MuscleMeat

IS: nasleep

Je staat wordt aangevallen :roflol: Sinds wanneer is er sprake van een staat dan? IS is een bijeengeraapt zooitje dat in veel gevallen niet eens uit het gebied komt waar ze een claim op willen leggen.

Je staat wordt aangevallen :roflol: Sinds wanneer is er sprake van een staat dan? IS is een bijeengeraapt zooitje dat in veel gevallen niet eens uit het gebied komt waar ze een claim op willen leggen.

Alsof Assad recht heeft op dat gebied.

Volgens hun hebben ze recht op elke uithoek van de aarde, en dat is dan ook hun doel.

Die vergelijking met Nazi's/Hitler ook de hele tijd. :roflol: :roflol:
Grootmachten als U.S./China/Rusland kunnen in een paar weken heel de wereld kapot bombarderen.
Nee we zijn bang voor wat jongens die opgegroeid zijn in een oorlog, allemaal vrienden/familie hebben verloren en uiteindelijk maar hebben besloten het hef in eigen handen te nemen.
De enige kans dat ISIS net zo groot wordt als nazi Duitsland is als 1 van de grootmachten daar belangen bij heeft, anders onmogelijk.

• Like
Waarderingen: Ot92
What army? Zo'n 20 miljoen moslims wereldwijd misschien?

Aantal man zegt geen drol.
Amerika heeft laatst zwaar bespaard op hun aantal manschappen. Die fags vechten nu met drones en shit. Hoe meer high tech, hoe minder low skilled manschappen je nodig hebt.

Ik zal dan voortaan het voluit schrijven, ook al zijn ze niet echt een staat, eerder een 'staat in wording'.

Mijn argument blijft gelden: Islamistische staat is nu bezig hun eigen te beschermen tegen hun vijanden. Dit zorgt ervoor dat de kleine mannen binnen isis nogal vrijuit kunnen bewegen en zich herp derp zullen gedragen, omdat ze toch niet op de vingers getikt worden.
Een proces voor deze wandaden is gewoon geen issue voort moment als je 'islamistische staat' in vuur en vlam staat :roflol:

Ik vind het daarom een valse discussie: kijk hoe isis yezidi vrouwen behandelen!!

Gewoon niet serieus :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Die vergelijking met Nazi's/Hitler ook de hele tijd. :roflol: :roflol:
Grootmachten als U.S./China/Rusland kunnen in een paar weken heel de wereld kapot bombarderen.
Nee we zijn bang voor wat jongens die opgegroeid zijn in een oorlog, allemaal vrienden/familie hebben verloren en uiteindelijk maar hebben besloten het hef in eigen handen te nemen.
De enige kans dat ISIS net zo groot wordt als nazi Duitsland is als 1 van de grootmachten daar belangen bij heeft, anders onmogelijk.

Idd, ik denk dat Islamitische staat ook altijd 'klein' zal blijven, zeker in de komende 50 jaar want welke land zal met hen in economische handel treden ?? Eerste 10 jaar sowieso in laag pitje. Dan gaan mensen 'historie' ervan 'vergeven en vergeten' crap en dan pas kan 'islamitische staat' op een normaal tempo groeien.
Ze hebben shitloads olie toch, dus normaal gezien moeten ze wel gelijk de arabische golfstaten worden.

Het zal zeker nog 500 jaar duren eer we een 'irakese merk' in de top 100 merken zullen zien :roflol:

Top 10 waardevolste merken in de wereld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

54 op 100 voor amerikanen
rest wa japan en eu shit
Minder dan 10 voor de rest van de wereld

Eyo yo, das fokked up G

En hoeveel oorlogen hebben ze daarmee gewonnen?

We leven al in Amerika.
Welke films heb je het laatst gezien ? Naar welke series heb je laatst gekeken ? Welke wetenschappelijke artikels las je het laatst ? Welke producten heb je het laatst geconsumeerd ? Heb je al een smartphone ? (iphone = amerika, android = amerika). Kijk je af en toe op youtube ? amerika. Gebruik je google ? amerika

Zelfs ons fucking saus is american!!!!

:roflol:

Volgens hun hebben ze recht op elke uithoek van de aarde, en dat is dan ook hun doel.

En totaal onrealistisch. Maw, don't worry about it.

Ik zal dan voortaan het voluit schrijven, ook al zijn ze niet echt een staat, eerder een 'staat in wording'.

Mijn argument blijft gelden: Islamistische staat is nu bezig hun eigen te beschermen tegen hun vijanden. Dit zorgt ervoor dat de kleine mannen binnen isis nogal vrijuit kunnen bewegen en zich herp derp zullen gedragen, omdat ze toch niet op de vingers getikt worden.
Een proces voor deze wandaden is gewoon geen issue voort moment als je 'islamistische staat' in vuur en vlam staat :roflol:

Ik vind het daarom een valse discussie: kijk hoe isis yezidi vrouwen behandelen!!

