Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G en 'de anderen' dat al het geloof bullshit is.
Al die autistische edgy 4chan taal ook de hele tijd![]()

@YazeedMuaawiya 2 min.2 minuten geleden
A fierce battles now in Wilayah Salah Ed Deen with the huge explosion and heavy weapons. Dhua ya ikhwah..
#IslamicState
@YazeedMuaawiya 13 min.13 minuten geleden
A failed suicide operation carried out by a PKK woman in Ayn Al Islam led her to death alone. Salamullh be with #IslamicState's soldiers

Het gaat zeker verder dan dat, maar ik ga nu je huiswerk niet maken.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------
Hoe dom kan je zijn
---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Anyway, back to the real news

je kan letterlijk niet eens jezus goed spellen, ik stel voor dat je eerst aanschuift bij een kleuterklas lezen en schrijven voordat je conclusies trekt over ingewikkelde conflictenJesusHuidige situatie in Syrie, 5 min geleden geupdate http://o.twimg.com/2/proxy.jpg?t=HB...s=izraAMySmpULDCaqu6mELAuofnR3W2NYPl_Og9_P0vs
Shami Witness @ShamiWitness 2 u2 uur geleden
It's sexy to talk about Kobane coz of all the journalists at the border,but the far more violent(and decisive) battles are going on in Anbar
Ja, precies zoals het huidige saudi arabie. Werkt prima toch.
Je praat alsof je brainwashed bent.
'Ze willen geen vrede', 'ze willen enkel vechten', ' ze kennen enkel taal van geweld', 'tumor moet uitgeroeid worden', 'ze willen ons overnemen'.
Westerse propaganda machine heeft precies van u een drone gemaakt.
Geef me 1 reden waarom IS bestaansrecht zou moeten hebben?
De Amerikaanse vicepresident Joe Biden heeft zich tegenover Turkije gexcuseerd voor zijn uitspraak dat het land en de Golfstaten zelf de opmars van Islamitische Staat (IS) in de hand gewerkt hebben. Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten waren 'not amused' over Bidens uitspraken.

Wtf man, waar lees je dat toch in godsnaam
Holy f**k als jij de wetenschappelijke artikels ook zo leest![]()
(alhoewel het overduidelijk is voor iedereen) Een wetenschappelijke studie is niet zo vrij ter interpretatie.
Maakt het makkelijker misschien gezien je iedereen laat gissen.Ik lees door de regels heen in dit geval(alhoewel het overduidelijk is voor iedereen) Een wetenschappelijke studie is niet zo vrij ter interpretatie.
Geef je mening dan eens duidelijkMaakt het makkelijker misschien gezien je iedereen laat gissen.
Ik maak er op uit dat je anti-Amerika bent. Dat je net zoals die schrijven wil zijn die foto's, artikels en social media onderzoekt om tot de waarheid te komen.
Ook wil je je leven meer zin geven hierdoor. Je te onderscheiden van de kudde schapen dat andere mensen zijn. De waarheid zien terwijl niemand anders het door heeft en je speciaal voelen op deze manier.
Je bent niet blij met de gang van zaken in je land en voelt je opgesloten en dus niet vrij. Je zit daarom ook dagelijks achter de laptop, thuis en mengt je niet echt onder de mensen. Je voelt je ook anders dan anderen.
Je vind meeste andere mensen dan ook dom. Dit omdat ze zich laten misleiden door de echte machthebbers. Je houd er dan ook van de andere de echte waarheid te tonen. Ze het juiste beeld laten zien en zich moeten losmaken van deze verwrongen maatschappij.
Beetje correct? Beter kan je pro-mens zijn denk ik zo. Maar ik hoor graag jou versie wel van hoe jij jezelf en de wereld ziet. Dat maakt het voor iedereen duidelijker.
Punt 1: Wat vind jij van het Westen en de US specifiek?
Punt 2: Wat vind jij van IS en moslims apart?
Punt 3: Hoe bezie jij de meeste mensen?
Punt 4: Hoe zit de maatschappij nu echt in elkaar?
Punt 5: Wat zou jij veranderen?
Ik beoordeel je trouwens niet. Alleen heb je een vrij aparte en onduidelijke mening. En het is leuk om de waarheid in pacht te hebben, maar wat doe je ermee?
Ik ben pro-vrijheid en meningsuiting. Ik ben anti-onderdrukking en slavernij.

