Fitness Seller

Iron Devoted Powerlog

training vandaag:

Par boxsquats +lightbands:
5x50kg
5x90kg
5x120kg
5x150kg
2x160kg
1x170kg
1x180kg
-nice!!180 was echt super zwaar.

Lage frontboxsquat (+/-25cm)
5x50kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
2x120kg
2x120kg
-techniek is makkelijker,wel moeilijk om van de box te komen :)

Lunges:
8x40kg
8x50kg
8x60kg
-balans probleempjes

Legextension:
4x10 oplopend gewicht

Wil je volgende keer je boxsq eens filmen? en dan natuurlijk je nieuwe PR volgende week van 185kg ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
ja is goed,was alleen van plan om volgende week 2RM's te doen.vind toppen met bands eraan niet zo belangrijk.

Ja gelijk heb je! 2rm met 175kg of ga je die 180 2rm pakken?

zelf vind ik chains lekkerdere dan bands omdat je minder getrokken word en de zwaartekracht zijn werking kan doen! misschien een idee..

• #1.204
Ja gelijk heb je! 2rm met 175kg of ga je die 180 2rm pakken?

zelf vind ik chains lekkerdere dan bands omdat je minder getrokken word en de zwaartekracht zijn werking kan doen! misschien een idee..

wil terzijnertijd ook met chains gaan werken ja.
was komende week van plan om 3x2 op 160kg te doen,en zo proberen elke week 5kg erbij te doen

dat red je makkelijk als ik het zo bekijk.. als je 3x3x160 pakt! en dan om de 2 weken 5kg erbij!
ik denk dat 2rm leuk is voor een training, maar om het in elke training terug te laten komen heb je naar mijn mening meer aan die extra rep. krijg je toch een extra vermoeiing, dat kost wel langer herstel, maar niet je pakt ook enkele procenten extra.

ik zie het zo.. 1rm train je naar mijn MENING 95% CZS 2rm 90%CZS en 3rm dan misscien 85%.. die over 15% zou dan verdeelt zijn in versterking van spier, bot en pees weefsel.. dat wil niet zeggen dat je die niet hebt bij 1rm.. maar met 3rm misschien versnelt.

je ziet dat ik voorzichtig wil zijn met mijn MENING! wil geen goeroes voor het hoofdstoten dat ik het totaal fout hebt natuurlijk :p

• #1.206
dat red je makkelijk als ik het zo bekijk.. als je 3x3x160 pakt! en dan om de 2 weken 5kg erbij!
ik denk dat 2rm leuk is voor een training, maar om het in elke training terug te laten komen heb je naar mijn mening meer aan die extra rep. krijg je toch een extra vermoeiing, dat kost wel langer herstel, maar niet je pakt ook enkele procenten extra.

ik zie het zo.. 1rm train je naar mijn MENING 95% CZS 2rm 90%CZS en 3rm dan misscien 85%.. die over 15% zou dan verdeelt zijn in versterking van spier, bot en pees weefsel.. dat wil niet zeggen dat je die niet hebt bij 1rm.. maar met 3rm misschien versnelt.

je ziet dat ik voorzichtig wil zijn met mijn MENING! wil geen goeroes voor het hoofdstoten dat ik het totaal fout hebt natuurlijk :p

zit wat in..punt is dan dat ik het gewicht iets verder terug moet schroeven de eerste weken(wat niet erg is),mijn eerste rep is redelijk explosief,maar de 2e gaat dan al grinded..maar iig bedankt voor de input!

waar is de rest van je log kerel!! of ben je nu aan het groeien?

hij word as we speak gigantisch

hehe, champ kan ik uit jouw replies opmaken dat jij de voorkeur hebt voor 3 rep sets om je kracht te ontwikkelen en dat je 1 en 2 rm's meestal vermijd?

hehe, champ kan ik uit jouw replies opmaken dat jij de voorkeur hebt voor 3 rep sets om je kracht te ontwikkelen en dat je 1 en 2 rm's meestal vermijd?

Ja zekerZZzz.. 1rm of 2rm is leuk voor je wedstrijd voorbereiding en ego om te kijken hoe zwaar je kan! dat geldt ook voor bijv 5 reps. mijn mening is dat als ik 5 reps 5 sets kan. dan beheers ik dat gewicht pas!

Ja zekerZZzz.. 1rm of 2rm is leuk voor je wedstrijd voorbereiding en ego om te kijken hoe zwaar je kan! dat geldt ook voor bijv 5 reps. mijn mening is dat als ik 5 reps 5 sets kan. dan beheers ik dat gewicht pas!

Ik ben het grotendeels met je eens en het is zeker interessant voor een pl'er, maar dit gaat voor een strongman niet altijd op..

Een strongman moet een veel betere conditie hebben, vaak langduring gewichten verplaatsen.. er worden meer onderdelen gebruikt waarbij je herhalingen moet maken dan onderdelen waarbij je max kracht moet geven!

Maar geef toe dat ik een leek ben op dit onderdeel!
Ik ben alleen al blij dat je het grotendeels met me eens bent ;)

Dude Matthieu gaat in Eindhoven strijden, dus wij gaan vrachtwagen rukken in Den Haag, geef me ff je Volledige naam, leeftijd en gewicht dan kan ik Sarko dat doorgeven!

• #1.215
IM BACK!
na vanaf woensdag met Griep te hebben gezeten
en zaterdag een meet met meneer Daniels gehad te hebben.
Heb ik vandaag ff een fullbody traininkje ingelast.

Push press:
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
2x110kg
2x110kg
5x100kg
-HAHA,vet lang niet gedaan,en ging vet lekker!

Reversed band squat (average)
3x100kg
3x150kg
3x200kg
2x210kg
fx240kg KANSLOOS!!

Incline dumbbell press:
8x35kg
8x40kg
8x45kg

Deadlift+average band:
3x60kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
1x160kg,2F

Comment: BW drop van 115kg naar 111kg in minder dan een week :eek:
toch lekker gelift!De prikkel was er weer!

• #1.216
wacht!!!
nog ff 3 sets concentration curs vergeten
en 3 sets preacher curls

Zijn de abs weer zichtbaar?

Welcome back!

Goed bezig na een paar dagen ziek te zijn.

Terug
Naar boven