iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Voor het deadliften? Anders op een events dag denk ik.
probeer eerst wel ff voor de deads!thx maatje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het deadliften? Anders op een events dag denk ik.
Voor het military pressen zou het ook wel kunnen, maarja kijk zelf maar. Succes.
Ben benieuwd wat dit schema jou gaat brengen.
Heb je nog een idee over volume en intensiteit opvoeren/ terugbrengen (sets/ herh en kg), gedurende dit schema?
Succes!
ben er nog niet helemaal overuit!
sowieso de compounds max 5 reps en max 4 werksets
de assistance 8tot 10 reps en max 3 werksets
Terugbrengen van sets/herhalingen wil ik zo lang mogelijk voorkomen.
Ben van plan om een goede bulk in te zetten,en hoog in eiwitten te gaan,om op die manier het herstel te bevorderen.
Misschien is het wel verstandig om om de 4/5 weken een deload weekje te doen,maar dat ga ik gevoelsmatig beslissen.
ben er nog niet helemaal overuit!
sowieso de compounds max 5 reps en max 4 werksets
de assistance 8tot 10 reps en max 3 werksets
Terugbrengen van sets/herhalingen wil ik zo lang mogelijk voorkomen.
Ben van plan om een goede bulk in te zetten,en hoog in eiwitten te gaan,om op die manier het herstel te bevorderen.
Misschien is het wel verstandig om om de 4/5 weken een deload weekje te doen,maar dat ga ik gevoelsmatig beslissen.
Ga ik ook vanuit!!Ik zeg altijd dat je voeding de sleutel kan zijn! die bulk op de juiste manier kan een hoop goeds doen! Succes
Nee man is teveel!

Huilende kinderen op de achtergrond? lijkt de kelder van Fritzel..
zag er makkelijk uit voor je. nette strakke beweging!
Over voeding gesproken.. ken je Sorenzyme? voor beter herstel.. Hier in duitsland heb je Wobenzyme hoorde ooit eens dat dat beter was wegens betere doseringen :S
thx!Zo, flinke training en supergoed op de CGBP. Zal je volgen ook voor mijn eigen vooruitgang.![]()
ben nu ff wat aant testen,bedoeling is straks om 1x per 2 a 3 weken met bands te drukkenbad ass press volume
pas je wel een beetje op met die bands i.c.m. hoog volume.. kweetnie of je van plan was vaak tegen bands te gaan benchen?