- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben dood serieus, we hebben meer vrijheden, zijn een stuk democratischer, hebben een beter rechtssysteem, het is hier een stuk veiliger en nog een stuk meer seculier dan die zandhoop daar.
ik zie niet in hoe de afkomst van een argument relevant is voor de validiteit ervanAlles niet, veel wel.---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ---------- Die vent heeft een show en wil kijkcijfertjes, waarom moet ik op zijn ''punten'' in gaan?
![]()
Want je kunt natuurlijk alleen maar pro israel zijn als je religieus bent en niet gewoon omdat je een rationeel denkende athest bent.
en alle atheisten moeten dan ook pro-palestina zijn, maak ik daar dan maar even meteen uit op.
Je hoeft nergens ''pro'' voor te zijn.
Maar je begrijpt toch wel wat de grondreden is voor de staat ''Israel''?
Nee leg uit i.p.v. dat irritante vragen stellen wat je regelmatig doet.

Je hoeft nergens ''pro'' voor te zijn.
Maar je begrijpt toch wel wat de grondreden is voor de staat ''Israel''?
Jezus gast, geef gewoon eens antwoord op de vragen ipv telkens een wedervraag. Jij vindt de westerse cultuur schijnbaar niet beter, jij vindt bepaalde aspecten aan de sharia wel prima, jij vindt dat je niet pro israel mag zijn als je atheist bent. Als je met debiele beweringen komt mag je ze ook wel eens onderbouwen ipv proberen schoolmeestertje te spelen. Je weet gewoon niet wat te zeggen en dan begin je maar wat in de ruimte te lullen.
Do you even read of ben je bewust de r*tard aan t uithangen
Wat wil je nou voor antwoord, ben ik niet duidelijk genoeg of?
Stel de vraag anders wat duidelijker?
Hebreeuwse Bijbel misschien? Het ''sprookjesboek''?
No way gewoon dat je anti-religie/god en de sprookjes bent, maar ineens wel pro-Israel, een land wat gebaseerd is op het sprookjesboek.
Brb, ook een boek schrijven dat Belgie het beloofde land is voor mijn vrienden en familie.![]()
ineens wel pro-Israel, een land wat gebaseerd is op het sprookjesboek.
Zijn support is niet gebaseerd op religieuze gronden maar op het recht van Israel om te bestaan als land en het recht om zichzelf te verdedigen. Israel bestaat en dat kan je beter accepteren dan er tegen te vechten, ze gaan echt niet weg door anti Israel te zijn. Zijn uitgangspunt maar wel iets voor te zeggen natuurlijk. Zionisme is overigens eerder nationalistisch dan religieus gericht, in die zin denk je dus al in de verkeerde richting wat betreft het ontstaan van de staat Israel. Juist de echt religieuzen zijn nog steeds gekeerd tegen het Zionisme en accepteren een eigen staat pas als de messias terugkeert.
De Jihaat en sharia staat ook in zo'n sprookjesboek.
Dus als de islamitische staat dalijk bestaat, kunnen we dat beter ook maar accepteren dan zeker.
Tegen alles wat met religie en god te maken heeft zijn en ineens wel pro-Israel, een land wat een verzinsel is uit de Bijbel, dat is toch lachwekkend.
En ja inmiddels bestaat het land en kan je niet iedereen wegsturen of iets dergelijks en je hoeft ook niet anti-Israel te zijn.
Maar ik vind dat je wel je vragen mag stellen bij het bestaansrecht van een land dat gebaseerd is op een sprookje.
De Jihaat en sharia staat ook in zo'n sprookjesboek.
Dus als de islamitische staat dalijk bestaat, kunnen we dat beter ook maar accepteren dan zeker.
Tegen alles wat met religie en god te maken heeft zijn en ineens wel pro-Israel, een land wat een verzinsel is uit de Bijbel, dat is toch lachwekkend.
En ja inmiddels bestaat het land en kan je niet iedereen wegsturen of iets dergelijks en je hoeft ook niet anti-Israel te zijn.
Maar ik vind dat je wel je vragen mag stellen bij het bestaansrecht van een land dat gebaseerd is op een sprookje.