- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het beste is om vetten te vermijden rond en tijdens je training, maar chocomelk is wel lekker natuurlijk!
Tuurlijk, doe gewoon wat je wilt, maar vet dient volgens de geldende regels vermeden te worden.Chocomelk heeft voor ALLES een uitzondering Hummer!![]()

Tuurlijk, doe gewoon wat je wilt, maar vet dient volgens de geldende regels vermeden te worden.
Maar ik denk dat die Trapist die Dressed ooit eens tijdens de training dronk, ook wel buiten de geldende regels zal vallen...
Voor de training lijkt Whey me de juiste bron van eiwitten, en tijdens de training water, en evt wat snelle koolhydr.
Na de training (evt een mix van) Whey, (soja, en casseïne eiwitten,) en wederom snelle koolhydraten.
Ik heb zelf alleen behoefte aan water tijdens een training meen ik me te herinneren van toen ik nog trainde...
Direct na de training heb ik eigenlijk ook altijd alleen zin gehad in een shake ofzo.
Maar een half uur tot een uur daarna!
Laa dan de chocomelk en de boterhammen, vlees, vis en eieren maar komen!!!
Oh nee, ik ben aan het "Sonja Bakker'en" da's waar ook....![]()

Het vet voorkomt dat de benodigde voedingsstoffen voor de training moeilijker, of zelfs nauwelijks opgenomen kunnen worden.
De snelle koolh. kunnen dus nauwelijks opgenomen worden, en die heb je nodig op dat moment.
Chocomelk heeft hier op DBB een psychologisch voordeel dat door geen enkel wetenschappelijke onderbouwing onderuitgehaald kan worden denk ik...
Als je maar buffelt, en vooruit gaat, toch?!![]()

2x195 is oneindig veel zwaarder dan 14x100. Als je 2x195 squat kan je ook 20 reps maken met 140 ofzo.ik weet niet zo goed wat ik zwaarder vind
14x100 of 2x195
ik las pas een stukje over rene groenen
die deed 4 sets van 15x140 - gekkewerk
2x195 is oneindig veel zwaarder dan 14x100. Als je 2x195 squat kan je ook 20 reps maken met 140 ofzo.
Ik doe toch liever die kort en zwaar sets bij de squats eigenlijk, die high reppers snijden me gewoon de adem af en mijn hart bonst tot in mijn keel.
Inderdaad hij doet ook mee aan de flex squat challange!ik weet niet zo goed wat ik zwaarder vind
14x100 of 2x195
ik las pas een stukje over rene groenen
die deed 4 sets van 15x140 - gekkewerk
Inderdaad hij doet ook mee aan de flex squat challange!