XXL Nutrition

IS: nasleep

Nee, zo doen ontwikkelde volken dat. Samen sta je sterk en hoef je niet al het geld aan wapens uit te geven.

Werkt blijkbaar goed in kobani :roflol:

#rekt

Vroeg ik ook al naar, dus ik post een quote wel met bron en krijg een shitload van reacties over me heen.
Anyway het is een bij elkaar geraapt zooitje uit de Koran, geen uitspraak van ISIS dus.

Jep, zag het nu pas.
Ben onderaan op pagina 124 nu en ik ga post per post af

Gozer stop met die bullshit. Dat jij deze onzin verhaaltjes van NOS en al die andere media gelooft vind ik al erg. maar dat je deze bullshit loopt te verspreiden vind ik nog erger. best triest dat mensen jou nog ook serieus nemen. word eens wakker mensen!

ola, nog een pro isiser in this thread ?
Kewl
Naam: lacrim

assalmoe aleykoem broeder
welkom in dit kuffar thread

:roflol:

De grens naar Turkije zit zo goed als dicht toch? Hoop Koerden die ook niet willen vluchten..

Die mannen zijn al een maand geleden gevlucht ofzo naar turkije.
200.000 n**gas

Hoeveel heeft nederland of belgie opgevangen ? en dan durven fags hier nog te haten op Turkije

smh

Laatst bewerkt:
Vroeg ik ook al naar, dus ik post een quote wel met bron en krijg een shitload van reacties over me heen. :roflol:
Anyway het is een bij elkaar geraapt zooitje uit de Koran, geen uitspraak van ISIS dus.

IS = quotemining uit de koran. Gasten doen niet anders, hun bestaan is gebaseerd op eigen interpretatie van achterlijke quotes uit een achterlijk boek. Zoiets was complottheoristen ook doen, ook al gebruiken die dan meestal nog legitieme bronnen die ze totaal verdraaien. Koran verdraaien is verdraaien van verdraaiingen uit een verdraaid tijdperk.

IS = quotemining uit de koran. Gasten doen niet anders, hun bestaan is gebaseerd op eigen interpretatie van achterlijke quotes uit een achterlijk boek. Zoiets was complottheoristen ook doen, ook al gebruiken die dan meestal nog legitieme bronnen die ze totaal verdraaien. Koran verdraaien is verdraaien van verdraaiingen uit een verdraaid tijdperk.

Het leven van Mohammed is vrij aardig gedocumenteerd hoor, daar is weinig eigen interpretatie nodig.

De mogelijke problematiek? MOGELIJKE?
Hoeveel onderzoeken moeten er nog komen?
Je hoeft toch geen raketwetenschapper te zijn om te begrijpen dat de westerse leefwijze niet compatibel is met de islamitische.

Als je niet gelooft in de multiculturele samenleving kan je beter Nederland verlaten, want Nederland is allang een multiculturele samenleving.
En ja er zijn hier en daar problemen en conflicten, maar dat heb je met zoveel verschillende mensen op een klein stukje aarde.
Vooralsnog zie ik weinig bommen en granaten rondvliegen.
Het grootste probleem waar je naar zou moeten kijken voor de toekomst is de kloof tussen arm en rijk die steeds groter wordt.

Het leven van Mohammed is vrij aardig gedocumenteerd hoor, daar is weinig eigen interpretatie nodig.

Ja en het leven van Jezus ook zeker? Aardig gedocumenteerd is nogal relatief gelet op de periode. Net zoals bij Jezus is er weinig basis voor een historische Mohammed.

Ja en het leven van Jezus ook zeker? Aardig gedocumenteerd is nogal relatief gelet op de periode. Net zoals bij Jezus is er weinig basis voor een historische Mohammed.

Maar dat boeit gelovigen niet hè ;)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Als je niet gelooft in de multiculturele samenleving kan je beter Nederland verlaten, want Nederland is allang een multiculturele samenleving.
En ja er zijn hier en daar problemen en conflicten, maar dat heb je met zoveel verschillende mensen op een klein stukje aarde.
Vooralsnog zie ik weinig bommen en granaten rondvliegen.
Het grootste probleem waar je naar zou moeten kijken voor de toekomst is de kloof tussen arm en rijk die steeds groter wordt.

Mijn hemel, zelden grotere linkse boomknuffelaars gezien:eek:
Elk onderzoek toont aan dat de multicult heeft gefaald en dat de problemen steeds groter worden.
Hoe kan je zo naïef zijn?

Maar dat boeit gelovigen niet h ;)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Mijn hemel, zelden grotere linkse boomknuffelaars gezien:eek:
Elk onderzoek toont aan dat de multicult heeft gefaald en dat de problemen steeds groter worden.
Hoe kan je zo naef zijn?

Omdat ik weleens buiten rondloop tussen allerlei verschillende culturen/religies/mensen en niet mijn mening compleet laat afhangen van een ''onderzoek''?

