g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er weer netjes uit Dressed! die 160*4 zat er nu misschien ook wel in![]()
die kracht komt wel terug, als naturel gaat het logischerwijze wat langer duren![]()
Kort?!Amai..ziet er lekker kort uit maar wel ****ing hard, wat is je rusttijd tussen de sets makker?

Kort?!
11 werksets is monsterlijk.
De meeste mensen doen geeneens 11 zware werksets als ze 4 spiergroepen trainen.

Ok, mijn fout Hummer!
Altijd goed om bij te leren
OT: Ben nog steeds benieuwd naar die rustpauze's![]()

"De Leeuw van Vlaanderen" éh!Ik rust zo'n 2,5 tot 3 minuten tussen elke set.
Neen Hum, ik voel me nog niet zover dat ik een minder hard programma wil gaan volgen, het gaat eigenlijk nog prima.

Hoef vaak train je in de week? Misschien moet je er rekening mee houden even iets meer rustdagen te nemen nu je naturel verder gaat.De recuperatie is een ander verhaal, ik moet zeer vroeg gaan slapen zodat ik genoeg uren rust krijg anders red ik het niet. De pijn aan de gewrichten is ook heviger zonder het genezend (of misschien maskerend) effect van hoge dosissen AS.
Maar dat komt uiteindelijk wel goed!
Gewrichtspijn word gewoon genegeerd door d'n Dressed!Hoef vaak train je in de week? Misschien moet je er rekening mee houden even iets meer rustdagen te nemen nu je naturel verder gaat.
Gewrichten herstellen gewoon langzamer dan spieren.

Nee, ik loop er altijd over te zeiken...

na een shitload aan presses zegt hij droogjes:Nog een paar setjes side laterals want ik voelde mij nog sterk: