AndroidHealthClinic

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag was het weer zover! Een dag minder rust dan eigenlijk hoorde, oftewel twee dagen achter elkaar geplakt. Ik had eigenlijk weinig zorgen over vandaag... behalve over het laatste setje... daar had ik nogal veel zorgen over:p

Dit moest ik doen:
3x121
3x139
4x158
3x167
3x167
3x167
3x176

Alles gehaald, weer een dag! Had van tevoren nog een beetje last van mijn onderrug... daarom wat extra tijd uitgetrokken om op te warmen, 10 minuten crosstrainer.. 5 minuten apparaat voor onderug en een paar setjes van 20 zonder gewicht squatten. Ik merkte daarna nog wel tijdens het uitpakken van de stang dat het beetje zeurde maar tijdens het squatten zelf geen last van.
De 3 setjes van 167 gingen vrij makkelijk, voel me gewoon sterker worden.
Het laatste setje was zwaar maar ik weet zeker dat een 4e rep me ook nog gelukt was, de controle was goed... telkens hard zakken... en weer gecontroleerd omhoog.

Merk wel dat concentratie heel belangrijk is... en een beetje lef natuurlijk om er wat harder in te duiken.

Vrijdag moet ik weer!!

zou je dan echt de eerste na victor worden die heel smolov afrond? gaat nog steeds goed man

Oke ben eigenlijk te moe om dit te posten... maar doe het toch maar ff...
Vandaag moest ik dit doen:
-3x121
-3x139
-4x158
-5x167
-5x167
-5x167
-5x167

En ik ben echt HELEMAAL kapot gegaan, ik heb nog nooit zo hard door moeten zetten om iets te halen als vandaag.... moest denken aan Rocky deel 4.... steeds gaat ie neer maar net niet knock out.... ik failde steeds bijna maar toch net niet. Heb mezelf echt over de streep moeten trekken vandaag. Maar na regen komt zonneschijn!! maandag mag ik er 5 setjes van 5 mee doen i.p.v. 4!!

Nou het is iig weer gehaald dus daar ben ik blij mee.... voel me overigens wel gewoon goed nu... alleen heel moe, geen pijn ofzo verder...

knap hoor!Keep it up!

haha ****ing hard man...

beetje gaat dat niemand oplet als iemand een keer een poging doet de complete smolov cycle te doen. hele dikke shit man

mis je andere oefeningen al eigenlijk?

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

haha ****ing hard man...

beetje gaat dat niemand oplet als iemand een keer een poging doet de complete smolov cycle te doen. hele dikke shit man

mis je andere oefeningen al eigenlijk?

Haha het 1e deel van Smolov heeft me wel voorbereid op dit soort werk... vooral mentaal dan... als ik deze cyclus in was gesprongen zonder het 1e deel had ik het denk ik niet gered... ook niet dus als ik mijn oude max bij deze in had gevuld.

Ik mis vooral de deadlift eigenlijk... daar ben ik altijd al vrij goed in geweest in vind ik ook echt het leukst om te doen, daarom voor de Smolov nog even een PR gepakt. Andere oefeningen doe ik nog wel een beetje. Bankdrukken pas een paar singles gemaakt met 132.5.... schouders houd ik ook wel bij met cleanen enzo... pull down doe ik nog wel maar verder doe ik eigenlijk niet veel meer... dit trekt me gewoon helemaal leeg.

Heb nu bijvoorbeeld behoorlijk pijn in de lijn van mijn nek/schouder en ellebogen doen pijn... knieën+rug houden het dan weer wel veel beter dan ik verwacht had!

Ik lees elke post hoor, ik vind het zeer sterk van je, kan dat gewoon niet elke keer opnieuw posten hehe. Een clipje af en toe zou het nog fijner maken!

Go for it!

Ik lees elke post hoor, ik vind het zeer sterk van je, kan dat gewoon niet elke keer opnieuw posten hehe. Een clipje af en toe zou het nog fijner maken!

Go for it!