Het topic is al behoorlijk ontspoord maar graag wel zoveel mogelijk gerelateerd houden aan Syrie en Irak. Zaken die spelen in Nederland zijn daarvoor weinig relevant meestal.

http://media.clarionproject.org/fil...-isis-magazine-Issue-4-the-failed-crusade.pdf

Het afrukblaadje voor haatbaarden, komt van IS zelf.

Pagina 8 als je te lui bent om te zoeken.

Ik ben het nu aant lezen. Jammer dat ik ze van daaruit niet kan kopieren.

Quote is idd accuraat. Tis zo beetje oorlogtalk, ze boasten hun eigen. Natuurlijk totaal niet realistisch, maar als het hun ego kan opkrikken, dan vind ik dat wel schattig.

Pagina 14, stuk ver jezidis is wel interessant. Is noemde ze 'devil worshippers' en ik dacht dat isis even zot was als die christian warrior wijf: they are darksided!!!!!! Maar blijkt dus dat ze niet aan het overdrijven waren, yezidi's hebben echt wel respect voor Iblis (shaytan, duivel). Hun motivatie erachter is wel mooi. (pagina 14, The revival of slavery before the hour)

Omdat ik weleens buiten rondloop tussen allerlei verschillende culturen/religies mensen en niet mijn mening compleet laat afhangen van een ''onderzoek''?

Dat doe ik ook, zelfs in de familie, helemaal top en daar gaat het ook niet om.
Maar er is een omslagpunt waarop de eigen normen en waarden geen stand meer houden omdat je in de minderheid begint te raken. En dat punt wil ik nooit bereiken.
Zal verder weer ontopic gaan nu.

Dat doe ik ook, zelfs in de familie, helemaal top en daar gaat het ook niet om.
Maar er is een omslagpunt waarop de eigen normen en waarden geen stand meer houden omdat je in de minderheid begint te raken. En dat punt wil ik nooit bereiken.
Zal verder weer ontopic gaan nu.

Oke, ontopic dan.

Nu blijkt dat die quote legit is, is het opeens alleen een beetje war talk.

Totaal lachwekkend.

The group has systematically separated young women and teenage girls from their families and has forced some of them to marry its fighters, according to dozens of relatives of the detainees, 16 Yezidis who escaped Islamic State detention, and two detained women interviewed by phone. They said the group has also taken away boys and forced captives to convert to Islam.

The Islamic States litany of horrific crimes against the Yezidis in Iraq only keeps growing, said Fred Abrahams, special adviser at Human Rights Watch. We heard shocking stories of forced religious conversions, forced marriage, and even sexual assault and slavery and some of the victims were children.

None of the former or current female detainees interviewed by Human Rights Watch said they had been raped, though four of them said that they had fought off violent sexual attacks and that other detained women and girls told them that Islamic State fighters had raped them. One woman said she saw Islamic State fighters buying girls, and a teenage girl said a fighter bought her for US$1,000.

Ik zie het vragenlijst van human rights watch voor mij:

- did they assaulted you ?
- did they rape you ?
- did they beaten you ?
- did they forcefully convert you ?

Geen vragen zoals:

- did they give u any flowers ?
- did they lick your p*ssy as much as you sucked their c**k ?
- Were they friendly towards you ?

100 zeker dat vragen negatief geformuleerd waren en aangezien mensen overt algemeen instemmend reageren, krijg je dus zo'n bullshit resultaten. Humans rights watch is gewoonweg niet serieus. Ze hebben al een negatieve kijk jegens Isis en dus gaan ze niet objectief te werk gaan om situatie van vrouwen te beoordelen, ze gaan het altijd een ietwat aandikken.
Ben 100 zeker dat ze bummed out waren toen de vrouwen zeiden dat ze niet geraped waren.

Ik zie conversatie van medewerker en de baas al voor mij:
- employee: hey boss, the girl said to me she wasnt raped
- boss: wtf, we are talking about isis right ?
- employee: yep. so what should we do ?
- boss: just write it anyways, lol. No wait, write 'sexually assaulted', thats borderline rape isnt it.

(Dohuk, Iraq) - The armed group Islamic State is holding hundreds of Yezidi men, women, and children from Iraq captive in formal and makeshift detention facilities in Iraq and Syria.

Ah cool, dus ze worden niet vermoord maar gevangengenomen. 3 weken geleden wast convert or die.

and some of the victims were children.

Bias van HRW is showing. Ja, volgens ons normen is onder de 18 jaar een 'kind'. Volgens jihadi normen is 12 jaar over datum. :roflol:

Als sommige jihadifighters idd hun gevangenen mishandeld hebben (wat mishandelfd precies betekent laat ik nu in het midden), dan moeten ze gestraft worden door de sharia rechtbanken daar. Maar ja, dat zijn problemen voor later, want als je staat wordt aangevallen, dan moet je met meer urgente zaken bezighouden ipv met 'gerapporteerde zeden klachten'.

