MuscleMeat

Irritatie bij scheren op vakantie..

Wolfie91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Het is bijna zover, ik ga volgende week richting het zuiden.

Mijn probleem is dat ik mijn buik en borst scheer en dat het al snel irritatie veroorzaakt (rode bultjes).
Als ik op vakantie ben wil ik het haast elke dag gaan scheren maar omdat ik zonnebrand moet opsmeren word de irritatie alleen maar erger.

Heeft hier iemand een oplossing voor of handige tips?

Vergeet het scheren dan voor eventjes...
Of je moet willen verbranden, dat kan ook.

Kijk naar de reden: wáárom scheer je het?

Niet tegen de haarrichting in scheren. Normaal zou je dan weinig last moeten hebben van bultjes.
En scheren tijdens het douchen, zorgen dat er constant water overheen stroomt.

Mocht je dan nog steeds last hebben van rode bultjes, dan moet je het maar met de tondeuse scheren.

Trimmen FTW ik heb dat altijd als ik me nat scheer...

Zonnebrand maakt het erger???

Chicks :D

Ben anders nogal behaard voor iemand van 22.. :(

Geloof me, chicks knappen eerder af op rode huid door verbranding bijv of idd door bultjes en dergelijke, dan op een beetje haar (je kan t ook knippen of lichtjes scheren).
Daarbij, je gaat op vakantie..áls er dan een chick is die coïtus wilt (degene die het niet willen die komen toch niet zomaar naar je toe) die kijken daar niet naar..als ze maar coïtus hebben.
Of ben jij op vakantie wel zo kieskeurig bij meiden?

Is normaal, veel scheren dan went je huid hier wel aan, duurt even.

Ik gebruik vaak wat alcohol dat ik er naderhand over heen doe.
Wanneer ik geen alcohol gebruik krijg ik ook vaak bultjes, maar wanneer ik het wel gebruik heb ik nergens last van.

Je gaat toch als man je borst en buik niet scheren... Ik begrijp er helemaal niks van. Ik scheer m'n gezicht 1 keer per week en thats it.

Je gaat toch als man je borst en buik niet scheren... Ik begrijp er helemaal niks van. Ik scheer m'n gezicht 1 keer per week en thats it.

Bad troll is bad? Jij bent 31 jaar dus jij bent in een hele andere periode opgegroeid als de huidige jongere generatie.
Ik scheer zelf alleen 'down under' en m'n gezicht, daar niet van.

Anno 2013 is blijkbaar het metro gebeuren redelijk in bij de huidige jongere generatie, waaronder ook een glad huidje valt ;). Misschien niet je benen en armen, maar je borst/rug/buik scheren is zeker geen taboe meer.

Dat was het eigenlijk al niet, maar momenteel is het redelijk 'in'. Je moet je ook bedenken dat personen die 20 jaar oud zijn, geen alpha mannen zijn, maar nog jongetjes. Bij alpha mannen kan het lichaamshaar goed passen, maar bij 20-jarige is het een heel ander verhaal.

alles lekker glad ja

4chan-1314548966107.jpg

Terug
Naar boven