AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Nog iemand nieuws of filmpjes uit Irak of Syrie?

WTF, ze willen binnen 5 jaar de halve wereld veroveren, maar ze kunnen Kobane niet eens veroveren in 2 maanden. Duurt gewoon nog fucking 50 jaar voordat ze echt wat hebben bereikt. Wat een sukkels.

Wat is dat trouwens met de Amerikanen? Zijn ze nu plots vergeten hoe ze tapijtbombardementen moeten uitvoeren?

Moeten ze zichzelf maar gaan afslachten nu? Raar ventje ben je toch.

Wie? Jep ik ben raar, gelukkig maar. :D

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Ik ga jullie(sommige hier) nu toch gelijk geven, ik zie haast geen verschillen:
https://www.youtube.com/watch?v=vMyiqjMhVzw

Een Wehrmacht parade vergelijken met de Peshmerga die lijken tentoonspreidt . :roflol:

Ik geef toe ik dacht dat het IS was, dacht al waar zijn die zwarte vlaggetjes. :roflol:
Blijkbaar is het daar in de mode om met lijken rond te rijden of je nou IS bent of de tegenstander van IS.

Deelname aan strijd tegen IS volgens OM strafbaar
Nederlanders die in Irak en Syrië deelnemen aan de gewapende strijd tegen Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS) zijn in beginsel strafbaar. Dat maakte het Openbaar Ministerie donderdag bekend.

Nederlanders die ''actief deelnemen'' aan het conflict kunnen strafbaar worden gesteld voor oorlogsmisdrijven, maar ook voor moord, doodslag, vrijheidsberoving en mishandeling.

Eventuele vervolging hangt af van de omstandigheden waaronder de misdrijven zijn gepleegd, aldus het OM. Er kan volgens het OM bijvoorbeeld sprake zijn van noodweer.

Ook de drie leden van motorclub No Surrender, die aan de zijde van de Koerden zouden meevechten tegen IS, kunnen worden vervolgd voor misdrijven. Dat is niet anders nu Nederlandse strijdmachten aan het conflict deelnemen, aldus het OM.

Aansluiting bij of hulp aan IS is volgens het OM hoe dan ook strafbaar, nu Nederland met actieve gevechtshandelingen deelneemt aan het gewapende conflict tegen die terroristische organisatie.
nu.nl

Ben benieuwd hoeveel vrijwilligers ze in het westen zouden kunnen rekruteren om tegen IS te vechten. (militairen niet meegerekend)

Laatst bewerkt:
EricR, aan welke denk jij dan?

Wat is dat trouwens met de Amerikanen? Zijn ze nu plots vergeten hoe ze tapijtbombardementen moeten uitvoeren?

Dat is toch zonde van al die mooie tapijten daar in die regio? Ik zou die bombardementen op ISIS strijders uitvoeren als ik hun was.

Terug
Naar boven