Fitness Seller

Irritatie bij scheren op vakantie..

Bad troll is bad? Jij bent 31 jaar dus jij bent in een hele andere periode opgegroeid als de huidige jongere generatie.
Ik scheer zelf alleen 'down under' en m'n gezicht, daar niet van.

Anno 2013 is blijkbaar het metro gebeuren redelijk in bij de huidige jongere generatie, waaronder ook een glad huidje valt ;). Misschien niet je benen en armen, maar je borst/rug/buik scheren is zeker geen taboe meer.

Dat was het eigenlijk al niet, maar momenteel is het redelijk 'in'. Je moet je ook bedenken dat personen die 20 jaar oud zijn, geen alpha mannen zijn, maar nog jongetjes. Bij alpha mannen kan het lichaamshaar goed passen, maar bij 20-jarige is het een heel ander verhaal.

Pardon, 31 en andere generatie? Je doet alsof er een wereld van verschil tussen zit.

Pardon, 31 en andere generatie? Je doet alsof er een wereld van verschil tussen zit.

Als je op je 10e een kind hebt gekregen die nu dus 21 is, dan heb je idd een andere generatie haha :p

Maar OT...je wilt voor de chicks gaan toch? Waarom lees je dan niet mijn post? :')

Zoek gewoon een harige chick..die zal dat niet zo erg vinden

Redelijk wat :)! net zoals gamen 10 jaar geleden voor nerds/geeks was en vandaag de dag iedereen en hun hond zitten te gamen, en het raar is als je niet/nooit gamed en/of geen console in huis hebt.

30 jaar = geboren in 1983
20 jaar = geboren in 1993
(captain obvious, I know).

In een periode van 10 jaar later opgroeien, in de tijd dat de technologie, samenleving en modernisering in een hele grote stroomversnelling zit, heeft echt een zeer grote impact.
Ik denk dat als het nou 1960 vs 1970 was, er veel minder verschil tussen gezeten zou hebben, bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Redelijk wat :)! net zoals gamen 10 jaar geleden voor nerds/geeks was en vandaag de dag iedereen en hun hond zitten te gamen, en het raar is als je niet/nooit gamed en/of geen console in huis hebt.

idd en met helikoptertjes spelen ook maar toch zie ik nog een hoop mensen zo'n drone in huis halen.

30 jaar = geboren in 1983
20 jaar = geboren in 1993
(captain obvious, I know).

In een periode van 10 jaar later opgroeien, in de tijd dat de technologie, samenleving en modernisering in een hele grote stroomversnelling zit, heeft echt een zeer grote impact.
Ik denk dat als het nou 1960 vs 1970 was, er veel minder verschil tussen gezeten zou hebben, bijvoorbeeld.

We hadden het over weg scheren van borsthaar. Hier maakt het in mijn ogen niet uit of je 20 of 30 bent.

Philips BodyGroom ipv scheermesjes. En nooit nog problemen

• Topic Starter Topic Starter
Is er hier geen crème voor ???
Hoe doen jullie het dan om het weg te halen?

gewoon laten harsen die handel

Bodytrimmer of harsen als je geen risico wilt lopen op bultjes..

tumblr_mm62shtSzx1qcga5ro1_500.gif

Het is bijna zover, ik ga volgende week richting het zuiden.

Mijn probleem is dat ik mijn buik en borst scheer en dat het al snel irritatie veroorzaakt (rode bultjes).
Als ik op vakantie ben wil ik het haast elke dag gaan scheren maar omdat ik zonnebrand moet opsmeren word de irritatie alleen maar erger.

Heeft hier iemand een oplossing voor of handige tips?

Je kunt toch wel die 2 weken (of whatever hoe lang je op vakantie gaat) met 'n beetje haar op je buik en borst rondlopen? Of zie jij er dan al gelijk uit als chewbacca? Is niet verplicht om als 'n Justin Biebertje rond te lopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als je dan ook nog eens begint én eindigt door met de haarrichting mee te scheren, kan het bijna niet meer mis gaan. Gewoon nu al beginnen, want die rode bultjes komen vaak alleen aan het begin als je het bijhoudt.

Enne vrouwenmesjes is geen gein, je borst is (hoop ik voor je) niet zo recht/plat als je kaak. Maar met die mesjes van boven kan je (mede door dat dikke schuimkussen) bijna onmogelijk nog iets verkloten

Je kunt toch wel die 2 weken (of whatever hoe lang je op vakantie gaat) met 'n beetje haar op je buik en borst rondlopen? Of zie jij er dan al gelijk uit als chewbacca? Is niet verplicht om als 'n Justin Biebertje rond te lopen.

Dem jongere chicks diggen die harige shit niet, feit is dat veel mannen trainen voor meer vrouwelijke aandacht. En Bieber is een skinny pheggit, als je een goed lichaam hebt zie je er niet uit als jongetje die nog de pubertijd moet ingaan.

Dem jongere chicks diggen die harige shit niet, feit is dat veel mannen trainen voor meer vrouwelijke aandacht. En Bieber is een skinny pheggit, als je een goed lichaam hebt zie je er niet uit als jongetje die nog de pubertijd moet ingaan.
Is 'n verschil tussen echt harig en de haargroei op je borst/buik van circa 2 weken. TS is ook 72 kg overigens :o

Geloof me, chicks knappen eerder af op rode huid door verbranding bijv of idd door bultjes en dergelijke, dan op een beetje haar (je kan t ook knippen of lichtjes scheren).
Daarbij, je gaat op vakantie..áls er dan een chick is die coïtus wilt (degene die het niet willen die komen toch niet zomaar naar je toe) die kijken daar niet naar..als ze maar coïtus hebben.
Of ben jij op vakantie wel zo kieskeurig bij meiden?

Opzich heb je daar een punt maar ben het er toch niet helemaal mee eens. Heb nog nooit mijn borsthaar weggehaald en 9/10 vind dat toch niet zo plezierig om aan te zien. Was van plan om het deze zomer is weg te halen.

Creme is vaak troep. Onhandig, stinkt en werkt amper

Werkt super, en het stinkt idd maar het werkt alleen op langere haren van laten we zeggen 2-3cm. Het enige probleem wat ik kreeg waren de rode bultjes, maar dat krijg ik bij elke methode van scheren of waxen etc.

Opzich heb je daar een punt maar ben het er toch niet helemaal mee eens. Heb nog nooit mijn borsthaar weggehaald en 9/10 vind dat toch niet zo plezierig om aan te zien. Was van plan om het deze zomer is weg te halen.
.

Als je het zonder problemen weg kan halen is het wel beter. Maar als je daarvoor in de plaats bultjes en rode huid krijgt (wat me in de zon niet erg fijn lijkt) zou ik liever behouden of trimmen.
Daarbij als je op vakantie bent, kijken die chicks niet echt ergens naar lijkt me, zoals mannen dat ook niet doen.

>ITT: training for grills

Daarbij als je op vakantie bent, kijken die chicks niet echt ergens naar lijkt me, zoals mannen dat ook niet doen.
Zeg, ga jij binnenkort nog op vakantie ...?

Ooit van een meisje geleerd dat rode bultjes minder worden als je over je huid schuurt met een washandje. Ik doe het nooit omdat ik er te lui voor ben maar je kan het allicht eens proberen.

Terug
Naar boven