XXL Nutrition

IS: nasleep

Omdat je punt waardeloos is?

:trollface:

http://www.vn.nl/Archief/Samenlevin.../AIVDbaas-Rob-Bertholee-over-het-fenomeen.htm

Aivf
D volgt da hier ook.

Zeg eens hallo aan aivd jongens.
Hey aivd, suck on these balls glorious winged phaggots

#Rekt

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

at er mensen in Nederland zijn die de gruwelijke video van de onthoofding van de Amerikaanse journalist James Foley door een jihadist bekijken en die dan liken. ‘Wat brengt mensen ertoe zo’n opgestoken duimpje te produceren?

Lol, hij snapt nie eens hoe facebook werkt.
:Roflol:

http://www.vn.nl/Archief/Samenlevin.../AIVDbaas-Rob-Bertholee-over-het-fenomeen.htm

Aivf
D volgt da hier ook.

Zeg eens hallo aan aivd jongens.
Hey aivd, suck on these balls glorious winged phaggots

#Rekt

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

at er mensen in Nederland zijn die de gruwelijke video van de onthoofding van de Amerikaanse journalist James Foley door een jihadist bekijken en die dan liken. ‘Wat brengt mensen ertoe zo’n opgestoken duimpje te produceren?

Lol, hij snapt nie eens hoe facebook werkt.
:Roflol:

Mag toch hopen dat je niet nuchter bent nu.

Srs face is srs :wave:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De terreurbeweging IS laat naar verluidt karrenvrachten Red Bull aanrukken om zijn strijders alert te houden. "Iedere dag rijden vier of vijf vrachtwagens een lading Red Bull van Turkije naar Syrië", vertelt chauffeur Mustafa Yilmaz aan de The Local. "Eenmaal over de grens worden de blikjes overgeladen op Syrische trucks."

..

zoveel lees ik trouwens niet meer over ISIS in de kranten of licht dat aan mij?

.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Amerika de eu turkije en qatar hebben deze problem gecreerd, hoe logisch is het dat een absolute dictatuur (qatar, saudi arabie) zonder vrijheid een rebellengroep steunt die strijd VOOR vrijheid? dat is tog totaal niet logisch, en turkije die de grens wagenwijd open gooit voor iedereen die in syrie wilt vechten, walgelijk natuurlijk.

Dit is de reden waarom ik de NOS niet altijd geloof, waar is de Free Syrian Army? ik hoor niks meer van ze alleen maar over de alqaide gelieerde groepen uit het buitenland!

Assad is geen lieverdje, maar wel een seculiere leider, alles beter dan die zooitje

Saudi steunt rebellen omdat ze sunni zijn en sharia willen implementeren. Da zijn geen gasten die voor vrijheid zijn.

En assad is een geflipte f**got die een eigen deel v zn bevolking gewoon aan het uitroeien is. Boeit geen drol wat zn idealen zijn, he dun goofed

-

Laatst bewerkt:
Dat bewijst dat IS een CIA operatie is. Die McDonalds gaat dan ook komen.

-

Laatst bewerkt:
Was hun grote leider ook al niet gespot met een Rolex om de pols? :roflol:

106mqeb.jpg

Terug
Naar boven