Ik vind dat mijn aanpak zeker betrouwbaar is (sowieso betrouwbaarder dan u 'onzichtbare prostitutie' claims die ontraceerbaar zijn en zelfs geen beeld kan vormen van hoe groot het is).
Ik ga eerst even aannemen dat u tegenargument waar is, met name:
Dat zijn reports van zichtbare prostitutie en als het op Thailand aankomt nog niet eens het topje van de ijsberg.
Ok, laten we aannemen dat het hier over zichtbare prostitutie gaat. Thailandforum toont een zichtbare prostitutie van 50.000 posts en pakistan's zichtbare prostitutie vertoont nog niet eens 1000 posts.
Jij neemt hier dus aan dat de pakistaanse 'onzichtbare prostitutie' die van de thaise prostitutie business evenaart of zelfs groter is ? Cool, bewijs het maar
Ik kan morgen naar thailand gaan en elke dag 10 verschillende h**ren nken. No way dat ik hetzelfde kan doen in bangladesh. Thailand is ook het meest bezochte land ter wereld.
Jij zegt dat de lokale prostitutie van bangladesh die van de internationale hoerenloper evenaart ? Gemiddelde toerist heeft 3000 euro te spenderen. Dat is misschien het jaarloon van een een bangladesh burger
Eerder een paar sneeuwvlokjes op die top. Prostitutie in Thailand is voor zeker 95 verborgen omdat toeristen daar nooit gebruik van kunnen maken.
Dit is pure onzin en kan je op conceptueel/statistisch niveau ontkrachten.
Reports op sex sites zijn idd topje van de ijsberg, want enkel 5% van de mannen zal hun verhalen opt internet posten, meesten gaan naar daar om te nken zonder reports te schrijven.
Maar impliceer je ook dat toeristen enkel maar 5% van de thaise hoerenbusiness consumeren ? Nonsens
10/10 vrouwen zullen idd weggelegd zijn voor de maffiosi, ultra rijke mensen etc. Een ganse business die de gewone man niet kan penetreren. Maar 10/10 vrouwen zijn ook schaars. In totaal gaat het amper over 5% van de vrouwen die voor de ultra rijken zullen gaan. 95% is dus voor de rest.
Nu beperken toeristen hun sex escapades in bangkok, pattaya en int zuiden van thailand (phuket, samui). Meeste toeristen gaan niet naar het oostelijk gedeelte gaan om daar de sexmaniak uit te hangen. MAAR, als je een 7/10 hoertje bent en je kan kiezen om te sexen met een toerist voor 10 euro of met een thaise man voor 1 euro, dan is de keuze snel gemaakt, je gaat emigreren naar bangkok/pattaya/phuket.
Ergo, grootste hoerenbusiness en waar de meeste h**ren rondlopen zijn in bangkok, pattaya, phuket enzovoort.
Pakistan heeft geen miljard inwoners, wel bijna 200 miljoen maar zomaar een cijfer neerzetten maakt het nog niet tot feit.
Pakistan 200 miljoen inwoners, 1000 reports zichtbaar
Cambodja 15 miljoen inwoners, 5000 reports zichtbaar
Goed, je zegt dat pakistans onzichtbare prostitutie vele malen hoger is, maar je hebt 0 bewijzen. Is het 1,3 maal hoger, 2 keer zo groot of 15x zo groot ?
En vergeet niet: in bangladesh kunnen vrouwen zich vrijer bewegen in vergelijking met saudi arabie, met andere woorden, dat er meer prostitutie zal zijn in bangladesh dan in saudi arabie. Je bevestigt daarmee nog steeds mn punt: hoe vrijer vrouwen in arme samenlevingen, hoe meer prostitutie er zal zijn.
Dus cambodja > bangladesh > saudi arabie wat frequentie van hoerenlopers betreft. En niet toevallig volgt de vrijheid patroon ook dat cambodja vrijer is dan bangladesh en dat zij op hun beurt vrijer zijn dan saudi arabie.
Percentages er op plakken is vrij zinloos, net zoals bij de Taliban zijn er meer dan genoeg onderdrukten in Irak en Syrie die IS liever zien gaan dan komen. Of dacht je dat de Taliban in Afghanistan door het gros van de bevolking gezien werd als bevrijders? Reports zoals deze uit Raqqa tonen in ieder geval aan dat het in Raqqa er niet beter op is geworden sinds de debielen van IS daar aan de macht zijn gekomen:
Percentages zijn vrij zinloos ? euhm, 51% is democratie. Er worden daarmee in andere landen bepaald of een land onafhankelijk wordt (ierland) en er worden presidenten ermee gekozen (frankrijk). Het is dus enorm belangrijk om te weten hoeveel percent van de populatie ISIS steunen. Zowel jij als ik hebben geen harde cijfers, maar ik gaf 2 indicaties: steun van isis door sunni stammenhoofden en demonstraties van burgers samen met ISIS. Jij geeft nooit indicaties maar zegt enkel: mensen willen niet leven onder onderdrukkende ISIS. Een claim die je nooit enigzins hard kan maken. Onderstande quote is je eerste trachting daartoe en het toont mooi aan dat je 0 bewijzen hebt
As international attention turned to Isil's onslaught in neighbouring Iraq, life worsened for residents in Raqqa. The laws are enforced with an iron will: dissent is quickly punished by death. Abu Ibrahim recalled watching as, last month, the jihadists forced locals to stone to death Fadda Sayyid Ahmed, a young woman. "We don't know what her crime was," said Abu Ibrahim. "They anaesthetised her before so that when the rocks hit she wouldn't scream." Aside from the punishments, the quality of life is increasingly dire in the city.
Life worsened ? Ja, als je het bekijkt volgens onze normen. Als we vrijheid nr uno zien, dan is elke vorm van vrijheidbeperking 'worse'. Maar dat is niet noodzakelijk hoe de mannen het daar zien.
Revolte van egypte is toch een mooi voorbeeld. Ze strijden niet voor vrijheid, ze strijden voor 'meer islam'