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Idd, ik denk dat Islamitische staat ook altijd 'klein' zal blijven, zeker in de komende 50 jaar want welke land zal met hen in economische handel treden ?? Eerste 10 jaar sowieso in laag pitje. Dan gaan mensen 'historie' ervan 'vergeven en vergeten' crap en dan pas kan 'islamitische staat' op een normaal tempo groeien.
Ze hebben shitloads olie toch, dus normaal gezien moeten ze wel gelijk de arabische golfstaten worden.

OK misschien is dit een eerlijkere discussie:
'Kijk hoe moslims hun vrouwen behandelen!'

Correctie, als je zelf de lont in het kruitvat hebt gestoken. Overigens is hun behandeling van minderheden ingegeven door de top van IS. Die zelfde mafkezen die slavernij kunnen goed praten.

Slavernij is zeker ook gewoon een vorm van beschermen van de eigen staat?

Het zal zeker nog 500 jaar duren eer we een 'irakese merk' in de top 100 merken zullen zien :roflol:

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1413328470_f209582292e35a3430de920cc6cdc5da

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1413314696_723e8f3dc31b248570c7f9ebe310f975

rest wa japan en eu shit

Eyo yo, das fokked up G

Haha de Belgen staan er niet eens in, wanne paupers.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Bij ons thuis is me ma de baas :rolleyes:

God wat zal je moedertje daar blij mee zijn, een paar vierkante meter waar ze iets te zeggen hebt:D

Twitter education incoming

Harun Yahya @harun_yahya 5 min.5 minuten geleden
There are no more civilians in #Kobani. The ones remaining are forced to be human shields by #PKK. #ISIS is targeting the fearful #PKK.

Thomas van Linge @arabthomness 5 u5 uur geleden
#Kurdistan MAP: the situation in Turkish Kurdistan after protests all week, bigger at http://i.imgur.com/HjVgOIq.png . #Turkey

BzwhF9YCUAER4NG.png

PROPHETS KHILAFAH @PKH__ 14 min.14 minuten geleden
ALLAHU AKBAR
#IslamicState is advancing!
#Khilafah army controls "Community Center" of #Kobane |
#PRAYFORKOBANE
#ISIS

UmmShishani @Umm_Shishani 21 min.21 minuten geleden
Real fighters asks Allah for help, #TwitterKurds asks the West for help #Airdrop2Kobane #Beggars_4_KOBANE #YPG
Shots fired

GREAT IS NATION @IS_World_Press1 29 min.29 minuten geleden
Allahu Akbar..!!
Brothers are saying a murtad just committed suicide in the besieged city of Haditha in Anbar Province.

Hipster harvard studenten
White liberal guilt

Marwan @BaniHillal 35 min.35 minuten geleden
#TwitterKurds now :

#AIRDROP2KOBANE
#FOODFORKOBANE
#OPENBORDERCROSSING4kobane
#I_will_prostitute_4_Kobane
#Beggars_4_KOBANE

Shots fired

Abu Bakr @abubakrpro 1 u1 uur geleden
#BREAKING #Amazing news coming soon! Many tweeps tweeting that whole of Anbar is almost in #IS hands! Dua inshaa Allah!

Anbar in handen van Isis volgens deze tweet

Muthanna al-Kanadi @Muthanna88 1 u1 uur geleden
Taking apart unexploded Tomahawk Missiles?
Yep its all part of the day job.
#JihadMoments

Ja, kvroeg het me gisteren ook af. 100 alpha

Steven sotloff voor zn dood

100 zeker dat het fake is. Steven sotloff kan niet zo retarded redeneren

wtf :roflol:

Khilafah News @khilafa7 1 u1 uur geleden
Shabiha still committing mass rape in Aleppo. No F-16 to protect them n defenders of women's right are supporting Assad, hypocrites!

@JihadNews13 7 u7 uur geleden
If Prophet Muhammad was alive,he'd be labelled an extremist, fundamentalist, radical and a terrorist by kufar and coconut Muslims sadly!

Wow, das een sterk argument jegens fake moslims

Abu Ramzi Ashami @greenbird_7072 1 u1 uur geleden
BREAKING: The IS Mujahideen in the outskirts of Baghdad after the collapse and withdrawal of the Safawi army from Anbaar.
Takbeeeeerrrrr!!!

KHILAFAH @UKHILAFAH 11 okt.
The world is exaggerating #ISIS capability while ignoring Assads use of weapons of mass destruction

Even the Muslims

100 truth

M-D-K @y_dohak 2 u2 uur geleden
the enslavement is only Yazidis right? since christians pay jizya

Yezidi's betalen geen yizja ? Get a brain morans!

