XXL Nutrition

Is men schema ok? tips?:)

Waardering
0
  • Hoelang je traint: 9 maanden​
  • Wat je doel is: massa & kracht​
  • Waar je prioriteiten liggen: weet ik niet maar ik denk mijn rug (als ik de vraag niet verkeerd versta :rolleyes:)​
  • Beschikbare apparatuur: gewichten en machines (ja kga nu niet een lijstje opstellen van allemaal apperaten waar mss nog niemand naar kijkt)​
  • Beschikbare tijd: 3 dagen per week ongeveer anderhalf uur (max 2uur)​
Zo heeft er iemand nog tips voor mij?:) ik weet dat iedereen in principe een ander schema heeft maar mss kan jou ervaring mij helpen.

Groetjes Poddingbuilder

Bijlagen

ik snap je set/rep notering niet helemaal. 3 setjes van 6-12 reps oefening, voldoet.
Squat toevoegen voor je benen, en deadlift bij je rug. Loopband is geen training voor je benen^^

peck deck weghalen bij borst. Borst is een kleine spiergroep, dat houdt in dat je hier maximaal 3 á 4 oefeningen doet. voorderest wat hierboven genoemd word: squat en deadlift toevoegen.. eventueel military press bij schouders

Dat schema is wel normaal de volgorde kon alleen iets anders. Dat neemt niet weg dat ik niet weet waar ik over praat :)
4 oefeningen biceps? Je had geen deadlift geen squat?3 presses voor borst? En teveel oefeningen voor triceps? En dan weet jij waar je over praat???

4 oefeningen biceps? Je had geen deadlift geen squat?3 presses voor borst? En teveel oefeningen voor triceps? En dan weet jij waar je over praat???

Die had ik wel hoor moet je maar is goed lezen:P 4 biceps zijn er 3 ik heb niet de aangepaste versie neergezet..

Maargoed we hebben deze discussie al gevoerd via priveberichten dus ik vind het wel best zo, let maar niet op mijn reactie van eerst 'topicbeheerder' ik heb nog te weinig ervaring om mijn 'tips' met jou te delen:) succes met trainen!

Die had ik wel hoor moet je maar is goed lezen:P 4 biceps zijn er 3 ik heb niet de aangepaste versie neergezet..

Maargoed we hebben deze discussie al gevoerd via priveberichten dus ik vind het wel best zo, let maar niet op mijn reactie van eerst 'topicbeheerder' ik heb nog te weinig ervaring om mijn 'tips' met jou te delen:) succes met trainen!

Ik ben geen ''topicbeheerder'' Ik zeg er gewoon iets van als iemand tips geeft waarvan die zelf niks weet.Jij ook succes met trainen;)

Wat zijn je stats?

Verder vind ik ook dat je wel veel doet voor borst. Zoals Stoneman (die in dit topic m.i. een grotere bijdrage levert dan zijn b*ch fight collega Ziel) aangeeft zou ik ook de Peck Deck weglaten.

Voor Biceps doe je weinig oefeningen, ik zou hier nog een oefening toevoegen. Barbell Curls bijvoorbeeld.

Verder mis ik een beetje een oefening voor de achterkant schouders.

• Topic Starter Topic Starter
3 setjes van 6-12 reps oefening, voldoet.
wat bedoel je met 6-12 reps? (srr voor e domme vrage :P..)

ok maar dan heb ik 6 oefeninge voor rug. is dat niet wat veel? zou ik er beter iets tusse uit hale?

Voor Biceps doe je weinig oefeningen, ik zou hier nog een oefening toevoegen. Barbell Curls bijvoorbeeld.
dat dacht ik al maar die preacher curl is toch bijna het zelfde als gewone barbell curl?

Verder mis ik een beetje een oefening voor de achterkant schouders.
moet ik daar nog een Military Press bij toevoege?

bedankt voor het antwoorden iedereen!

Gisteren, 06:10

Moet ik nog screen shots maken?? zeg het maar hoor ik ben er van overtuigd dat dit er staat:)

heeft vast met je instellingen te maken, om 5 uur lag ik nog lekker te slapen:)

en om je vraag te beantwoorden, helemaal niks, alleen jij blijft maar zeuren, en ik heb graag het laatste woord:D

Kan er nog iemand antwoorden op mijn 4 laatste vragen aub?

Preacher curl isoleert de biceps beter dan een barbell curl. En voor de achterkant van de schouders zou je variant van een "dumbbell rear lateral raise" kunnen toevoegen. Zoals hier te zien is. http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBRearLateralRaise.html
Bedankt voor het antwoorden :p
maar dan heb ik 4 oefeningen voor mijn schouders.. is dat niet wat veel? want er zijn oefeningen zoals benche waarbij ik mijn schouders automatische mee train ook al is dat niet de bedoeling xp..

Terug
Naar boven