Fitness Seller

IS: nasleep

''Reptilians, NWO, Chem-trails, 9/11'' Oke voor die zaken zal ik in dat topic posten.

Ook over IS of Oekraine als dat lijkt op een complottheorie. Nieuws hoeft niet mainstream te zijn in deze sectie maar als er geen feitelijke onderbouwing is maar alleen suggestie hoort het gewoon niet hier thuis.

Ook over IS of Oekraine als dat lijkt op een complottheorie. Nieuws hoeft niet mainstream te zijn in deze sectie maar als er geen feitelijke onderbouwing is maar alleen suggestie hoort het gewoon niet hier thuis.

Oke en jij gaat dat controleren, want jij hebt alle feiten en bent alwetend?
Anyway ik zal er rekening mee houden dan.

Ik zei een tijdje geleden al dat ik het niet begrijp dat IS steeds meer grond innam, maar nu vind ik het nog moeilijker om te begrijpen.. Ik las enkele dagen terug dat ISIS bij wijze van spreken aan de poorten van Baghdad staan?

Hoe blijven ze groeien? Zijn dit puur koerden die ze bekeerden?

Nee, de tegenstand schiet tekort.

Sharia verdedigen op basis van het verschil in prostitutie in diverse landen :roflol: Dat het verboden is betekent niet dat het niet aanwezig is. Saudi's zijn echt niet heilig op dat gebied. Er zijn h**ren in Saudi Arabie maar dat brengt inderdaad een groot risico met zich mee. Alternatief is dan om in landen waar prostitutie legaal is huis te houden met het nodige gebruik van verboden middelen als alcohol. Ach ja de vrouwen thuis zijn dan zogenaamd wel beschermd maar verder mogen ze ook niet al teveel.

Daarnaast is Saudi Arabie niet arm, vergelijk met armere landen gaat dus mank. Bangladesh wel, een moslimland dat een behoorlijk prostitutieprobleem kent. Prostitutie is daar overigens wel legaal. In Pakistan is het wel illegaal maar kent o.a. door armoede ook gewoon een groot prostitutieprobleem. Strenge regels lossen dus lang niet altijd wel op. Je legt vrouwen en zeker homo's meer of volledig aan banden maar prostitutie blijft gewoon bestaan. Zelfs in Saudi Arabie waar de mannen of een illegaal hoertje in eigen land pakken of gewoon buiten hun land ergens wat h**ren op pikken, met de nodige inname van andere in eigen land verboden middelen zoals alcohol. Sharia zorgt eerder voor hypocrisie wat dat betreft, vrouwen mogen weinig maar de mannen gaan toch wel op zoek naar de zaken die vrouwen verboden worden.

In Saudi Arabie zullen de meeste vrouwen de prostitutie niet in hoeven gaan maar ze zouden toch zeker wel graag aan het werk willen gaan in andere sectoren. Arbeidsparticipatie van vrouwen in Saudi Arabie is verdomd laag dankzij die achterlijke regeltjes en wetten in dat land. Fijn zo'n sharia die vrouwen grotendeels aan banden leggen. Maar Brotoscience zal vast geen moeite hebben met een vrouwtje dat niks mag en niet veel meer kan doen dan wachten op manlief die buiten de deur regelmatig zijn kwakkie loost in een onderbetaald hoertje uit een land wat hij zo veracht.

Jij ziet het enkel als 'prostitutie', terwijl het voor de mammies en pappies en voor de vrouwen zelf gaat om het eer/zelfrespect. Dat is zeker niet om ermee te lachen.

Natuurlijk gaan er ook h**ren zijn in saudi arabie, maar het absolute en relatieve aantal zal er veel minder zijn (langs aanbod kant) en langs vraagzijde ook heel wat minder. Ga maar eens naar hookers.nl of internationalsexguide.com en zie eens hoeveel topics er zijn rond saudi arabie en andere golfstaten. Zelfs in Turkije zijn er amper topics te vinden, terwijl die gezien worden alst meest 'vrije moslim land'.
Ergo, voor elke saudi arabische h**r heb je er 1000 thaise hoertjes. Dat kan spreken.