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Overigens is hun behandeling van minderheden ingegeven door de top van IS.

Dan moet je hier nu klaar en duidelijk zeggen over welke behandeling je het precies hebt en waar ze dat gezegd hebben.

Dat 'slavernij' mag kan ik nog inkomen dat het van bovenaf komt (als ik me niet vergis is slavernij toegelaten volgens de Koran), maar verkrachting etc no way

Slave Of Allah @foisal11 2 u2 uur geleden
Those criticizing IS for slavery should first return Muslim men in Guantanamo and our sister Afia Siddique.

ZING!

Censored31 @Censored31 2 u2 uur geleden
Bismillah. BREAKING NEWS - The infamous Abu Ghraib city is now under the control of #IslamicState

Iraqi News - Iraq @IraqiNews_com 3 u3 uur geleden
American military advisers, 200 US armored vehicles arrive near Tikrit http://www.iraqinews.com/iraq-war/a...sers-200-armored-vehicles-arrive-near-tikrit/

BzxIhNhIIAErkK5.jpg

AbuUmar8246 @Abu_Umar8246 3 u3 uur geleden
PKK/YPG now forcing Kurdish youths to fight against the #IslamicState. Many youths hiding to avoid conscription:

Islam @ISInLibya 3 u3 uur geleden
#Libyan hacker been bringing down #UAE website and servers http://airport.ae/ #Muslims entering #Cyberwar. #Islam is here to stay.

aww yeah, cyberwar shit :roflol:
fukking noobs

anala | @AnonHanzala 4 u4 uur geleden
Islam in the time of the Prophet Muammad did not have a expiry date. We follow the Qur'n and Sunnah. Enslaving Mushrikeen is allowed.

Harun Yahya @harun_yahya 54 min.54 minuten geleden
Some #Westerners say they cannot fight #ISIS, and Turkey should go to war. That is grave immorality.

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1413328470_f209582292e35a3430de920cc6cdc5da

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1413314696_723e8f3dc31b248570c7f9ebe310f975

rest wa japan en eu shit

Eyo yo, das fokked up G

We leven al in Amerika.
Welke films heb je het laatst gezien ? Naar welke series heb je laatst gekeken ? Welke wetenschappelijke artikels las je het laatst ? Welke producten heb je het laatst geconsumeerd ? Heb je al een smartphone ? (iphone = amerika, android = amerika). Kijk je af en toe op youtube ? amerika. Gebruik je google ? amerika

Zelfs ons fucking saus is american!!!!
http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n..._=1413251827_ae739fa4cac5de89d0dbf5e4caf2b206

:roflol:

.

Grootste wapenproducenten:

BAE Systems
UK​
Lockheed Martin
VS​
Boeing
VS​
Northrop Grumman
VS​
General Dynamics
VS​
Raytheon
VS​
EADS
West-Europa (v.a. Duitsland, Frankrijk, Spanje)​
Finmeccanica
Itali​
L-3 Communications
VS​
Thales
Frankrijk​

---------- Toegevoegd 13 October 2014 om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 October 2014 om 23:33 ----------

Amerikaanse gevechtsvliegtuigen mogen Turkse vliegbases gebruiken in de strijd tegen terreurbeweging Islamitische Staat (IS). Dat zeggen bronnen binnen de Amerikaanse luchtmacht tegen persbureau AP.
Ankara zou verder toestemming hebben gegeven om 4000 Syrische rebellen te trainen in Turkije. De Syrirs worden wel van tevoren gescreend door de Turkse inlichtingendiensten.

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

ISIS commander Tarkhan Batirashvili--aka, "Omar the Chechen"--warns that Russia will soon be targeted by the Islamist group.

According to The Moscow Times, "Batirashvili has gained a fearsome reputation throughout the conflict in Syria." Bloomberg News reports that he now seeks "revenge" on Russia over Moscow's support of Syrian President Bashar al-Assad.

He gave voice to plans for this revenge while talking on the phone with his father, who lives in Georgia's Pankisi Gorge. He told his father: "Don't worry dad, I'll come home soon and show the Russians... I have many thousands following me and I'll get more. We'll have our revenge on the Russians."

The Independent reports that estimates on the number of Chechen fighters in Syria "range between 200 and 1,000." The "concern" is that these fighters are receiving training "to commit terrorist attacks on their return."

In August ISIS released a video in which militants promised to strike Russia.

The Middle East Media Research Institute (MEMRI) posted the video. In it, militants standing on and around captured fighter jets say they have a message for Putin. Then one of them says: "Vladimir Putin. These are the planes that you sent to Bashar. Allah willing, we will take them back to your own turf and liberate Chechnya and the Caucasus.

correction_obama_vacation-1.jpg

Uitgeroeid moeten ze worden,tot de laatste man.

Terug
Naar boven