Klinkt mss omgekeerde wereld voor sommigen, maar zij wonen daar en tis hun keuze.
Het gaat daar om moslims en ze willen onder de islamitische wet leven. Steek de vrijheid waar de zon niet schijnt, redeneren ze.
Ik heb de gevangenen gezien in de reportage van Vice news: gozer zegt dat hij zweepslagen verdient omdat ie drugs dealde, want dat staat in de koran.
Ik peis dat de overspelige vrouwen ook hun eigen doodstraf aanvaarden omdat het zo in de koran staat.
Maak aub geen assumpties van je eigen wereldbeeld om ze dan domweg te toepassen op andere culturen.
Dit zijn geen hoop aannames, ik citeer toch moslims op twitter en citeer gevangenen van isis. Ik denk dat hun woorden veel meer gewicht hebben dan wat jij hier geeft, een westerling die kritiek geeft op de sharia
Wat 'worsened' en 'quality of life' precies wlt zeggen is cultuurafhankelijk. Volgens een hardcore moslim heeft saudi arabie 100% quality of life en gaan we hier allemaal naar Hel. Als dat volgens assumpties zijn, dan ben jij toch wel erg naief.
Toon mij systeem dat vergelijkbaar is waarbij de arme bevolking een beter leven heeft gekregen sinds het aantreden van hun extremistische leiders?
Kan ik je niet aantonen, want ik ken niet veel staten die geregeerd worden door moslimextremisten.
Ik weet niet eens wat jij als 'beter leven' ziet. Ik zie IS wel levensmiddelen uitdelen aan hun bevolking en in de vice reports maakt de sharia police zich boos op een slager dat hij de prijzen moet verlagen. Dat is wel beter
Ik vind het ook onzin dat je van IS verwacht dat ze nu het paradijs moeten beloven aan hun burgers, terwijl ze langs alle kanten aangevallen worden.
Ik wil wel zien hoe Belgie nog voor hun arme populatie zorgt als ze aangevallen worden vant noorden, oosten en het zuiden
Je hebt IS niet eens 1 kans gegeven en verwacht dat ze Irak naar de 21ste eeuw torpederen ofzo

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------
Van die 30 jaar hebben ze pas sinds 1,5 jaar besloten om een wapenstilstand in te zetten. Ondertussen zijn er duizenden mensen (burgers en militair) overleden. Nadat IS dat stukje ook in handen heeft denk ik niet echt dat de PKK zo sterk ervoor zal gaan staan als een paar jaar terug.
Turkije heeft al eerder aangegeven dat ze binnen 30 minuten dat stadje terug kunnen krijgen, maar Syrië heeft aangegeven dat ze dan per direct een aanval op Turkije zullen inzetten.
Dusja... Ik snap niet waar de Syrische overheid mee bezig is.
Source van dat laatste ?
Damn, assad aint playin

amerika aanvaarden ze wel, maar turkije blijkbaar nie ??
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Mn twitteraccount is opgeschort

Retweets zijn geen endorsements, rule nr 1 op twitter maar blijkbaar trekken ze zich er niks van aan.
Sebiet een nieuwe maken
---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
Shaam Nieuws @shaamNieuws4 4 min.4 minuten geleden
Baiji
IS heeft foto's vrijgegeven van de door hen neergeschoten Iraakse Helicopter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Aymenn J Al-Tamimi @ajaltamimi 6 min.6 minuten geleden
BREAKING: #Syria: al-Jazeera Arabic cites 'activists' saying IS has seized complete control of Kobani
http://twitter.com/AJALive/status/519941605906976768 …
Mark @markito0171 6 u6 uur geleden
#Syria #IS images claim from inside #Kobane city Note: seized FAN FAL rifle +scope & more from #YPG & #US army-humvee
Pic wordt verspreidt als vermoorde christen in irak. Blijkt gewoon van een film te komen 'inner depravity'

Die anti isis'ers toch
---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------
Imkan Suleyman @ImkanSuleyman 2 u2 uur geleden
#News say: Found drugs from #PKK #YPG in Ayn al Islam.
#ISIL #ISIS #KobaneDireniyor #Kobani #IslamicState
#Turkey
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
popkek