IRONSLAVE
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 291
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
Vandaag was het weer zover! Een dag minder rust dan eigenlijk hoorde, oftewel twee dagen achter elkaar geplakt. Ik had eigenlijk weinig zorgen over vandaag... behalve over het laatste setje... daar had ik nogal veel zorgen over
Dit moest ik doen:
3x121
3x139
4x158
3x167
3x167
3x167
3x176
Alles gehaald, weer een dag! Had van tevoren nog een beetje last van mijn onderrug... daarom wat extra tijd uitgetrokken om op te warmen, 10 minuten crosstrainer.. 5 minuten apparaat voor onderug en een paar setjes van 20 zonder gewicht squatten. Ik merkte daarna nog wel tijdens het uitpakken van de stang dat het beetje zeurde maar tijdens het squatten zelf geen last van.
De 3 setjes van 167 gingen vrij makkelijk, voel me gewoon sterker worden.
Het laatste setje was zwaar maar ik weet zeker dat een 4e rep me ook nog gelukt was, de controle was goed... telkens hard zakken... en weer gecontroleerd omhoog.
Merk wel dat concentratie heel belangrijk is... en een beetje lef natuurlijk om er wat harder in te duiken.
Vrijdag moet ik weer!!

Dit moest ik doen:
3x121
3x139
4x158
3x167
3x167
3x167
3x176
Alles gehaald, weer een dag! Had van tevoren nog een beetje last van mijn onderrug... daarom wat extra tijd uitgetrokken om op te warmen, 10 minuten crosstrainer.. 5 minuten apparaat voor onderug en een paar setjes van 20 zonder gewicht squatten. Ik merkte daarna nog wel tijdens het uitpakken van de stang dat het beetje zeurde maar tijdens het squatten zelf geen last van.
De 3 setjes van 167 gingen vrij makkelijk, voel me gewoon sterker worden.
Het laatste setje was zwaar maar ik weet zeker dat een 4e rep me ook nog gelukt was, de controle was goed... telkens hard zakken... en weer gecontroleerd omhoog.
Merk wel dat concentratie heel belangrijk is... en een beetje lef natuurlijk om er wat harder in te duiken.
Vrijdag moet ik weer!!

Was s'ochtends nog zo gebroken dat toen ik creatine moest pakken ik suiker in mijn vruchtensap stond te scheppen