AndroidHealthClinic

Iron Devoted Powerlog

Soort van thnx homo denk ik....

Laatst bewerkt:
Haha, ligt er denk aan of je het 1e of het 2e gedeelte van z'n post bedoelt :P

Soort van thnx hulk denk ik....

Haha! goed geinterpreteerd! jij bent hierin Iron Devoted zijn meester!
en mijn doel is te zorgen dat Iron Devoted zo zijn best gaat doen dat hij een aanval gaat doen op je PR's

ik ben van mening dat we elkaar moeten motiveren door spel.. en als dat betekend elkaar een beetje te fokken, doe ik dat graag!

Als Ylke het bovenstaande zou lezen zou hij ook beter gaan presteren! :p

Laatst bewerkt:
lol the hulp aka champ aka gaylord is weer terug en als vanouds aan het rellen ;)

Soort van thnx homo denk ik....

hahaha snel geedit!

lol the hulp aka champ aka gaylord is weer terug en als vanouds aan het rellen ;)

En nu deze ook geedit! Homo? gaylord? ik heb de gedachte dat je me op ideeen wilt brengen... Eerst die ene reactie al van iemand die me mondje wilde zien en nu dit! haha.. vandaar die goeie SQ en DL van je.. je wilt gewoon anale injecties:cool:

MAAR!
wat wordt er vandaag getrained?

GEwoon trainen! zorgt voor doorbloeding.. hoeft niet zwaar hoeft niet max.. maar is wel goed.. daarna lekker shakie nemen en een hete douche!!

vanavond coïtus met condoom! en dan een kopje groene thee! dan ben je morgen weer de oude

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.249
GEwoon trainen! zorgt voor doorbloeding.. hoeft niet zwaar hoeft niet max.. maar is wel goed.. daarna lekker shakie nemen en een hete douche!!

vanavond coïtus met condoom! en dan een kopje groene thee! dan ben je morgen weer de oude

eensch met alles!behalve de condoom!is net krimpfolie bij mij :D

• #1.250
*wie heeft er nou weer een ster van me log rating afgepakt!!stelletje mietjes*

Haha, krimpfolie.. :roflol:

De ster was ik. Ik ben een verbitterd man.

aaah ster bij dan;)

1 ster voor dit klotelogje!!!

Als je lul omtrek 13cm of meer is moet je large condooms gebruiken, zeiden ze laatst op tv.. hahahahaha ik snapte ook nooit dat die dingen zo strak zaten.

ben begonnen met trainen omdat ik die dingen er niet omkreeg ;)

Wordt die van jou ook slap als er een condoom in het zicht komt? Die van mij geeft gewoon op, 1 keer tijdens het rukken er om heen geprobeerd te doen, toen lukte het wel maar het rubbertje sneed in m'n lul. ???

Wordt die van jou ook slap als er een condoom in het zicht komt? Die van mij geeft gewoon op, 1 keer tijdens het rukken er om heen geprobeerd te doen, toen lukte het wel maar het rubbertje sneed in m'n lul. ???

Nee.. meestal kom ik dan al klaar..

Dat komt omdat je een fetish hebt voor geslachtsziekten tjok....

• #1.260
training vandaag:

MP:
20xbaar
12x40kg
10x60kg
8x70kg
5x80kg

Bankdrukken+doubled mini's:
3x40kg
3x60kg