)Punt 1: Wat vind jij van het Westen en de US specifiek?
Punt 2: Wat vind jij van IS en moslims apart?
Punt 3: Hoe bezie jij de meeste mensen?
Punt 4: Hoe zit de maatschappij nu echt in elkaar?
Punt 5: Wat zou jij veranderen?
Zone analyse rondom mijn persoon en enkel op basis van mn berichten hier doet me toch uitschijnen dat je vooral je eigen projecteert naar mij, cools.
Het klopt idd dat ik anti merika ben, en meer bepaald anti hegemonie van 1 staat. Moest china alleen heerser zijn, dan had ik me nu tegengekant tegen china.
Omdat je zo graag over mijn persoon wilt weten zal ik je een tipje van de sluier geven
Ik ben zelf bicultureel opgegroeid en ik sta regelmatig in contact met verschillende culturen rondom mij en door mn ervaringen met hen heb ik geleerd dat elke cultuur hun eigen unieke verhaallijn hebben de wereld rondom hem interpreteren conform hun waardenstelsel. ik vind die diversiteit wel leuk omdat het unieke perspectieven geeft (even later geef ik je een concreet voorbeeld hierin). Mensen hebben graag dat anderen met hun ideeen meegaan en dus hebben culturen een uitbreidingstendens. Op dit momemt is de meest dominante cultuur die van amerika en het slorpt alles in zich op. Dan wel vredevol en.als anderen daar niks van willen weten, via militaire acties en via propaganda machines. Ik wil dat zoveel mogelijk culturen behouden blijven en evenveel macht hebben.als andere culturen. In tegenstelling tot ericr weiger ik te geloven dat sommige mensen inherent slecht zijn en enkel dood en verderf willen. Isis in dit specifiek scenario. Dat is niet zo, die mannen willen hun eigen land terug dat door de fransen en engels verdeeld werden en ze willen in hun utopie wonen. Ja, het is in schril contrast met ons levenstijl, maar ik gun het hen wel.
Waar ik totaal nie mee akkoord ga met isis, is het onthoofden van journalisten, verkrachten van vrouwen (ik geloof dat dit door de wetteloosheid komt en nit toegelaten door isis zelf) en massaexecuties van soldaten. Daarmee schieten ze serieus in hun eigen voeten. Maar ik zie dit allemaal ook van voorbijgaande aard en zal het uiteindelijk uitmonden in een 'normaal functionerende staat a la saudia arabie. Maar jah, usa en de sjitten gaan hier een stokje voor steken.
Dit is de reden dat ik isis 'steun'. Hun anti.amerikanisme waardeer ik enorm, maar dat wilt niet zeggen dat ik 1) een gekke moslim ben 2) dat ik isis in zn geheel steun 3) een conspiracy theorist ben en 4) een 'valse atheist' (wat dat ook moge betekenen)
---------- Toegevoegd om 01:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------
Nogal stomme vragen vanaf puntje 3(pas op he, ik vind je heus niet dom!).
Wat punt 1 en 2 betreft. Westerse wereld is top, ben blij dak hier geboren ben maar ons cultuur is zeker niet superieur dan de andere. Zij hebben.daar problemen.dat wij niet kennen, wij hebben problemen dat zij niet kennen. 1 allesbepalende cultuur vind ik niet ok en dat is nu amerika.
Moslims zijn voor mij identiek aan christenen, mensen die god in hun leven nodig hebben voor god weet waarom (pun intended). Isis zie ik als groep sterk orthodoxe moslims (""""""""""""extremisten"""""""""") die in een sharia staat willen leven en iedereen is welkom.