Fitness Seller

Irish Heart Log

Het beste is om vetten te vermijden rond en tijdens je training, maar chocomelk is wel lekker natuurlijk!

dan drink je toch magere chocomelk :p

dan drink je toch magere chocomelk :p

Chocomelk heeft voor ALLES een uitzondering Hummer! :thumbs:
Tuurlijk, doe gewoon wat je wilt, maar vet dient volgens de geldende regels vermeden te worden.
Maar ik denk dat die Trapist die Dressed ooit eens tijdens de training dronk, ook wel buiten de geldende regels zal vallen...
Voor de training lijkt Whey me de juiste bron van eiwitten, en tijdens de training water, en evt wat snelle koolhydr.
Na de training (evt een mix van) Whey, (soja, en casseïne eiwitten,) en wederom snelle koolhydraten.
Ik heb zelf alleen behoefte aan water tijdens een training meen ik me te herinneren van toen ik nog trainde... :o
Direct na de training heb ik eigenlijk ook altijd alleen zin gehad in een shake ofzo.
Maar een half uur tot een uur daarna!
Laa dan de chocomelk en de boterhammen, vlees, vis en eieren maar komen!!! :D
Oh nee, ik ben aan het "Sonja Bakker'en" da's waar ook....:rolleyes:

Tuurlijk, doe gewoon wat je wilt, maar vet dient volgens de geldende regels vermeden te worden.
Maar ik denk dat die Trapist die Dressed ooit eens tijdens de training dronk, ook wel buiten de geldende regels zal vallen...
Voor de training lijkt Whey me de juiste bron van eiwitten, en tijdens de training water, en evt wat snelle koolhydr.
Na de training (evt een mix van) Whey, (soja, en casseïne eiwitten,) en wederom snelle koolhydraten.
Ik heb zelf alleen behoefte aan water tijdens een training meen ik me te herinneren van toen ik nog trainde... :o
Direct na de training heb ik eigenlijk ook altijd alleen zin gehad in een shake ofzo.
Maar een half uur tot een uur daarna!
Laa dan de chocomelk en de boterhammen, vlees, vis en eieren maar komen!!! :D
Oh nee, ik ben aan het "Sonja Bakker'en" da's waar ook....:rolleyes:

Ik drink ook gewoon water tijdens me trainingen maar op chocomelk boek ik wel betere resultaat. :)
Energieboost is het voor mij en het werkt prima, nou moet je (als je het wilt proberen) gewoon niet bang zijn voor vetten alhoewel grote vetopslag geeft het niet. Shake na de training blergh.. vind dat altijd vreselijk!

Het vet voorkomt dat de benodigde voedingsstoffen voor de training moeilijker, of zelfs nauwelijks opgenomen kunnen worden.
De snelle koolh. kunnen dus nauwelijks opgenomen worden, en die heb je nodig op dat moment.
Chocomelk heeft hier op DBB een psychologisch voordeel dat door geen enkel wetenschappelijke onderbouwing onderuitgehaald kan worden denk ik... :roflol:
Als je maar buffelt, en vooruit gaat, toch?! ;)

Het vet voorkomt dat de benodigde voedingsstoffen voor de training moeilijker, of zelfs nauwelijks opgenomen kunnen worden.
De snelle koolh. kunnen dus nauwelijks opgenomen worden, en die heb je nodig op dat moment.
Chocomelk heeft hier op DBB een psychologisch voordeel dat door geen enkel wetenschappelijke onderbouwing onderuitgehaald kan worden denk ik... :roflol:
Als je maar buffelt, en vooruit gaat, toch?! ;)

Exactumundo. Er is geen wetenschappelijke onderbouwing nodig wanneer je zelf uit je trainingen en fysiek eruit kan halen dat het toch helpt! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.408
Squats (parallel):

1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 100 x 8.
3e warm up: 140 x 5.
4e warm up: 160 x 1.

1e werkset: 195 x 2.
2e werkset: 190 x 3.
3e werkset: 180 x 4.
4e werkset: 180 x 3.
5e werkset: 170 x 5.
6e werkset: 160 x 6.
7e werkset: 150 x 8.
8e werkset: 100 x 14.
9e werkset: 80 x 17.
10e werkset: 60 x 19.

Vorige beste was 205 x 2, dus:)

netjes!

Heb het idee dat het volume van de hele training ook wat minder is, toch nog steeds een brute squat sessie. Weet hoe ze voelen.

de reps gaan iets minder snel omhoog als vroeger inderdaad, komt wel weer goed ;)

• #1.412
Goed gezien mannen, ik train inderdaad op een lager niveau, maar dat kan me niet ontgoochelen want ik weet dat ik uiteindelijk weer zal verbeteren.
Trouwens, de benen waren ook nu weer echt kapot hoor!

kank goed geloven dat je na 14 sets kapot bent :D

ik weet niet zo goed wat ik zwaarder vind
14x100 of 2x195
ik las pas een stukje over rene groenen
die deed 4 sets van 15x140 - gekkewerk

14x100 of 2x195
2x195 is oneindig veel zwaarder dan 14x100. Als je 2x195 squat kan je ook 20 reps maken met 140 ofzo.

• #1.416
Ik doe toch liever die kort en zwaar sets bij de squats eigenlijk, die high reppers snijden me gewoon de adem af en mijn hart bonst tot in mijn keel.

2x195 is oneindig veel zwaarder dan 14x100. Als je 2x195 squat kan je ook 20 reps maken met 140 ofzo.

het gewicht is veel zwaarder , maar wat dressed hieronder zeg
dat bedoel ik eigenlijk
bij 15 of 20 reps komt volgens mij ook een stuk conditie kijken
ik had een tijd terug ook erg zwaar met 15 reppers
terwijl de 5 reppers me makkelijker afgingen naar mijn idee

Ik doe toch liever die kort en zwaar sets bij de squats eigenlijk, die high reppers snijden me gewoon de adem af en mijn hart bonst tot in mijn keel.

14x100 of 2x195
Inderdaad hij doet ook mee aan de flex squat challange!
Hier een stuk erover: [Link niet meer beschikbaar]

Er gaat er 1 voor de 15x15x 150kg!

• #1.420
Incline Bench Press:

1e warm up: 60 x 10.
2e warm up: 80 x 8.
3e warm up: 100 x 5.
4e warm up: 120 x 2.
5e warm up: 140 x 1.

1e werkset: 150 x 5.
2e werkset: 140 x 6.
3e werkset: 130 x 7.
4e werkset: 120 x 8.
5e werkset: 110 x 9.
6e werkset: 110 x 7.
7e werkset: 100 x 8.
8e werkset: 80 x 12.
9e werkset: 70 x 14.
10e werkset: 60 x 17.
11e werkset: 50 x 18.

Weer zeer tevreden want mijn vorige best was 160 x 4 en 170 x 1, dus: happy!
De recuperatie is een ander verhaal, ik moet zeer vroeg gaan slapen zodat ik genoeg uren rust krijg anders red ik het niet. De pijn aan de gewrichten is ook heviger zonder het genezend (of misschien maskerend) effect van hoge dosissen AS.
Maar dat komt uiteindelijk wel goed!

[/FONT]

Terug
Naar boven