Een sharia beschermt niet enkel voor de internationale hoerenlopers, maar ook voor binnenlandse hoerenlopers. Ook hier kan ik verwijzen naar die r*tard zuid oost azie landen: tienerzwangerschappen en HIV. Hoeveel achterlijke wijven lopen daar niet rond die condoomles nken met een thaise man, meisje wordt zwanger en de thaise man loopt weg gelijk nen chimpneger. Erg typerend voor arme landen die een eenzelfde vrijheid als ons kennen. Eenzelfde betoog kan ik ook hier voeren: je kan niet van dergelijke landen verwachten dat ze verantwoordelijk kunnen omgaan met eenzelfde vrijheid als ons. Zero overheidsbescherming, onwetendheid en armoede leidt altijd tot dergelijke typische maatschappij kwalen. Kwalen die saudi arabie en andere sterke islamlanden niet kennen. Waarom ? Omdat de vrouwelijke sexualiteit sterk gecontroleerd wordt onder de sharia. Het nadeel is dat vrouwen idd niet vrij kunnen bewegen en niet onafhankelijk buiten kunnen werken. Maar jah, als papa van een dochter heb ik toch liever dat ze thuis blijft ipv aan 1000 pikken zuigt per jaar zuigt. Saudi arabie kiest voort eerste, thailand kiest voor het 2de.

Saudi arabie is arm onder de bevolking. Het land zelf heeft prolly shitloads geld door al het olie en toerisme shit, maar dat geld blijft voor de happy few. Bevolking zelf is een bende ongeletterde poverty phaggots.

Bangladesh wel, een moslimland dat een behoorlijk prostitutieprobleem kent. Prostitutie is daar overigens wel legaal.

Dat is pas een manke vergelijking. Bangladesh kent een groot prostitutieprobleem volgens u en je voegt erbij nog toe dat prostitutie daar legaal is. Je bevestigt hier toch net mn punt :D

Het gaat er vooral om: kan vrouwen in bangladesh onafhankelijk (dus zonder supervisie) buiten bewegen ? Indien ja, da zal een aantrekkingspleister voor voor internationale hoerenlopers en binnenlandse hoerenlopers, tiener zwangerschappen en HIV verspreiding.
Het effect van 'vrouwen die vrijwillig kunnen rondbewegen' zullen veel sterker zijn dan het feit of prostitutie nu illegaal is of niet.

In Pakistan is het wel illegaal maar kent o.a. door armoede ook gewoon een groot prostitutieprobleem.

Kunnen vrouwen in pakistan vrij rondbewegen ? Indien zo, zie bovenstaande argument

Als ik vb kijk naar aantal topics in internationalsexguide.com zie ik voor
Brazilie: 13.000 reports in rio de janiero
http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?158-Brazil
Pakistan: amper 1000 reports in karachi en da land telt 1 miljard mensen ofzo
http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?246-Pakistan
Cambodja: 5000 reports in phon penh
http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?232-Cambodia

in b4 maar moslimvrouwen hebben een snor.

Prostitutie issues komen in elke land voor maar de frequentie is gans scheefgetrokken afhankelijk van oa hoe vrij vrouwen kunnen rondbewegen aka hoe hard ze beschermd worden.

Arbeidsparticipatie van vrouwen in Saudi Arabie is verdomd laag dankzij die achterlijke regeltjes en wetten in dat land

Vrouwen hebben 3 keuzes:
- gaan werken voor een hongerloon
- (extra) geld verdienen door hun kut te verkopen
- thuis blijven en verzorgd worden door de man

Stel je bent een achterlijke r*tard wijf in saudi arabie en sharia is opgeheven en vrije markt is er gekomen. Je de rijke mensen allemaal een iphone kopen, coca cola drinken en naar mcdonalds gaan. Als mens ga je zo'n verleiding niet kunnen weerstaan. Dus wat gaat ze doen ? 100 lullen zuigen om ook naar mcdonalds te kunnen gaan, coca cola drinken en een iphone.
3 cheers voor kapitalisme en vrijheid :roflol:

In thailand is er minder dan 1 procent werkloosheid. Niet moeilijk als de helft vant bevolking hun rug kapotwerken in de rijstvelden en hun dochter naar bangkok sturen om hun kut te verkopen. Je kan van een moslimvader toch niet verwachten dat ze een dergelijke decadentie zullen toelaten :roflol: Ik geef ze groot gelijk.

Zorg eerst ervoor dat je land economisch groeit, corruptie aanpakt en je bevolking een voldoende kennisgraad heeft. Dan pas kan je stap voor stap de beschermingsmaatregelen (of vrijheidsberovende) verminderen.
Die zandbaklanden zijn er lang niet klaar voor.

Als ze democratisch uitkomen op een gestoorde instantie als IS moeten ze die vooral de macht geven maar die kans is vrij klein. IS kan alleen macht uitoefenen door onderdrukking, net zoals voorheen de Taliban dat deed in Afghanistan.

