AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Ben benieuwd hoeveel vrijwilligers ze in het westen zouden kunnen rekruteren om tegen IS te gaan vechten. (militairen niet meegerekend)

Zou direct tekenen om een paar knopjes te mogen induwen van z'n drone, was best goed met die missie op cod 3 waar je vanuit dat vliegend kasteel talibanis mocht afknallen.

Ja ik zou echt wel een aanwinst zijn!

:roflol:

Had het over grondtroepen natuurlijk.

Er zijn destijds 3000+ Belgen vrijwillig naar Korea getrokken, denk dat dat getal nu aanzienlijk lager zou liggen. :)

Als je vrijwillig 5.000km verderop mensen af wilt schieten die je niet eens kent, zit er echt een draadje los. :gek:

Redenen zijn veelal uiteenlopend. Maar er zouden er heus ook wat tussen zitten met een 'draadje los'. :D

Laatst bewerkt:
Redenen zijn veelal uiteenlopend. Zouden er heus ook wat tussen zitten met een 'draadje los'. :D

Tja ik denk zelf dat het grootste deel gewoon een psychopathische stoornis heeft of iets in die trant.
Er zullen er ook bij zijn die daadwerkelijk bepaalde goede intenties hebben, hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Wat Patie zei, atheisme gaat het halen binnen nu en 40 jaar.
Het is zeer opmerkelijk dat in de islamitische wereld (Maghreb, maar ook Jordanië, Libanon,...) op 15 jaar tijd sterk aan het atheiseren is (even een woordje uitvinden).
Ik ken in alle genoemde landen tientallen mensen, van 19 tot 65 jaar, en allen zeggen ze dat de mensen jonger dan 35 de regels van de islam niet meer volgen omdat ze niet meer geloven, en dat ze enkel nog wat tradities volgen, omdat dit in hun cultuur nog verder leeft.
Een beetje zoals hier in Belgie waar mensen hun kinderen laten dopen terwijl niemand van de familie gelovig is.
Ik denk dat dit de toekomst is van de hele wereld. Internet is killing religion.
Gelukkig maar.

Dit zie ik ook wel een beetje bij sommige islamitische jongens die ik ken. Feesten, zuipen, nken, h**ren etc. Maar wel trouwen omdat pa/geloof dat wil. Kan me niet voorstellen dat deze jongens dat nog gaan overbrengen naar hun kinderen over een jaar of 20.

cWpjNLn.jpg

Ziet er gezellig uit. ;)

'''''''''Democratie'''''"""'"""

Google spendeerde volgens de Financial Times dit jaar 1,43 miljoen dollar aan politieke donaties, meer dan topdonor Goldman Sachs (1,4 miljoen) die bekend staat voor zijn politieke tentakels. Dat is een groot verschil met de vorige midterm verkiezingen in 2010 toen Google amper een derde van de Goldman-donatie uitgaf.

Het Centre for Responsive Politics duidt echter dat de bedragen nog veel hoger liggen. Google zou in totaal 3,42 miljoen dollar hebben uitgegeven aan politieke bijdragen, zowel voor politieke partijen als individuen en organisaties. 1,5 miljoen dollar, of zo'n 44 procent, werd doorgesluisd naar de democraten. De Republikeinen ontvingen op hun beurt een totaal van 949.507 dollar, of 28 procent van alle politieke bijdragen van Google.

Google spendeerde volgens de Financial Times dit jaar 1,43 miljoen dollar aan politieke donaties, meer dan topdonor Goldman Sachs (1,4 miljoen) die bekend staat voor zijn politieke tentakels. Dat is een groot verschil met de vorige midterm verkiezingen in 2010 toen Google amper een derde van de Goldman-donatie uitgaf.

Het Centre for Responsive Politics duidt echter dat de bedragen nog veel hoger liggen. Google zou in totaal 3,42 miljoen dollar hebben uitgegeven aan politieke bijdragen, zowel voor politieke partijen als individuen en organisaties. 1,5 miljoen dollar, of zo'n 44 procent, werd doorgesluisd naar de democraten. De Republikeinen ontvingen op hun beurt een totaal van 949.507 dollar, of 28 procent van alle politieke bijdragen van Google.

Wat is je punt?

Dat veel issues die hogerop spelen veel vriendjespolitiek is lijkt me niks raars, maar daar heeft een democratie weinig onder te lijden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat voor achterlijke connectie probeer je hier te leggen dan

Terug
Naar boven