XXL Nutrition

Is deze chick nou mn (achter)nichtje of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om even een bump te geven, Ik heb nu een zelfde probleem. Een meid die ik al 7 jaar ken(leuke meid overigens, no pics :) ) wilt palen. Nu nog voordat we gaan palen komt ineens haar moeder aan en vraagt mijn naam+achternaam. Aangezien ik uit een vrij grote familie kom(Mijn oma was oudste van 9 kinderen, die zelf ook weer 6 kinderen kreeg) kom je dus wel eens onverwachts familie tegen. Blijkt ineens haar moeder een nichtje van mijn moeder te zijn! En zijn wij dus achterneef en achternicht van mekaar!
Ik kreeg meteen een slappe toen ik dat hoorde en of ik haar nog überhaupt moet doen is maar de vraag. :o
Gewoon legaal. Kan je gewoon gerust doen, je wist toch al niet dat het familie was.
 
Om even een bump te geven, Ik heb nu een zelfde probleem. Een meid die ik al 7 jaar ken(leuke meid overigens, no pics :) ) wilt palen. Nu nog voordat we gaan palen komt ineens haar moeder aan en vraagt mijn naam+achternaam. Aangezien ik uit een vrij grote familie kom(Mijn oma was oudste van 9 kinderen, die zelf ook weer 6 kinderen kreeg) kom je dus wel eens onverwachts familie tegen. Blijkt ineens haar moeder een nichtje van mijn moeder te zijn! En zijn wij dus achterneef en achternicht van mekaar!
Ik kreeg meteen een slappe toen ik dat hoorde en of ik haar nog überhaupt moet doen is maar de vraag. :o

Een relatie zou ik denk niet doen, maar als je er nu pas achterkomt dat het familie van je is(ver weg) moet je der gewoon doen.
 
Incest is overrated. Ik zou mijn zus nemen als ik een lekkere zus had :D !
ik zou je zus/nicht/tante/moeder ook doen als ze lekker waren....!
post is pics!

bij mij eigenlijk alleen nichtjes die op zich wel respectabel zijn voor op t lijstje "things to do before i die!" maar die houd ik derhalve ook voor me eigen;)
 
zolang ze lekker is, gewoon doen
 
Back
Naar boven