Hitler had de capaciteiten. Als hij stoere praat verkondigd, get your ass ready
Isis heeft geen drol. Als zij stoere praat verkondigen, dan kan je enkel hen uitlachen.

Ze zijn eerder een pufferfish. Ze blazen zichzelf op om hun vijanden af te schrikken maar 1 prikje en ze zijn verleden tijd.
Isis =
Small-Puffer-Fish.jpg

Dus ja, als zij zeveren met: wacht maar, we gaan jullie allemaal slaven maken, dan is mijn instant reactie: you and what army :roflol:

Nu blijkt dat die quote legit is, is het opeens alleen een beetje war talk.

Totaal lachwekkend.

Ik zei niet dat de quote fake was. Er is veel proisis en antiisis fake propaganda, dus wil ik eerst graag een bevestiging voordat ik erop ga reageren. Een losstaande quote zonder enige bron is gewoon sketchy.

Nog veel meer liefde van IS. Wie die honden verdedigt en denkt dat ze kunnen zorgen voor betere omstandigheden in de gebieden waar IS regeert is zelf ook niet meer dan een hond.

Neen, het probleem is dat jij geen onderscheidt maakt tussen de officiele lijn van Isis en wat hun strijders uitvoeren!
Een of andere isis r*tard raped een wijf en gij zijt bezig van: kijk kijk, isis is evil

Je beseft toch zelf ook dat zo'n redenering onzin is man.

Ik ben absoluut zeker dat wandaden tegen de mensheid meer voorbij komen in Islamistische staat dan in andere landen, maar je moet ook rekening houden met de context (o wee, ik heb context gezegd, here we go again).
Context:
Straffeloosheid.
A) Ze hebben man te kort en ze kunnen niet iedereen controleren die een of ander wijf verkrachten of mishandelen.
B) stel, een hoge isis pief hoort dat low status isis fags yezidi's rapen. Denk je dat de hoge isis pief de kleine mannen gaan berispen ? Ik denk van niet want de hoge pief hebben de kleine mannen nodig om straks oorlog te voeren!! Nu is het het moment niet om sterke controle te voeren op de kleine mannen. En ja, dat vormt een probleem voor de slachtoffers, maar het is geen unicum voor Isis. Het is meer een praktisch probleem.

Laatst bewerkt:
Ik zie het vragenlijst van human rights watch voor mij:

- did they assaulted you ?
- did they rape you ?
- did they beaten you ?
- did they forcefully convert you ?

Geen vragen zoals:

- did they give u any flowers ?
- did they lick your p*ssy as much as you sucked their c**k ?
- Were they friendly towards you ?

100 zeker dat vragen negatief geformuleerd waren en aangezien mensen overt algemeen instemmend reageren, krijg je dus zo'n bullshit resultaten. Humans rights watch is gewoonweg niet serieus. Ze hebben al een negatieve kijk jegens Isis en dus gaan ze niet objectief te werk gaan om situatie van vrouwen te beoordelen, ze gaan het altijd een ietwat aandikken.
Ben 100 zeker dat ze bummed out waren toen de vrouwen zeiden dat ze niet geraped waren.

Ik zie conversatie van medewerker en de baas al voor mij:
- employee: hey boss, the girl said to me she wasnt raped
- boss: wtf, we are talking about isis right ?
- employee: yep. so what should we do ?
- boss: just write it anyways, lol. No wait, write 'sexually assaulted', thats borderline rape isnt it.

Ah cool, dus ze worden niet vermoord maar gevangengenomen. 3 weken geleden wast convert or die.

Bias van HRW is showing. Ja, volgens ons normen is onder de 18 jaar een 'kind'. Volgens jihadi normen is 12 jaar over datum. :roflol:

Als sommige jihadifighters idd hun gevangenen mishandeld hebben (wat mishandelfd precies betekent laat ik nu in het midden), dan moeten ze gestraft worden door de sharia rechtbanken daar. Maar ja, dat zijn problemen voor later, want als je staat wordt aangevallen, dan moet je met meer urgente zaken bezighouden ipv met 'gerapporteerde zeden klachten'.

Hitler had de capaciteiten. Als hij stoere praat verkondigd, get your ass ready
Isis heeft geen drol. Als zij stoere praat verkondigen, dan kan je enkel hen uitlachen.

Ze zijn eerder een pufferfish. Ze blazen zichzelf op om hun vijanden af te schrikken maar 1 prikje en ze zijn verleden tijd.
Isis = http://www.myinterestingfacts.com/wp-content/uploads/2013/09/Small-Puffer-Fish.jpg

Dus ja, als zij zeveren met: wacht maar, we gaan jullie allemaal slaven maken, dan is mijn instant reactie: you and what army :roflol:

Ik zei niet dat de quote fake was. Er is veel proisis en antiisis fake propaganda, dus wil ik eerst graag een bevestiging voordat ik erop ga reageren. Een losstaande quote zonder enige bron is gewoon sketchy.

What army? Zo'n 20 miljoen moslims wereldwijd misschien?

Terug
Naar boven