XXL Nutrition

Irritatie bij scheren op vakantie..

Bad troll is bad? Jij bent 31 jaar dus jij bent in een hele andere periode opgegroeid als de huidige jongere generatie.
Ik scheer zelf alleen 'down under' en m'n gezicht, daar niet van.

Anno 2013 is blijkbaar het metro gebeuren redelijk in bij de huidige jongere generatie, waaronder ook een glad huidje valt ;). Misschien niet je benen en armen, maar je borst/rug/buik scheren is zeker geen taboe meer.

Dat was het eigenlijk al niet, maar momenteel is het redelijk 'in'. Je moet je ook bedenken dat personen die 20 jaar oud zijn, geen alpha mannen zijn, maar nog jongetjes. Bij alpha mannen kan het lichaamshaar goed passen, maar bij 20-jarige is het een heel ander verhaal.

:lick: :ds:

Zeg, ga jij binnenkort nog op vakantie ...?

Ooit van een meisje geleerd dat rode bultjes minder worden als je over je huid schuurt met een washandje. Ik doe het nooit omdat ik er te lui voor ben maar je kan het allicht eens proberen.

Ik ga niet op vakantie :(
:flipoff:

Oh en trouwens, tis onzin :p

Maar jij hebt dus ook liever dat ren jongeman zijn borst scheert?

Ligt aan de persoon, bij de een staat het wel, bij de ander niet. Bij de een is het veel, bij de ander niet. De een krijgt rode bultjes, de ander niet.

edit: imo is het gewoon onzin om je per se te willen scheren terwijl je weet dat je er rode bultjes en irritatie van krijgt (en kans op ontstoken haarzakjes ed). Zoek dan een andere oplossing.

Ligt aan de persoon, bij de een staat het wel, bij de ander niet. Bij de een is het veel, bij de ander niet. De een krijgt rode bultjes, de ander niet.

edit: imo is het gewoon onzin om je per se te willen scheren terwijl je weet dat je er rode bultjes en irritatie van krijgt (en kans op ontstoken haarzakjes ed). Zoek dan een andere oplossing.

Gevonden :D,

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had hiervoor de beste tip ooit van mr3000 gekregen.
Scheermesje met echt heet water 'wassen', scheerschuim gebruiken. Telkens afspoelen met heel heet water voordat je weer nieuwe stukje scheert. Na het scheren met heet water over de geschoren plek gaan. (Water moet zo heet zijn dat je als ware net niet verbrand. Tijdje dat stromend water over de plek laten gaan). Tada, nooit geen last van bultjes meer gehad. :D

Je hebt gewoon spray/ schuim in een bus,
, 5 minuten wachten en je kan het met een spatel allemaal af halen of aftrekken aangezien al het haar al los zit.

3 euro per bus bij action

Laatst bewerkt:
Ik gebruik vaak wat alcohol dat ik er naderhand over heen doe.
Wanneer ik geen alcohol gebruik krijg ik ook vaak bultjes, maar wanneer ik het wel gebruik heb ik nergens last van.

Zou wel oppassen met die alcohol als je nadien veel in de zon bent.
Kan voor ongelijke bruining zorgen waardoor je vlekken krijg waar je minder bruin bent.
Zelfde met alcohol houdende geuren icm zon. Niet iedereen heeft er veel last van, maar een 'witte' vlek op je buik is fakking lelijk

Zou wel oppassen met die alcohol als je nadien veel in de zon bent.
Kan voor ongelijke bruining zorgen waardoor je vlekken krijg waar je minder bruin bent.
Zelfde met alcohol houdende geuren icm zon. Niet iedereen heeft er veel last van, maar een 'witte' vlek op je buik is fakking lelijk

Ik scheer het alleen op plaatsen die normaal gesproken de zon niet zien, gelukkig. :D
Maar thanks voor de heads up!

Terug
Naar boven