Thanks man! Vind ik fijn om te horen.... zal eens kijken of ik volgende week een paar filmpjes kan maken!

ik ben het ook nog steeds aan het volgen:)
hoelang moet je nog bij de 2e fase?

Mijn squat gaat wel goed. Merk wel dat dat mijn fullsquat
bijna even hoog is als paralell, wel vreemd....

ik ben het ook nog steeds aan het volgen:)
hoelang moet je nog bij de 2e fase?

Mijn squat gaat wel goed. Merk wel dat dat mijn fullsquat
bijna even hoog is als paralell, wel vreemd....

Nog 2 weken JW..... weet niet hoe mijn paralell squat is... doe hem nooit meer:p

Oke! Vandaag weer gehaald, waren wat omstandigheden waardoor het nogal moeilijk was om me te concentreren, goeie vriend van me van de sportschool was 5 maanden weg geweest naar Amerika (Texas) voor school en kwam vandaag weer terug. Uiteraard kwam die meteen trainen dus even hartelijk moeten ontvangen en verhalen luisteren.
Maar uiteraard moest er ook nog gesquat worden:

3x111
3x130
3x148
5x167
5x167
5x167
5x167
5x167

Alles gehaald, 1e twee sets met 167 gingen niet zo heel erg goed, daarna ff peptalk gehad+voldoende rust en de drie setjes daarop klapte ik er voor Smolov begrippen makkelijk uit.

Woensdag moet ik weer.... begin erin te geloven dat ik het ga halen.... als ik deze vrijdag haal kan alleen een blessure me nog tegenhouden om het af te ronden!

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

owja! Door de terugkomst van die goeie vriend ben ik totaal vergeten om me camera mee te nemen Wimmos.... die filmpjes hou je van me tegoed!

Gisteren weer een dag volbracht!

-3x111
-3x130
-3x148
-3x177
-3x177

Ging allemaal goed, 1e set van 177 ging super, bij de 2e herhaling van de 2e set zakte ik er haast doorheen.... ik zat op de goeie diept maar hield hem toen heel even niet meer en zakte helemaal door... met alle moeite van de wereld kon ik hem nog eruit ''harken'' 3e rep ging wel weer goed!

Hahaha, good stuff man!

(effe laten merken dat ik ook nog altijd volg)

Bedoel je dat als jouw squats full zijn?

2x3x177 pfoeh, ik ben al benieuwd in jouw plaats hoe goed het gaat aflopen!

Mijn squats zijn niet altijd helemaal full maar wel altijd ver beneden parallel, ik zit zowiezo altijd iets onder wedstrijd-goedkeur.

Ik ben ook benieuwd hoe het af gaat lopen!!:p
Moest eigenlijk vandaag maar heb vandaag geen tijd, vanavond bbq bij mij thuis en nu dus al lekker weekend, morgen ook vrij dus gisteren maar gedaan!

-3x121
-3x139
-3x158
-3x177
-3x177
-3x177
-3x177

De 1e twee sets van 177 gingen nog wel... maar de laatste twee sets was de 3e rep bijna fail... maarja.... BIJNA dus niet helemaal:p Voelde wel dat ik de dag ervoor ook al bezig was geweest.

Toen ik daarna thuis kwam was ik zo kapot dat ik meteen na bed ben gegaan... probeerde nog ff iets te lezen maar geen woord opgenomen:o
Daarna godver om 4 uur wakker geworden door een duif die precies boven mijn kamer zit!!:mad: Was s'ochtends nog zo gebroken dat toen ik creatine moest pakken ik suiker in mijn vruchtensap stond te scheppen:rolleyes:

Maandag weer!!

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Hahaha, good stuff man!

(effe laten merken dat ik ook nog altijd volg)

Thanks Sanca! blij dat je mijn log nog volgt!!:p

nog steeds lekker hier zie ik!
Wat was je DL pr?

das idd een dikke dl!
Doe je normaal je wedstrijden in full gear of raw?

Terug
Naar boven