AndroidHealthClinic

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
Mijn pr met bankdrukken is dus 135 maar verwacht wel dat die binnekort verbroken word. Ik weeg nu denk ik 95 kg ofzo... wel aangekomen dus, mischien moet ik straks toch maar naar de 100kg klasse:p

vanavod begin ik weer... deel 2 van Smolov!!

Sterkte!

Vandaag 1e dag van 2e cycle gehad, nu weet ik waarom ze dit de intense phase noemen....

Moest:
3x121
4x139
4x158
4x158
4x158
5x158

Bij de 3e set was ik er van overtuigd dat het schema niks ging worden... ik zou het gewoon NIET halen... toen nog een set maar net af kunnen maken... en toen kwam ik erachter dat er 10 kg teveel op lag... 168 dus i.p.v. 158... hier dus 2 sets mee gemaakt. Was gewoon een domme fout en die kan ik me niet veroorloven met dit schema heb ik het idee. De 5e set was heel zwaar, maar de 6e was weer mooi.

Woensdag weer!

Vandaag 1e dag van 2e cycle gehad, nu weet ik waarom ze dit de intense phase noemen....

Moest:
3x121
4x139
4x158
4x158
4x158
5x158

Bij de 3e set was ik er van overtuigd dat het schema niks ging worden... ik zou het gewoon NIET halen... toen nog een set maar net af kunnen maken... en toen kwam ik erachter dat er 10 kg teveel op lag... 168 dus i.p.v. 158... hier dus 2 sets mee gemaakt. Was gewoon een domme fout en die kan ik me niet veroorloven met dit schema heb ik het idee. De 5e set was heel zwaar, maar de 6e was weer mooi.

Woensdag weer!

Hoeveel sets heb je dan met 168 gedaan, en schrijf die ook es op, is nog nicer dan die van 158 :p.

Hoeveel gaint de gemiddelde squatter na deze intense phase?

2 sets met 168 gedaan... twee te veel... wil me gewoon aan het schema houden... maar gelukkig toch nog wel gehaald:p

ik vond het best grappig dat je met 10 kilo te veel bezig was...en het gezicht toen je er achter kwam:P

Xx

ik vond het best grappig dat je met 10 kilo te veel bezig was...en het gezicht toen je er achter kwam:P

Xx

Er zal idd best wel een kern van humor in zitten schat... ik heb hem alleen nog niet gevonden:p Nee was gewoon dom:o

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Heb trouwens mijn nieuwe sups weer binnen!! 5 kg whey delicious (appel en aardbei banaan) en Creatine+HMB.

Morgen weer buigen

Zo gisteren de 2e dag gedaan en - het - was - zwaar!!!

3x111
3x130
4x148
3x167
3x167
3x167
5x158
5x158

De eerste drie sets waren nog wel te doen maar daarna was bij alle setjes met 167 de 3e rep zo goed als all out. De laatste 2 sets waren ook zwaar maar wel te doen.
Snap nu wel al waarom dit de intense phase genoemd word!!

Gisteren weer een dag van Smolov afgewerkt:

-4x121
-4x130
-4x148
-4x148
-4x148
-4x148
-4x148

Nou dit moest dus een vrij lichte dag worden maar was het niet echt en dat had twee redenen.
1. Ik had weinig tijd
2. Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt.

Als ik met een suit squat is het belangrijk om ''hard'' in de squat te gaan... oftewel snel naar beneden. Dit heb ik nu dus ook zonder suit gedaan omdat het gewicht toch wel te doen was. Snelheid met zakken was ongeveer hetzelfde als de snelheid die de meeste mensen hanteren met opwarmen.

Laatste set was wel zwaar omdat ik echt heel weinig rust had tussendoor!

Maandag weer!!

fvbtyp.jpg

gister niet getraind?

nee hij traint vanavond, kga zo ook ff trainen daar waar hij traint dus;)

Nee niet getraind gisteren... gym was gisteren middag dicht dus kon niet. Daarom uiteraard vandaag gedaan!! Moest:
-4x111
-4x130
-4x148
-3x167
-4x167
-4x167

Alles gehaald weer en voelde me heel sterk!! Geen moment gehad dat ik zelfs maar bijna failde. Alleen in de één na laatste set verdraaide ik mijn onderrug een beetje met het terug leggen van de stang. Hij lag eigenlijk iets te hoog en moest dus eerst de ene kant erin leggen en daarna de andere kant. Tijdens het laatste setje had ik hier beetje last van maar verwacht dat het morgen over is! Als dat het geval is kan ik morgen uiteraard gewoon weer buigen en dan lig ik weer op schema!

Morgen ook de 1e keer dat ik met 176 aan de gang moet en dat is tevens het hoogste gewicht wat in het schema voorkomt.

Als het goed is tot morgen dus!!!

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

nee hij traint vanavond, kga zo ook ff trainen daar waar hij traint dus;)

Ik heb je niet gezien Maikel.... was je vroeger of later dan ik ofzo?

nice man. was niet gegaan want ik had geen vervoer... thuis even bench aangevoeld, voelde goed vrijdag even max proberen. ook deads gedaan 2 sets 160x 5 faalde elke x met grip (no magnesium +vrij vette stang) toen maar gestopt.

****ing sweet man damn.

Terug
Naar boven