heavyd8
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minpunt is alleen het beperkte gewicht dat erop kan. Als je een beetje sterk bent kun je er makkelijk 40+ kg mee. Boven de 40 kg is het minder fijn, boven de 70 is et gewoonweg pijnlijk.
Ik heb het ook over bench dips hoor, voordeel van die oefening is dat je de triceps intensiever kan aanpakken dan bij de vertical dips![]()
gewoon je handen plaatsen op een swiss ball en dan even zoeken tot je comfortabel zit met je polsen en armen
je voeten plaats je op de grond of eventueel op een bankje amar is natuurlijk moeilijker
dan gewoon dezelfde beweging maken
je moet wel opletten dat je je handen goed voorop op de bal hebt als je ass to the grass wilt gaan
maar een lekkere oefening![]()
Met een EZ of BB werkt idd prima. Met (grote) schijven is klote.
)Idd, beter een stanh/Ez gebruiken dan schijven op je knieeen/bovenbenen.
Scheelt ook een berg te gebruiken gewicht. Ik ken genoeg mensen op het moment dat ze een stang gingen gebruiken ipv schijven een egodeuk kregen omdat ze dat extra gewicht minimaal moesten halveren. ( me to)

Ik ken genoeg mensen op het moment dat ze een stang gingen gebruiken ipv schijven een egodeuk kregen omdat ze dat extra gewicht minimaal moesten halveren. ( me to)

Heerlijk als je je tri's plots probleemloos kan afbeulen met het gewicht wat ze verdienen door een tip van een DBB-er
Zou niet meer anders willen
Dan heb je het over mensen die de schijven op hun enkels leggen
ik vond het een verademing. 2 schijven van 20 op schoot is al onhandig genoeg als je niet zo lang bent, laat staan 3. Daarom pakte ik maar in doorsnee kleinere schijfjes van 15 die niet tegen je knietjes schuivenHeerlijk als je je tri's plots probleemloos kan afbeulen met het gewicht wat ze verdienen door een tip van een DBB-er
Zou niet meer anders willen
![]()

Nee is toch logisch, schijven van 20 hebben een grote dia en het gewicht rust deels op je benen die op de bank liggen. Een EZ stang ligt op je middel wat integraal 'aan je romp hangt'.
Met schijven krijg je een torentje van Pizza![]()