MuscleMeat

Irma in Muscle Mag!!! By Danny Riekerk, DMMA

Beste Eric, weet je wel waar je een moderator van bent? Juist ja, een bb forum. Aan 't lichaam van Irma zie ik persoonlijk weinig bb (zelfs geen fitness). Ja, ze heeft een leuk koppie, en ja, ze heeft een lekker lichaam. Maar ik zie eerlijk gezegd weinig goede punten op 't gebied van bb/fitness, dit is voor de meeste hier niet veel meer dan een average dames lichaam. Daar mag ook dan iets van gezegd worden imo.

Daar denken degenen die figure wedstrijden jureren toch anders over, met alleen een lekker koppie win je geen wedstrijden.

Dit gaat trouwens om een Musclemag reportage en daar staan al jaren dit soort reportages in. Al die dames hebben zeker niks met fitness/bb te maken dan?

Dat overigens nog niemand haar site heeft geplaatst verbaast me dan weer : [Link niet meer beschikbaar]

Gaat iets verder dan de Musclemag reportage.

mooie body :D

Daar denken degenen die figure wedstrijden jureren toch anders over, met alleen een lekker koppie win je geen wedstrijden.

Dit gaat trouwens om een Musclemag reportage en daar staan al jaren dit soort reportages in. Al die dames hebben zeker niks met fitness/bb te maken dan?

Dat overigens nog niemand haar site heeft geplaatst verbaast me dan weer : [Link niet meer beschikbaar]

De nieuwe Nederlandse figure-klasse wordt ook de bikiniklasse genoemd, toch? Op de foto's die ik van die klasse heb gezien, zijn de dames inderdaad niet gespierd en volgens mij draait het daar ook niet om in die klasse (anders dan bij de buitenlandse figure-klasse). Dus op zich vind ik wel dat spierpijn gelijk heeft: Irma heeft een mooi lichaam, absoluut, maar met BB heeft het op het eerste gezicht niet veel te maken. Het is gewoon een mooi, strak vrouwenlichaam.

@Irma: ik heb jou een paar weken terug in de Flair zien staan! Klopt dat? :)

De nieuwe Nederlandse figure-klasse wordt ook de bikiniklasse genoemd, toch? Op de foto's die ik van die klasse heb gezien, zijn de dames inderdaad niet gespierd en volgens mij draait het daar ook niet om in die klasse (anders dan bij de buitenlandse figure-klasse). Dus op zich vind ik wel dat spierpijn gelijk heeft: Irma heeft een mooi lichaam, absoluut, maar met BB heeft het op het eerste gezicht niet veel te maken. Het is gewoon een mooi, strak vrouwenlichaam.

@Irma: ik heb jou een paar weken terug in de Flair zien staan! Klopt dat? :)

Klopt tis idd wel een beetje verwarrend, want het is niet dezelfde Figure klasse als die waar bijvoorbeeld Monica Brant, Jenny Lynn, Gina Aliotti instaan.

Jullie snappen het nog steeds niet.. dit is de Figure klasse, oftewel de allernieuwste BIKINI KLASSE!!!! Jullie verwarren deze klasse met de Body Fitness klasse, welke Internationaal meestal Figure genoemd wordt. De Nederlandse Figure klasse is gewoon puur een bikini klasse en de dames worden erop afgrekend als ze te droog, of te gespierd zijn! Ieder willekeurig meisje van de straat met een slank figuur kan hierin gaan staan. Ze zien deze klasse als eventuele overgang naar de echte Body Fitness klasse. Daar moet je dus WEL getraind voor zijn! Maar Figure klasse, is gewoon een bikini klasse met een paar mooie meiden. That's all! Komen geen spieren en zware dieten (tov de body fitness, fitness en bodybuilding klasse dan...dames zullen misschien best wat moeten dieten) aan te pas.

Wat bij de NBBF Body Fitness heet, heet Internationaal bij de IFBB (Miss Olympia, Arnold Classic) en bij de NAC de Figure klasse. Alleen heeft de NBBF nu wel ineens een Figureklasse welke eigenlijk Bikiniklasse MOET heten. Internationaal (dus bij de IFBB) heet dit wel gewoon "bikini class". Snap je het nu wel?

Succes met je voorbereiding voor de Body-Fitness klasse!

Laatst bewerkt:

eeuwige glorie voor het posten dan die site!!!

knap...echt..BRAVO!!! ENCORE!!

nu serieus...aan sommige foto's te zien denk ik dat je niet nee zou zeggen tegen een aanbieding van playboy? :D

Je ziet er erg goed uit
Buiten het feit dat je een mooie dame bent heb je ook behoorlijk moeten trainen om dit te bereiken. Denk dat de meeste mannen dat vergeten als ze jouw lichaam zien
Top dus

Onze irma heeft ook in de playboy gestaan -->:heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

En als hier dan vrouwelijke BB-ers langskomen worden ze uitgemaakt voor man of beschuldigd van AAS-gebruik. Het is ook niet snel goed eigenlijk.

+1
DBB all the way. Altijd azijnpissen over alles te lachwekkend gewoon.
Moet je voor de gein ff het topic lezen van Alexei lesukov. Betere bodybuilder is er niet qua talent en iedereen zelfs daarover zeiken.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/new-pic-alexei-lesukov-dec-2009-a-231316/

goede site!
skinnie héél blij:)

Echt wel mooi :p

:hitit:

Klopt tis idd wel een beetje verwarrend, want het is niet dezelfde Figure klasse als die waar bijvoorbeeld Monica Brant, Jenny Lynn, Gina Aliotti instaan.

Succes met je voorbereiding voor de Body-Fitness klasse!

Geen voorbereiding voor mij hoor.. Ik heb voorlopig ff lekker rust!

Don't know yet, misschien ooit wel weer een keer. Voorlopig ben ik er even klaar mee (wedstrijden draaien dan).

Ballen tot we vallen

Je kan me krijgen :)

Ik zei toch dat ze nep waren, check maar foto van The Xtralarge daar zie je het duidelijk.:D

Dammmmmmn....

"AMEN"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Angelina Jolie achtig kwa gezicht :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven