocomelk tijdens de training heeft me goed laten vooruit gaan, snellere recuperatie.
En inderdaad volle melk met of zonder cacao en beetje suiker maakt verder ook niet zoveel uit, tenzij je actief aan het lijnen bent, maar dan moest je volle melk ook maar even opzij zetten
. Je zult het beste zelf weten wat voor jou goed werkt, maar ik heb me laten vertellen dat melk vnl. casseine bevat, langzame eiwitten die bovendien de opname van koolhydraten vertraagt (door dunne film aan te brengen op de darmwand). Het lijkt me beter om tijdens de training whey te drinken, zodat je na de training je koolhydraten meteen weer kunt aanvullen, en daarna pas 'trage' eiwitten, zoals melk, kwark and what not.
Brutale training, ziet er erg pittig uit.. Hoelang heb je rust nodig tussen de sets?
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------
Waarom zweert iedereen toch bij chocomelk? Beter drink je volle melk?
Chocomelk > volle melk.
Damn 15 werksets, animal! Maar die laatste 2 setjes waren inderdaad onnodig naast 28x130.![]()
ik 1, en heb 2 kronen..
Is erfelijk, jeweet..
Ow ja en dressed,
Tanden kwijtraken omdat je te fanatiek badmintont telt niet mee he!
XD
Neen, twee tanden waren een ongeluk op de training (gevechtsport) en 2 zijn natuurlijk gesneuveld.
Just kiddin Brada..
bizar verhaal man zal goed pijn hebben gedaan..

Badmintonnen er ook andere beesten bij jou? Want dan lijkt het me logisch dat de speelveld 2x zo groot is als normaal!
Maar voor de lange en dodelijke werksets raad ik chocomelk aan, heerlijk is dat DB!
En onze tanden fl*kkeren er niet zo gauw uit als anderen vanwege het vermijden van zoetige chemische afval. (zoals snoep)