Democratisch de macht verwerven is heus niet moeilijk. Geef die mannen een kom rijst en ze stemmen voor u.
Jij blijft claimen dat de burger hen niet steunt terwijl je zoiets enkel vermoed zonder enige bewijzen.
Ik heb ook geen staalharde bewijzen (polls vb), maar toon wel vids waar een deel van de burgers hen steunen en Isis heeft ook kunnen doorstoten dan de meeste insurgent groepen daar dankzij de steun van soennitische stammenleiders. Dat zegt toch wel iets in mijn voordeel.

Laatst bewerkt:
HahahaDidntRead.gif

Waarom zou je betalen voor een h**r, als je ongestraft een chick van de straat kunt verkrachten?

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan roept op tot een militaire grondoperatie om de extremisten van Islamitische Staat (IS) een halt toe te roepen. Volgens Erdogan staat het stadje Kobani, aan de Syrisch-Turkse grens, op het punt om in de handen van IS-strijders te vallen.

'Bommen afvuren vanuit de lucht zal de terreur niet doen stoppen', maakte Erdogan duidelijk bij een bezoek aan een Syrische vluchtelingenkamp in Gazientep in het zuiden van Turkije. Om die reden is er een militaire grondoperatie tegen de strijders van de Islamitische Staat (IS) nodig, oordeelt Erdogan. 'Maanden zijn voorbij gegaan en we hebben geen enkel resultaat geboekt'.

http://www.tijd.be/politiek_economi...Grondoperatie_nodig_tegen_IS.9553185-3143.art

Waarom zou je betalen voor een h**r, als je ongestraft een chick van de straat kunt verkrachten?

Zo redeneren indiers ook :D

Ik weet niet hoe het zit met de verkrachtingcijfers tussen de landen, maar ben er absoluut zeker van dat verkrachting veel vaker voorkomt in 'arme vrije' (zuid oost azie) landen dan in 'arme onvrije' landen (arabische golfstaten)

Ik zat in de jaren 90 in de trein met Saoedies , van Soerabaja naar Jakarta, we kwamen allemaal van Bali.
Wat heb ik gelachen met die gasten in de coupe waar je een bar hebt , zuipen niet normaal en ze zelfs Extacy bij zich hele rataplan, wisten al precies wat ze allemaal gingen doen in Jakarta.
Tegen hun familie zeiden ze dat ze "heilig" op vakantie gingen naar een ander "moslim" land

Die rijke jochies gaan ook allemaal naar andere landen omdat ze da shit elders kunnen doen.
Zo gaan de zonen van olie sjeiks ook oa graag naar london met hun ferraris en shit en ze zitten ze rondborstige blonde dellen te nken in de vip ruimtes van dure clubs. Waarom niet in eigen land ? Sharia.

Als je rijk en geletterd bent, dan is sharia een b*ch ja. Maar het beschermt de arme losers.

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Leberecht, ik heb niet veel goesting om met u in discussie te treden als je keer op keer aantoont dat je niet bijster intelligent bent.
Verder dan one liners en gifs kom je toch niet en heb al eerder gezegd dat je precies het geheugen hebt van een goudvis: als je kijkt naar post nr 2093t, dan zie je dat OZZy het vraag stelde:
en dat ik een vervolg reactie op gaf. In mn oorspronkelijke betoog, waarin je openlijk toegeeft niet gelezen te hebben, heb ik geen woord gerept over verkrachting.

Post gewoon wat copy paste artikeltjes van nos.nl, da zijnt meeste interessante posts van u.

Godver, sexguide reports aanhalen om een punt te maken. Dat iets amper aan de openbaarheid komt betekent niet dat het er niet is. Genoeg landen waar onderdrukking de maatstaf maar waar onder de radar toch gehoerd en gesnoerd wordt. Zelfs in Saudi Arabi mogelijk ook al wijken ze daar liever uit naar Marokko of andere landen om schandknaapjes in hun hol te nemen.

Zelf ook geen bewijzen hebben is verder wel een mooie als het aankomt op vrije keuze voor de hardste vormen van sharia. Moslimbroederschap zoals gekozen in Egypte is nog wel heel ver verwijderd van het gestoorde systeem dat IS maar al te graag wil invoeren. De steun in de gebieden waar ze nu heersen is de support op zijn minst verdeeld, maar de reports uit o.a. Raqqa wil je toch niet geloven. Genoeg burgers die IS liever vandaag nog zien vertrekken. Ze wilden vrijheid, geen ander nog gestoorder systeem er voor terug.

Terug
Naar boven